Achizitie publica - Infiintare Parc Oglinzi in comuna Raucesti, judetul Neamt
Detaliu pentru invitatia numarul 301816
COMUNA RAUCESTI
Cod de identificare fiscala: 2614236
Adresa: localitatea Raucesti, sat Raucesti, judetul Neamt, Raucesti
Telefon: 0233/788003
Fax: 0233/788003
Denumire invitatie: Infiintare Parc Oglinzi in comuna Raucesti, judetul Neamt
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Infiintare Parc Oglinzi in comuna Raucesti, judetul Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 28.06.2011 12:53
Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Raucesti, localitatea Raucesti, judetul Neamt
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.07.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Raucesti, localitatea Raucesti, judetul Neamt
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 830, 500 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratii privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006;
- Certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale;
- Certificat constatator eliberat de ORC;
- Certificat de înregistrare fiscala;
- Informatii privindcifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
- Prezentarea bilanturilor contabile si conturilor de profit si pierdere, încheiate pe ultimii 3 ani, vizatesi înregistrate de organele competente- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
- Experienta similara;
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere în ultimii 3 ani;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Informatii privind subcontractantii- Standarde de asigurare a calitatii
SEAPGarantia de participare- 10.000 leiModul de constituire a garantiei pentru participare: scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Punctajul tehnic
40
Descriere: Punctajul tehnicse va stabili pe baza urmatoarei evaluari, care se va realiza folosind urmatorul algoritm de calcul: Pt=P1+P2+P3Unde: Pt - total punctaj tehnic; P1 - Termen de remediere a problemelor aparute in perioada de garantie; P2 ? Corelarea graficului de executie cu resursele declarate ce vor fi angajate pentru fianlizarea lucrarii; P3 -Programul calitatii propus pentru executia lucrarii