Achizitie publica - Infiintare parc si spatii verzi in Comuna Blajel, judetul Sibiu
Detaliu pentru invitatia numarul 314881
COMUNA BLAJEL (PRIMARIA COMUNEI BLAJEL)
Cod de identificare fiscala: 4241168
Adresa: STR. T. VLADIMIRESCU NR.70, COMUNA BLAJEL, JUDETUL SIBIU, Blajel
Telefon: 0269 851101
Fax: 0269 851100
Denumire invitatie: Infiintare parc si spatii verzi in Comuna Blajel, judetul Sibiu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45212120-3 - Lucrari de constructii de parcuri tematice (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de executie - infiintare parc si spatii verzi in Comuna Blajel, judetul Sibiu.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 16.09.2011 12:10
Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Blajel, Str. T. Vladimirescu nr.70, judetul Sibiu.
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Blajel, Str. T. Vladimirescu nr.70, judetul Sibiu.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 444, 685 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. privind eligib. Decl. privind neîncadrarea în prev. art.181 din OUG nr. 34/2006. Decl. privind cal. de particip. la proced. Certif. de particip. la licit. cu of. indep. Decl. privind neîncadrarea în prev. art. 69^1 din din OUG nr.34/2006. Certif. de atestare fis. emis de admin. Fin. Pub. Locale; Certif. fiscal priv. plata oblig. la bug. local;Certif. constatator de la O.R.C. Certif. de inreg. Bil. contab. la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010;Doc. bancar ptr. suma de 400.000 lei (cash-flow) pe durata de 6 luni. Inf. gene.-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani?850.000Lei. Decl. privind lista princip. lucrari exec. în ultimii 5 ani ; Exp. similara-o lucrare asemanatoare de min 440.000 Lei; Decl.ref. la efectivele medii anuale ale per. angajat si al cadrelor de cond. in ultimii 3 ani; Pers. de specialitate: 1 sef santier, 1 peisagist, 1 ing. hortic./silvic., 1 inspector SSM. Decl. privind dotarile;Doc. de atestare al RTE;Certif. ISO 9001; Certif. ISO 14001;Decl. priv. subcontr.
Atasata in S.E.A.P.Informatii la tel. :0269-85.11.01Garantie de participare: 8.500 Lei.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Programul calitatii
20
Descriere: A.Descrierea sistemului calitatii aplicat la lucrare ? 6 puncte. B.Prezentarea unor indicatori de calitate specifici lucrarii ? 6 puncte. C. Calculul unor indicatori de calitate si eficienta economica specifici lucrarii ? 2 puncte. D. Modalitati de exercitare a controlului calitatii, adaptate la specificul lucrarii ? 2 puncte. E. Planificarea procesului de asigurare a calitatii - 4 puncte.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
20
Descriere: Plan de masuri privind semnalizarea, protectia, marcarea lucrarilor (inclusiv masurile organizatorice si tehnice privind asigurarea traficului auto si pietonal in zona institutiilor publice/private, zonelor rezidentiale etc.) - 6 puncte. -Lucrari provizorii/ pregatitoare/ cu caracter temporar ce se executa pe perioada derularii contractului - 6 puncte. -Planul de executie efectiva a lucrarilor, metode de lucru, etapizarea acestora pe intreaga perioada de executie - 6 puncte -Plan de masuri organizatorice privind asigurarea mentinerii santierului in stare de curatenie si ordine - 2 puncte.