Achizitie publica - Infiintare Parc si spatii verzi Comuna Costisa
Detaliu pentru invitatia numarul 333486
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333486/10.08.2012
Denumire contract: Infiintare Parc si spatii verzi Comuna Costisa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialcomuna costisa (primaria comunei costisa)Cod fiscal: 2612936, Adresa: loc.costisa, com.costisa, jud.neamt, Costisa, Telefon: 0233260663, Fax: 0233260043
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Costisa, loc.Costisa, com.Costisa, jud.Neamt, Costisa, Romania, cod postal: 617140, telefon: +40 0233260663, fax: +40 0233260043, persoana de contact: aurel ciocanel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Costisa, loc.Costisa, com.Costisa, jud.Neamt, Costisa, Romania, cod postal: 617140, telefon: +40 0233260663, fax: +40 0233260043, persoana de contact: aurel ciocanel
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie Publica Locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare Parc si spatii verzi Comuna Costisa
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executare lucrari confor cerintelor din caetul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 868, 134.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este de 7500 si este valabila 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelorSe va retine contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia ca fiind nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278 1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului (faraT.V.A. ).Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale( fara T.V.A.). Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.(2) Pe parcursul indeplinirii contractului, autritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri ( 5 % ) din sumele datorate si cuvenite executantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea executantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire pentru acest contract sunt : Conducatorul autoritatii contractante Primar Aurel Ciocanel, Ani?ei Constantin-compartiment specializat in domeniul achizitiilor publice si Barcan Adrian-compartiment juridic.4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5.Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local? in original sau copie conform cu originalul.6.Certificat de cazier fiscal ? in original sau copie conform cu originalul7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2101 Pentru persoane juridice romane: 1.Certificat constatator, in original sau copie conform cu originalul, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; cod CAEN: 4221 ? Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide, 4312 ? Lucrari de pregatire a terenului, 4299 - Lucrari de constructii a altor proiecte ingineresti, 4313 ? Lucrari de foraj si sondaj pentru constructii, 4321 ? Lucrari de instalatii electrice, 4329 ? Alte lucrari de instalatii pentru constructii, 4399 ? Alte lucrari speciale de constructii, 4619 ? Intermedieri in comertul cu produse diverse, 4622 ? Comert cu ridicata al florilor si al plantelor, 8130 ? Activitati de intretinere peisagistica.2.Cazier judiciar al firmei in original sau copie conform cu originalul;Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie copie conform cu originalul, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Media cifrei de afaceri globale pe ultimi 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 1.000.000 lei.Se va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati; Prin informatiile furnizate prin Formularul C3, ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin 1 contract al carui obiect a fost executia de lucrari similare. Contract de executie lucrari similare conform Ordin 509/2011.Se voranexa copii/copie conform cu originalul dupaprocesele verbale de buna finalizare a lucrarilor executate anterior., b)Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora ? in original;Se va completa si depune, in original, Formularul D din Sectiunea Formulare.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Certificat ISO 9001:2001 sau echivalent. Se va prezenta o copie legalizata a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii privind modul de conducere si controlul activitatilor aferente obiectului procedurii, Certificat ISO 14001 /2005 sau echivalent. Se va prezenta o copie legalizata a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al mediului pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii, Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca toate echipamentele de joaca vor fi proiectate, realizate si montate avand in vedere respectarea normelor de siguranta a locurilor de joaca europene impuse de Comitetul European pentru Standardizare (Standarde Europene EN1176-1177).Toate echipamentele vor fi insotite de certificatul de conformitate cu normativele europene(original sau copie legalizata).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (50 puncte);b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Pret minim/Pret (n)x50, Unde: P(n)- punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pret?;Pret minim - pretul cel mai mic ofertat;Pret (n)- pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul
Perioada de executie (Pe)-luni
60
Descriere: a)Pentru oferta care prevede cel mai scurt termen de executie se acorda punctajul maxim alocat (30 puncte); b)Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, astfel: P(e) =G(emin)/G(en)x 30 puncte, unde: P(e)- punctajul ofertei aferent factorului de evaluare pentru care se calculeaza numarul acordat de puncte;G(emin)- cel mai mic termen de executieofertat;G(en) - termenul de executie ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.. Durata de executie maxima acceptata este de 6 luni, iar durata minima sub care oferta nu va putea fi punctata este de 3 luni.
Perioada de garantie a lucrarilor executate-luni
40
Descriere: a) Pentru cel mai mare termen de garantie ofertat se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv.b) Pentru celelalte termene de garantie punctajul se acorda astfel: P(tg) =Tg(n)/Tgmaximx 20 puncte, unde: P(tg)- punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Tremenul de garantie?;Tgmaxim - cel mai mare termen de garantie ofertat; Tg(n)- termenul de garantie ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Durata de garantie minima acceptata este de 12 luni, iar durata maxima de garantie acceptata este de 36 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 08:57