Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Infiintare parcuri in localitatile Tamasi si Chetris, comuna Tamasi, judetul Bacau


Detaliu pentru invitatia numarul 328429
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Tamasi
Numar invitatie: 328429/31.05.2012
Denumire contract: Infiintare parcuri in localitatile Tamasi si Chetris, comuna Tamasi, judetul Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna TamasiCod fiscal: 4455250, Adresa: sat Tamasi, comuna Tamasi, judetul Bacau, Tamasi, Telefon: 0234225025, Fax: 0234225025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Tamasi, comuna Tamasi, judetul Bacau, Tamasi, Romania, cod postal: 607615, telefon: +40 234225025, fax: +40 234225025, persoana de contact: VERONICA DONTU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Tamasi, sat Tamasi, Comuna Tamasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare parcuri in localitatile Tamasi si Chetris, comuna Tamasi, judetul Bacau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare parcuri in satele Tamasi si Chetris din Comuna Tamasi, Judetul Bacau prin crearea de spatii verzi, locuri de joaca pentru copii, zona fitness, fantana arteziana si foisor.
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 775, 780 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 15.515 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: - scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari- Formular nr.4- original- ordin de plata ? confirmat de banca emitenta-original pe care se va face mentiunea: Garantie de participare la cerere de oferta.Garantia de participare va fi depusa in contul Comunei Tamasi ( cod fiscal 4455250) RO62TREZ0615006XXX000204deschis la Trezoreria Bacau
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executiein procent de 5 %din valoarea contractului fara TVA.Mod de constituire: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari- Prin retineri successive din sumele datorate pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (conform prevederilor H.G. 1045/2011.Modul de restituire a garantiei de buna executie: - 70%din valoarea garantiei se va elibera in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor- 30% din valoarea garantiei se va elibera la expirarea duratei de garantare a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptive finala .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? se va atasa Formularul 12 A (Declaratie privind eligibilitatea). Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia de eligibilitate ofertantul va complete o declarative pe proprie raspundere.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va atasa : Formularul nr. 12 B (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181)- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre stat , inclusive cele locale eliberate de autoritatile competente de pe langa Unitatile administrative-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctual de lucru care va fi implicat in derularea contractului ( formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este resident, traduse in limba romana de un traducator autorizat) in original sau copie lizibila semnata si stampilata ? conform cu originalul?. Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organelle competente in domeniu.Operatorii economici : ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG 34/2006. Se va atasa Formularul nr. 23 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1) completat.Personae care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt : Veronica Dontu- primar;Udrea Dumitru- viceprimar;Bratu Madalina ? secretar.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Se va atasa Formularul 12C (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Operatorii economici participant la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, invederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declarative pe proprie raspundere prin care se cerifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va atasa Formularul nr.22 ( Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independent) completat. Pentru persoanele juridice/fizice romane: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei procedure.Mod de dovedire: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis pana la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, prezentat in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea conform cu originalul din care sa rezulte ca : - Domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, cod CAEN- Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plataCerintele trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Neindeplinirea cerintei de catre oricare dintre asociati, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Pentru persoanele juridice /fizice straine: Operatorii economici participanti la procedura sa legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri. Se vor atasa copii dupa original insotite de traducerea autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 anisa fie de minimum 1.550.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Decl privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotitade certificari de buna executie pt cele mai importante indiferent daca acestia sunt aut.contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale..Lista se va complete si depune in original, insotita de cel putin 1 document/contract/p-v de receptie2. Informatii privind experienta similara3. Informatii privind subcontractantii4. Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice5. Informatii privind asociatii6. Informatii privind personalul tehnic de specialitate, se stabileste ca cerinta minima sa ofertantul sa dispuna de responsabil RTE si responsabil AQ.7. Decl privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Se va atasa copie lizibila ??conform cu originalul??dupa certificatul ISO 9001 sau echivalent privind managementul calitatii pentru lucrari de constructii sau amenajari peisagisticeSe va atasa copie lizibila ??conform cu originalul??dupa certificatul ISO 14001 sau echivalent privind managementul mediului pentru constructii sau amenajari peisagistice.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Pentru oferta care prevede cel mai scazut pretse acorda punctajul maxim .Propunere financiara P1 =(pret minim/pret ofertat )X 65 puncte; a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 65 de puncte , b) pentru alt pret decat cel prevazut la punctul a) se acorda punctajul astfel: P1 =(pret minim/pret ofertat )X 65 puncte
Timpul de executare al lucrarii
20
Descriere: Pentru oferta care prevede cel mai scurttermen de executare a lucrarii se acorda punctajul maxim. Perioada de executie se completeaza in luni. Pentru un termen de executie mai mare de 8 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru un termen mai mic de 3 lunioferta nu va fi punctata suplimentar.Termenul de executare a lucrarii se va calcula astfel: Tn=(t minim/ t ofertat)X 20
Perioada de garantie acordata lucrarii
10
Descriere: Pentru oferta care prevede cea mai lunga perioada de garantie se acorda punctajul maxim.Pentru o perioada mai mica decat cea prevazuta anterior punctajul se va calcula astfel : Pn= (garantia n/garantia maxima) X 10 puncte)Pentru o perioada de garantie mai mica de 24 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada mai mare de 60 de luni oferta nu va fi punctata suplimentar
Capacitatea de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie a lucrarilor
5
Descriere: Pentru oferta care prevede cel mai scurt timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie a lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat. Pentru o alta perioada decat cea prevazuta anterior se va calcula punctajul astfel: T n= ( termenul de interventie minim/termenul de interventie ofertat) X 5 .Pentru un termen de mobilizare mai mic de 4 ore nu se va acorda punctaj suplimentar iar pentru un termen de mobilizare mai mare de 8 ore oferta va fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe Site-ul: ?www.e-licitatie.ro > Proceduri de atribuire > Cerere de oferta> Invitatie de participare>Documentatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer