Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Infiintare punct de informare turistica in comuna Meresti


Detaliu pentru invitatia numarul 328336
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Meresti
Numar invitatie: 328336/01.06.2012
Denumire contract: Infiintare punct de informare turistica in comuna Meresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MerestiCod fiscal: 4246246, Adresa: Meresti 144, Meresti, Telefon: 0266/220820, Fax: 0266/220688
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Meresti 144, Meresti, Romania, cod postal: 537195, telefon: +40 266220820, fax: +40 266220688, persoana de contact: Mihaly Rigo
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Meresti 144, Meresti, Romania, cod postal: 537195, jud.Harghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare punct de informare turistica in comuna Meresti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin lucrare se va moderniza o casa traditionala, in care se va amenaja un punct de informare turistica in comuna Meresti
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 308, 651 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 6.173 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.84-88 din HG nr.925/2006. Forma de constiuire a garantiei de participare care va fi acceptata: a)Srisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante Comuna Meresti, sau un instrument de garantare emis de o societate de asigurari -original-respectand modelul prevazut in sectiunea Formulare. /b)Depunerea la casieria unitatii contractante /c) Ordin de plata vizat de banca in contul de garantii al autoritatii contractante RO17TREZ3525006XXX002566 deschis la Trezoreria Odorheiu SecuiescRestituirea garantiei de participare: Conform situatiilor prevazute in OUG nr. 34/2006 si/sau HG. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate specificat in documentatia de atribuire, vor fi considerate inacceptabile.
Garantie de buna executie
Quantumul garantiei de buna executie este 1o% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie conform art 90.alin1 si 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/2011 art.1.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completarea Formularului nr.1.Cerinta nr.2: Declaratii privind eligibilitatea: Completarea Formularului nr.2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006. Sau cazier judiciar al companiei.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006: Completarea Formularului nr.3. Documente de confirmare: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara scadenta celei in care se depun ofertele.- Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006: Completarea Formularului nr.4. Documente de verificare: - certificat constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator: Rigo Mihaly ? primar, Sorban Vencel-referent, Jozsa Jolan-consilier. Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa reiese domeniul de activitate aferenta contractului.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in copie conform cu originalul, se va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii privind situatia economico-financiaraMedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minimum 617.302 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii privind capacitatea tehnica?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.?Conform devizului, ofertantul trebuie sa detine utilajele enumerate mai jos, ca sa asigure lucrarea continuu si indeplineste termenul stabilit in fisa dedate (4 luni). Ofertantul va face dovada ca are in dotare proprie/inchiriatesau contract de colaborare cel putin urmatorele: -Statie de beton-Autobetoniera, Cerinta nr.2 Informatii privind experienta similara?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?Prezentarea unui contract de lucrari cu valoarea de cel putin egala cu 300.000 lei fara TVA.Se solicita prezentarea a cel putin un document constatator sau o recomandare din partea unui beneficiar, privind indeplinirea contractului pentru lucrari similare ca natura si complexitate., Cerinta nr.3 Informatii privind personalul tehnic de specialitateOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de: - inginer constructor- 1 persoana, - un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii civile, industriale1. Lista cu personalul de specialitate considerat necesar pentru asigurarea controlului calitatii.2. Documente care atesta disponibilitateapersonalului/organismului tehnic de specialitate sau alte documente. Cerinta nr.1 Standarde de asigurare a calitatii1.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului sau echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Criterii tehnice
30
Descriere: Termen de garantie
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 20:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer