Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,INFIINTARE PUNCT DE INFORMARE TURISTICA, SATUL PARTESTII DE SUS, COMUNA CACICA, JUDETUL SUCEAVA??


Detaliu pentru invitatia numarul 326869
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CACICA
Numar invitatie: 326869/16.05.2012
Denumire contract: , ,INFIINTARE PUNCT DE INFORMARE TURISTICA, SATUL PARTESTII DE SUS, COMUNA CACICA, JUDETUL SUCEAVA??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CACICACod fiscal: 4441174, Adresa: Loc. Cacica, Sat Pirtestii de Sus, Jud. Suceava, Cacica, Telefon: 0230237002, Fax: 0230237085
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc. Cacica, Sat Partestii de Sus, Jud.Suceava, Cacica, Romania, cod postal: 727095, telefon: +40 230237002, fax: +40 230237085, persoana de contact: TODOSI PETRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a primariei Cacica, Loc. Cacica, Sat Partestii de Sus, Jud.Suceava, Cacica, Romania, cod postal: 727095, telefon: +40 230237002, fax: +40 230237085, persoana de contact: TODOSI PETRU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,INFIINTARE PUNCT DE INFORMARE TURISTICA, SATUL PARTESTII DE SUS, COMUNA CACICA, JUDETUL SUCEAVA??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire punct de informare turistica in satulPartestii de Sus, comuna Cacica, jutetul Suceava
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 518, 073 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :10.361, 46 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelorModuldeconstituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta(conform Formular H) Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie. Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilitata castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul formularii unei contestatii si a respingerii acesteia de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 4.298, 07 Ron.In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin.(5), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
III.1.1.b) Ofertantul invitat de catre autoritatea contractanta sa incheie contractul de achizitie publica are obligatia de a constitui garantia de buna executiein cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari. Conform Legii nr. 346/2004, art. 16, alin. (2) pentru intreprinderile mici si mijlocii valoarea garantiei de buna executie va fi in cuantum de 2.5% lei din valoarea contractului de lucrari. Modul de constituire a garantiei de buna executie se face printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (Formular I). Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita urmatoarele (cerinte obligatorii): a)Declaratie privind eligibilitatea ? Se va completa siprezentaFormularul Ab) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Se va completa siprezentaFormularul Bc) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Se va completa siprezentaFormularul B1In vederea completarii acestei declaratii se vor comunica ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Cacica, astfel: 1.d-l PetruTODOSI ? primarul comunei2.d-l Neculaie SAVA- viceprimarul comunei3.d-l Constantin CIORNEI ? inspector de specialitate in cadrul primariei Cacica4.d-na Gratiela Volanschi ? secretarul comunei5.d-na Angelica Elena PopovicI- consilier6.d-l Neculai Ciornei- consilie7.d-na Elena Flutur- consilier8.d-l Cornel Cozmici- referent9.d-na Anca Anamaria Ostrovschi- consilier10.d-na Daniela Istrate-membru comisie11.Lucica Iuliana Simionovici -membru comisie12.Nicanor Adrian Gorcea-membru comisie13.Lacramioara Magdalena Zielonka-membru comisie14.Liliana Tuchlei - expert cooptat achizitii publiceFormularul va fi prezentat completat, dupa caz , de catre ofertant, ofertant-asociat, subcontractant, terti sustinatori.d) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul socialcare sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local .e) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul consolidat. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalulf) Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr.314 din 2010 - Se va completa si prezenta formularul V Se solicita urmatoarea (cerinta obligatorie): Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; documentul poate fi prezentat in una din formele: original/copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul si va fi datat la emitent cu cel mult 30 de zile anterior datei prevazute pentru depunerea ofertelor.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinita de fiecare asociat si constituie conditie de calificare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita urmatoarele (cerinte obligatorii): a)Bilanturile contabilepe ultimii 3 ani fiscali, vizate si inregistrate de organele competente.b)Declaratii privind cifra de afaceri globala. Se va completa siprezentaFormularul C?fisa de informatii generale, care vizeaza activitatea din cel putin ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.In acest ultim caz autoritatea contractanta va lua in calcul data la care operatorul economic a fost infiintat.Cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani va fi de minim 1.000.000 lei.c) Dovada existentei unor resurse financiare pentru sustinerea contractului de minim 141.292 lei cu o valabilitate pe o perioada de 90 de zile de la data semnarii contractului. Disponibilitatea de sustinere a lucrarii, indiferent sub ce forma va fiprezentata, va trebui sa contina suma si perioada.In cazul ofertei castigatoare suma va fi imobilizata pentru realizarea contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta minima obligatorie.a)Fisa/fise de informatii privind experienta similara-Formular D., Cerinta minima obligatorie.b)Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-Se va completa si prezenta Formular E.Ofertantii vor prezenta cel putin un document, contract/proces verbal de receptie din ultimii 5 ani, care a avut ca obiect de activitate lucrari in domeniul constructiilor civile de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea supusa licitatiei, a caror valoarea cumulata este cel putin egala cu valoarea estimata a actualei investitii.In cazul in care executia lucrarilor de constructii montaj se doreste a fi si subcontractata pe specialitati, subcontractantii nominalizati vor prezenta numai Formular C prin care sa ateste faptul ca au profil de activitate in domeniu, fara obligativitatea completarii datelor referitoare la cifra de afaceri., Cerinta minima obligatorie.c)Experienta similara-Se va prezenta cel putin o recomandare in original /copie legalizata/copie conform cu originalul din partea beneficiarilor celor mai importante lucrari de constructii executate si nominalizate in Formular E., Cerinta minima obligatorie.d)Resurse tehnice-Se va completa si prezenta formularul F cu echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.Se solicita: detinerea de statie de preparare betoane corespunzatoare tehnic precum silaborator de grad II autorizat (proprii sau cu contracte de prestare)autorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrari., Cerinta minima obligatorie.e)Resurse umane-Se vor completa si prezentaformularele G si G1 privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere(din ultimii trei ani), precum si date privindasigurarea personalului de specialitate necesarpentru indeplinirea contractuluirespectiv, un sef de santier-inginer specializarea CCIA, un responsabil tehnic cu executia-CCIA, un responsabil cu controlul calitatii, un responsabil cu protectia muncii.Pentru personalul de conducere precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica se vor prezenta: CV, Extras din Revisal, Contracte de prestari servicii, Angajamente de participare, Diplome, Autorizatii, Decizii de numire. a)CertificatdeatestareISO-9001 sau echivalent. b)CertificatdeatestareISO-14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer