Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Infiintare retea alimentare cu apa in Comuna Ogrezeni, judetul Giurgiu?


Detaliu pentru invitatia numarul 341683
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Ogrezeni
Numar invitatie: 341683/11.01.2013
Denumire contract: ?Infiintare retea alimentare cu apa in Comuna Ogrezeni, judetul Giurgiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna OgrezeniCod fiscal: 5874850, Adresa: ogrezeni, Ogrezeni, Telefon: 0246250234, Fax: 0246250250
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ogrezeni, Ogrezeni, Romania, cod postal: 087170, telefon: +40 246250234, fax: +40 246250250, persoana de contact: Jean Jipa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Ogrezeni, judetul Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Infiintare retea alimentare cu apa in Comuna Ogrezeni, judetul Giurgiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: nu se limiteaza la: Foraje: 3 de medieadancime(80 m) si 2 de mare adancime (190 m)Aductiune: 546.5 ml, distributie pe diametre astfel: De 90 mm ? 68.10 ml, De 110 ? 437 ml, De 160 mm ? 41.40 mlTratare apa: 1 statie tratare si clorinare apa pentru o capacitate de 16l/s, container 6000x2450x2500, bazin de reactie/stocare 60 mc.Amenajare gospodarie de apa: iluminat exterior, drum acces, paratraznet, post de transformare, grup electrogen, amenajare peisagistica (plantare gazon si pomi).Rezervoare stocare apa potabila si incendiu: 2 rezervoare cu capacitatea utila de 359 mc fiecareStatie de pompare apa potabila si incendiu: grup pompare (1A+1R) electropompe verticale Qp = 113.4 mc/h; Hp = 35 mCARetea distributie apa: Hobaia 7.536 ml , Ogrezeni 29.002 ml .Aproximativ 138 vane de sectorizare, 69 camine de golire/aerisire/vane si 139 hidranti subterani de incendiuBransamente: 1.765 de bransamente pana la limita de proprietate.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 453, 994 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 349.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului generalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar: Jipa Jean, Contabil : Ilie Elena, Secretar: Gheorghe Ion, Consilieri locali: Savu Gheorghe, Gheorghe Georgeta, Stanciu Vasile, Voicu viorel, Parvu Gheorghe Cezar, Lecu Florin, Lecu Vasile, Iacob Marius Nicusor, Ilie Floricel, Danaila Constantin Cristian, Jigani Marin, Palea Ilie, Constantin Ion.(In ceea ce priveste persoanele cu functie de decizie la care trebuie raportat conflictul de interese in sensul art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, mentionati persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, nu va limitati doar la factorii de decizie importanti) Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 34.000.000 lei (se va completa de autoritatea contractanta in functie de valoarea estimata a contractului)Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate., Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele (se va selecta dupa caz): Pentru Contracte de executie retele de apa? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract pentru executie si sa se fi prestat cel putin un contract pentru proiectare, cu obiect similar contractului ce urmeaza a fi atribui, astfel: Servicii de proiectare pentru infiintare retea alimentare cu apa pentru minim 840.000, fara TVA, lucrari pentru infiintare retea alimentare cu apa pentruminim 16.600.000lei, fara TVA. Se poate completa si un singur contract care sa includa ambele cerinte de mai sus., Ofertantul va prezenta pt dovedirea exp sim urmatoarele: copii dupa parti relevante ale contr/contractelor declarate sau doc constat eliberate de autor contr la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste doc trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea(lungimea), perioada(inclusiv data incheierii contr) si locul executiei lucrarilor; -pvde receptie finala, pv de receptie la terminarea lucrarilor sau pv de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Informa?ii privind partea din contract pe care op ec are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autor contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire., Infor privind dotarile specifice.Decl. referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune op ec pt indeplinirea coresp a contr de lucrari, in original.Ofert., trebuie sa faca dovada ca detine sau are drept de folosinta pentru :1. Autobasculante;2. Placa compactoare;3. Buldoexcavator;4.Buldozer pe senile;5. Aparat de sudura cap la cap;6. Vibrator;7. Excavator.Se vor prezenta doc. care atesta detinerea(dotare proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contr., Informatii privind resursele umaneOperatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de urmatorul personal: Pt. Executie: 1. Manager de proiect- diploma inginer constructor. Exp profesionala in pozitii similare, care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager proiect.2. Sef de santier licentiat al unei Facultati de Constructii - diploma inginer.3. Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul aferent contr ? licentiat al unei Facultati de Constructii ? diploma inginer/subinginer, persoana nominalizata va fi autorizata conform Ordinului nr.777/2003 al M.L.P.T.L, 4. Responsabil cu asigurarea Calitatii licentiat al unei Facultati de Constructii- diploma de inginer/subinginer.5. Responsabil SSM.6. Manager al sistemelor de management al calitatii;7. Manager al sistemelor de management de mediu.Nota: Vor fi nominalizate persoane cu pregatire solicitata de autoritatea contractanta pentru fiecare din posturile mai sus mentionate si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate., Ofert. va prezenta in copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele doc: - contr. individual de munca ale personalului invocat vizat de ITM si/sau contr. de prestari servicii/colaborare incheiate intre ofertant si persoanele respective sau angajamente de participare, a.i. sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi.- diplome privind specializarea personalului- autorizatii/certificate de atestare prof. si legitimatiile aferente (aflate in termen de valabilitate) sau, in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/doc. de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pt acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare)., - CV semnat si stampilat in original; CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in decl prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?, declaratii care sa demonstreze disponibilitatea personalului pentru functia propusa in executia contr.In cazul unei asocieri decl. va fi completata de catre liderulul asociatiei si va cuprinde pers propus de fiecare membru al asociatiei in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract, precizand pozitia pt care este propus. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Ofert. va prezenta un certif. emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pt activ. care fac obiectul contr. ce urmeaza a fi atribuit.Op. ec. care nu detin un astfel de certif.vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc niv. de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2 Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofert va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Op econ care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contr de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Punctajul (75 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total (proiectare si executie)? se acorda astfel: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? respectiv 75 de puncte, pentru alt pret decat cel prevazut la lit. b) se acorda punctaj astfel: Pretul ofertei n = (Pret oferta minim/Pret oferta n) x 75.Nota: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara taxa pe valoarea adaugata.
Perioada de garantie acordata lucrarilorP2
20
Descriere: Nota: Perioada degarantieacordata lucrariivafide minimum2 ani.algoritmul de calcul: pentruceamai mareperioadade garantiese acorda20 puncte -Tmaximgarantie, pentrualta perioadadecatceaprevazutainpunctul a), seacordapunctajulastfel: T garantie(n) =(T garantie(n)/Tmaximgarantie)x20, T garantie (n) ? perioada de garatie propusa in oferta care se evalueaza.Observatii: a)Perioadadegarantie acordatalucrariivafiexprimatain"ani".b)Perioadade garantieminimasolicitataa lucrariiestede2 ani.c)Perioada de garantiemaximaa lucrariiacceptataestede 4ani.inclusiv.d) Ofertelecarevorcontineo perioadade garantiesubminimul precizatvor fi declarateneconforme, iarcele carevorcontineo garantiemai mare de 4ani, nuvorplimipunctaj suplimentarci punctajulmaxim(20puncte
Termenul de interventie la remedierea defectiunilor in perioada de garantie ?P3
5
Descriere: Descriere: Tremenul de interventie la remedierea defectiunilor se refera la termenul in care ofertantul se prezinta la obiectiv pentru interventie de la anuntare, se exprima in ore. Pentru termenul cel mai scurt se vor acorda 5 puncte. Pentru alt termen se va aplica formula: punctaj oferta= termenul cel mai scurt/termen oferta x 5.Ofertele vor fi clasificate in ordinea descrescatoare a punctajului total, calculat conform formulei: Ptotal= P1+P2+P3, unde P1, P2, P3 sunt punctajele acordate pentru cele trei criterii mai sus mentionate, valoarea cea mai mare a Ptotal va fi declarata castigatoare.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale departajarea se va face in functie de pretul cel mai mic. In cazul in care au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2013 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer