Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Infiintare retea canalizare, satele Borosesti si Verdea, comuna Sutesti, judetul Valcea? - Tronson DN 67B


Detaliu pentru invitatia numarul 353922
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SUTESTI (PRIMARIA)
Numar invitatie: 353922/20.09.2013
Denumire contract: ?Infiintare retea canalizare, satele Borosesti si Verdea, comuna Sutesti, judetul Valcea? - Tronson DN 67B
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SUTESTI (PRIMARIA)Cod fiscal: 2573985, Adresa: Str. Principala F.N., Sutesti, Telefon: 0250-831020, Fax: 0250-831202
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala F.N., Sutesti, Romania, cod postal: 247670, telefon: +40 250831020, fax: +40 250831200, persoana de contact: DANA MARIA ILIESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Sutesti, Str. Principala F.N., Sutesti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Infiintare retea canalizare, satele Borosesti si Verdea, comuna Sutesti, judetul Valcea? - Tronson DN 67B
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica de lucrari de extindere sistem de canalizare aferente investitiei: ?Infiintare retea canalizare, satele Borosesti si Verdea, comuna Sutesti, judetul Valcea? - Tronson DN 67B conform proiect tehnic, aproximativ 3 km lungime. Valoarea estimata a contractului este de 1.724.672 lei fara TVA , din care: cheltuieli privind investitia de baza = 1.572.040 lei fara TVA (contructie = 1.526.320 lei fara TVA si organizare santier = 45.720 lei fara TVA); cheltuieli diverse si neprevazute = 152.632 lei fara TVA (reprezentand un procent de 10 %calculat potrivit legislatiei in vigoare); Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute, va fi decontata doar daca apar cheltuieli cu lucrari care pot fi incidente.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 724, 672 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant.de particip: 31.440 lei. Pentru garantia de participare depusain alta moneda, recomandam ca echivalenta sa se faca la cursul leu/valuta, comunicat de BNR pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de particip: 90 zile calendaristice de la data data limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: in conf.cu preved.art.86 din H.G. 925 actualizata.Modul de restituire a garantiei de particip: 1)ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar.de buna executie;2)ofertantilor necastig.: dupa semnarea contr.de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valabil.a ofertei.Retinerea gar.de particip: in conditiile prev.de art.87 al.1 din H.G. nr.925/2006 act.si H.G. 76/2010.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf. L.nr.346/2004, gar.de particip se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in docum.de atribuire. Autoritatea contractanta, potrivit prev. OUG 34/2006, art. 2781, poate retine din garantia de participare suma corespunzatoare, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire: Scrisoare de garantie de buna executie sau retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca sau o societate de asigurari si se va depune in original. In cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Garantia se restituie: a)70% in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar risculpentru vicii ascunse este minim.b) 30% la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza PV de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Stanescu Ion ? Primar; Stoica Ion ? Viceprimar; Predescu Irene ? Secretar; Iliescu Dana? Contabil; Popescu Sorin ? Consilier; Tufurin Ilie ? Consilier; Dumbrava Ion Alin ? Consilier; Predescu Ana? Consilier; Dobre Florina Mihaela ? Consilier; Valcea Ion ? Consilier; Serbanescu Ioan ? Consilier; Diaconu Elena ? Consilier; Gherghinescu Valerian ? Consilier; Mitrut Dumitru ? Consilier.(In ceea ce priveste persoanele cu functie de decizie la care trebuie raportat conflictul de interese in sensul art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, mentionati persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, nu va limitati doar la factorii de decizie importanti) Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 393.000 lei (suma solicitata, pentru a nu fi considerata restrictiva, se va calcula dupa formula: S= valoare estimata contract/perioada de derulare a contractuluiXperioada solicitata de autoritatea contractantaS reprezinta suma sau plafonul maxima/maxim impusa/impus, Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu suma de 3.144.000 lei.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele (se va selecta dupa caz): Pentru Contracte de executie retele de canalizare? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 3 km de retele de canal (se va completa de autoritatea contractanta , numarul de km va fi mai mic sau egal cu cel care face obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69'1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Informatii privind asigurarea calitatii - ISO 9001:2008 (sau echivalent) care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii privind modul de conducere si controlul activitatilor aferente obiectului procedurii. Certificatul se prezinta in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere aofertelor., Informatii privind asigurarea protectiei mediului - ISO 14001:2005(sau echivalent) care sa ateste implementarea standardelor de management al mediului pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. Certificatul se prezinta in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere aofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2013 12:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer