Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Infiintare plantatie de salcam pe suprafata de 27 hectare, halda Rovinari-Est ? proiectare si executie


Detaliu pentru invitatia numarul 330357
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Numar invitatie: 330357/25.06.2012
Denumire contract: Infiintare plantatie de salcam pe suprafata de 27 hectare, halda Rovinari-Est ? proiectare si executie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SACod fiscal: RO16302439, Adresa: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Rovinari, Telefon: 0253372739, Fax: 0253371590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Energeticianului, Nr. 25, ROVINARI, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253371922, persoana de contact: Registratura unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul achizitorului: str.Energeticianului nr.25 , Localitatea: Rovinari , Cod postal: 215400 , Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare plantatie de salcam pe suprafata de 27 hectare, halda Rovinari-Est ? proiectare si executie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirea proiectului ce va cuprinde lucrarile specifice speciilor silvice pana la realizarea starii de masiv, pregatirea terenului in vederea plantarii, achizitionarea puietilor forestieri si materialelor necesare infiintarii plantatiei, infiintarea plantatiei, lucrari specifice de intretinere a plantatiei, conform anexelor 1 a-d la caietul de sarcini nr. 4026/19.03.2012 si lucrari pedoameliorative (fertilizat cu dozele de ingrasaminte stabilite prin studiul agrochimic intocmit de O.S.P.A. Gorj).
II.1.6) CPV: 45111291-4 - Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 414, 398 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 6.500, 00 lei si cu valabilitate de minim 90 zile de la data limita dedepunere a ofertelor se va depune in contul RO10 RNCB 0149 0421 0250 0001Garantia de participare se va constitui prin oricare din modurile prezentate in art. 86 din HG 925/2006 in vigoare. In cazul constituirii prin instrument de garantare ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurari emitente a insera in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006 si la art. 278¹ din OUG 34/2006. (formular GB).Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006.Ofertele neinsotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute la art. 278¹ este valabila pentru toate modalitatile de constituire a acesteia.Garantia de participare se va restitui conform HG nr. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului, fara TVA, si se va constitui conf. art. 90 din HG 925/2006 prinvirament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire si care devine anexa la contract, valabila pe perioada prestarii serviciului.Garantia de buna executie se va restitui conform H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaCompletare si semnare formular nr. 12 A ( formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic).Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art. 180, orice document considerat edificator, din acest punct devedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatiide la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Completare si semnare Formular nr. 12 B (formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic).Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul /candidatul nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 181, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006Completare si semnare Formular 12 C (in limba romana sau traducere autorizata ).Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69¹din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante sunt: -Director General ?Dr. ing. Trotea Tiberu-Director Termocentrala ? ing. Pisc Ion-Director Economic ? ec. Scurtu Maria-Director EM Rovinari ? ing. Davitoiu Gheorghe-Director Dezvoltare Investitii ? ing. Tudorescu Vasile-Director Comercial ? ing. Rebedea Ion-DirectorManagement Resurse Umane ? Cons. Jr. Olaru Sorin-Contabil Sef E.M. Rovinari ? ec. Ghimis Vasile- precum si cei care au semnat documentatia de achizitie ? ing.Avram Vasile, ing. Militaru Marian, Dr. ing. Munteanu Nicolae, ing. Oita Vasile, ing. Teiu Sorin, cons. Jr. Daianu Dan, ing. Pop Ioan.4. Certificat de participare la licitatiecu oferta independentaModalitatea de indeplinire a cerintei: Completare si semnare Formular 12 D- conform Ordinului ANRMAP 314 / 2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.2010 (in limba romana sau traducere autorizata ).In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.( Formular F1)5. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire a cerintei: Se vor prezenta urmatoarele documente edificatoare: a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plataimpozitele si taxele la bugetulgeneral consolidat (copie lizibila certificata *conform cu originalul*, semnata si stampilata).b) Certificat(e) de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (copie lizibila certificata *conform cu originalul*, semnata si stampilata).Certificatele mentionate la punctele a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoane juridice romane :1. Se va prezenta : Certificatul constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic.Certificatul constatator va fi prezentat in original, copie legalizata, sau copie certificata ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 de zile inainte dedata limita de depunere a ofertelor.2.Se va verifica daca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, in caz contrar cerinta de calificare nu este indeplinita; in cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.3. Pentruoperatorii economici inregistrati ca IMM-uri, se vor prezenta documente emise de : a) Camera de munca , referitoare la numarul mediu scriptic anual de personal si documente care dovedesc nivelul cifrei de afaceri eliberate de Administratia financiara , saub) certificat emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta statutul de IMM al ofertantului , sauc) declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din OUG 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. Obs.: ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in original/ copie legalizata ( daca initial nu a fost prezentat astfel).Persoane juridice /fizice straine.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Se va verifica daca persoana juridica este autorizata sa presteze serviciul care face obiectul contractului.NOTA: Ofertantul va face dovada ca detine autorizatie conform Ordinului Ministrului Mediului si Padurilor nr. 718/2010, privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza lucrari de imbunatatiri funciare in domeniul silvic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta bilanturile contabile pe fiecare din ultimii 3 ani. Pentru ultimii 3 ani precizam ca se vor raporta la anul 2011 numai in masura in care ofertantul poate prezenta documente care sa probeze cu certitudine care a fost nivelul cifrei de afaceri pentru anul respectiv. Daca ofertantii nu pot prezenta documente relevante, ultimii 3 ani se vor raporta la anul 2010. Suplimentar la acestia din urma se va solicita prezentarea situatiilor financiare incheiate la data de 30.06.2011, sau la 31.12.2011, daca o are(Situatia activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, contul de profit si pierderi, date informative).- Formular B2- Informatii privind cifra globala de afaceri in ultimi 3 ani . cerinta minima : cifra globala de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de minim 750.000, 00 lei executie si 10.000, 00 lei proiectare., IMPORTANT: (1) Cap. ec.-financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza sit. ec.-financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, sit. ec.-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, sit. ec.- financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Formular 12E - lista a lucrarilor executate in ultimii 5 (cinci) ani, care sa confirme executarea de lucrari avand ca obiect proiectat si executat plantatie de salcami.Lista trebuie sa cuprinda cel putin o lucrare executatasi dusa la bun sfarsit de catre ofertant in ultimii 5 ani, in valoare de minim 400.000, 00 lei, executie si 5.000, 00 lei un contract de proiectare, sau maxim3 (trei) lucrari de natura similara a caror valoare cumulata sa fieminim 400.000, 00 lei, lucrari de executie si 5.000, 00 lei un contract de proiectare, lista va fi insotita de documente(contracte, recomandari/certificate/documente constatatoare/fisa de experienta similara - formular B3- care sa confirme executarea de lucrari., Recomandarea trebuie sa fie semnata de un reprezentant legal sau de imputernicitul acestuia din partea beneficiarului serviciului si sa contina obligatoriu urmatoarele informatii: numele beneficiarului, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si precizarea daca au fost prestate in conformitate cu cerintele achizitorului si daca au fost duse la bun sfarsit.Prin formularea , , servicii duse la bun sfarsit?? se intelege ? servicii receptionate partial sau care sunt insotite de procese verbale de receptie partiala, sau servicii receptionate la sfarsitul prestarii, insotite de procese verbale la finalizarea serviciilor., (1)Cap. tehnica-profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pt indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(2)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza cap. tehnica-profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.(3)Atunci cand un grup de operatori ec. depune oferta comuna, cap. tehnica- profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica-profesionala a unei/unor terte persoane, cap. tehnica-profesionala se demonstreaza in conditiile alin.(2), 2. Formular 12I - Informatii privind personalul desemnat pentru prestarea serviciului ? vor face dovada ca au cel putin un inginer silvic atestat pentru proiectare., 3. Formular 12H- Informatii privind dotarea tehnica necesara proiectarii si executarii lucrarii ? plantare puieti de salcam si intretinere plantatie., 4. Formular nr. 12G - Informatii privind subcontractantul/ subcontractantii, partea/partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia / acestora, precum si acordulacestuia / acestora (Acordul de subcontractare ?anexa la formular)., (1) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.(2) Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., 5. Formular F1 - Informatii privind asocierea in vederea prestarii serviciului (daca este cazul). In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici cu scopul de a depune candidatura sau ofertacomuna acestia vor prezenta?Acordul de asociere?.Acordul de asociere se va prezenta, in original sau copie, intr-o forma din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana, Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru incheierea contractului.In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitie la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului punctele 1-3, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei, celelalte cerinte putand fi indeplinite prin cumul. 1. Certificarea sistemului calitatii SR EN ISO 9001 Editia 2008 sau echivalent pentru domeniul de activitate din sfera domeniului aferent obiectului procedurii. Se vor prezenta documente emise de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat.Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/ dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertei., 2. Certificarea sistemului de Management de MediuSR EN ISO 14001 Editia 2005 sau echivalent pentru domeniul de activitate din sfera domeniului aferent obiectului procedurii. Se vor prezenta documente emise de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat.Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/ dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertei., Ofertantul va face dovada ca detine autorizatie conform Ordinului Ministrului Mediului si Padurilor nr. 718/2010, privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza lucrari de imbunatatiri funciare in domeniul silvic.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: electronic de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer