Achizitie publica - Infiintare Retea Centralizata de canalizare in Comuna MACESU DE JOS, sat MACESU DE JOS, JUDETUL DOLJ
Detaliu pentru invitatia numarul 339947
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339947/23.11.2012
Denumire contract: Infiintare Retea Centralizata de canalizareinComunaMACESU DE JOS, sat MACESU DE JOS, JUDETULDOLJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MACESU DE JOSCod fiscal: 5001929, Adresa: comuna MACESU DE JOS, Macesu de Jos, Telefon: 0251/354755, Fax: 0251/354755
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA MACESU DE JOS, Localitatea Macesu de Jos, Str. Academician Stefan Berceanu, Nr.12, judetul Dolj, cod postal 207370, , Macesu de Jos, Romania, cod postal: 207370, telefon: +40 251354507, fax: +40 251354507, persoana de contact: DIACONU MARIUS FLORIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI MACESU DE JOS JUDETUL DOLJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare Retea Centralizata de canalizareinComunaMACESU DE JOS, sat MACESU DE JOS, JUDETULDOLJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sepropunerealizarea sistemuluidecanalizarecentralizataconformnormativuluiI 22 -99 siauneistatiideepurareaapelor uzatemenajereprovenite din comunaMacesudejos , JudetulDolj. Statiadeepurareapeuzatemenajereare capacitatea deQ=225 mc/zi. Descarcareaapeloruzatesefaceinemisarul naturalprintr-un colectordinPVCavanddiametrulde250 mmsilungimeade50 metri. Diametrelefolositepentrureteauadecanalizarevorfi250mm - 8350m(petronsoaneplecare);315mm - 810m si400mm - 340m(pe colectorulprincipalcatrestatiadeepurare).Statiidepompareapeuzatemenajere echipate? 4 buc.II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)45232400-6 Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)45232420-2 Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)45232423-3 Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)71322000-1 Servicii de proiectare tehnica pentru constructie de lucrari publice (Rev.2)
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 955, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 98.000 lei. In cazul in care ofertantul va depune garantia de participare in alta valuta, data la care se face echivalenta lei/alta valuta va fi data aparitiei invitatiei de participare. (IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare).perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelorForma de constituire? In conformitate cu art 86 din HG 925/2006; sau? ordin de plata in contul RO67TREZ2955006XXX000059 deschis la Trezoreria Segarcea, CUI 5001929.? Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, suma de: 8056 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, (IMM-urile beneficiaza de prevederile legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare)Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Decl pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conf cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 12) Certif de cazier judiciar al societatii3) Decl privind calitatea de participant la proceduraF 124) Decl pe proprie raspundere, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 2B.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului :1.Bojin Mihai - Primar2.Chiurtu c-tin - Viceprimar3.Stircu Eugenia - Secretar4.Peia Daniela ? Contabil5.Diaconu Florin-Comp achizitii6.Neagu Dorel-casier7.Marcu Cornel-operator rol8.Iovanel Vasilica-Isu9.Jilavu Mariana-Evidenta populatieiComisia activitati economico-financiare10.Albu Grigoreta - Consilier11.Botea Dumitru - Consilier12.Brazda Gigel - Consilier13.Chiser Aurelian - Consilier14. Chiurtu Constantin - Consilier15.Girlasu Danut - Consilier16.Patrana Ion - Consilier17.Tita Florea - Consilier18.Vozaru Ionel - Consilier5) Certif de participare la licitatie cu oferta independenta conf prev Ordin nr. 314 din 12.10.2010, F 2A;6) Decl privind neincadrarea in situatiile prev la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - F 2;7) Certif de atestare fiscala eliberat de Admin Finant Publice pt obligatiile de plata catre buget, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;8) Certif privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Docum edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certif, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certif trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Docum vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: ?Neprez sau prez intr-o forma necorespunzatoare a acestor doc va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Prez Certif constatator emis de ORC cu informatiile reale/actuale la data depunerii ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprez sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. AC poate solicita op ec selectat acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea raportului procedurii.Opec nerezidenti (straini): vor prezenta docum care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care op ec este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.?Daca un grup de op ec depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile intocmite pentru ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) dupa caz.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie de minim 9.600.000 lei (exlusiv TVA).Daca un grup de op economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupuluiNeprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unuicash-flow de executie a lucrarii, in cazul semnarii contractului in valoare de 1.650.000 lei, pe o perioada de 4 luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP si modalitatea de finantare a investitiei. Perioada de derulare a contractului este de 12 luni (10 luni executie, 2 luni proiectare).Scrisoare bonitate, scrisoare de confort bancar, orice alt document eliberat de banca din care sa reiasa indeplinirea cerintei - in original.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari /servicii executate in ultimii 5 ani/3 ani, Cerinta 1Experienta similaraExp similara pt executie maxim doua lucrari avand ca obiect executie retea de canalizare si statie epurare in valoare minima de 4.800.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani.Pentru servicii: Exp similara pt proiectare maxim doua lucrari de proiectare retele edilitare si de gospodarie comunala in valoare minima de 95.000 lei fara TVA realizata in ultimii 3 ani.Sau un contract proiectare+executie lucrari similare in valoare minima de 4.900.000 lei fara TVASe mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Continuare cerinta 1Pt lucrarile si serviciile prez drept exp similara se vor prezenta: -copii dupa parti relevante a unui contr de lucrari/servicii(parti, durata, valoare, garantii, semnaturi)- copie dupa pv de receptie partial la terminarea lucrarilor/serviciilor pv de receptie finala ? daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor-Recomandare care trebuie sa precizeze cel putin urmat aspecte: Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;Daca pe parcursul exec lucrarilor/serviciilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari/servicii, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitateDocum se vor prezenta in copie lizibila , ,conform cu originalul?.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor docum va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 2Decl refer la utilaj, instal, echip tehn de care dispune op ec pt indepl coresp a contr de lucrariNivel min pt executie: Ofert trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune (proprietate, leasing sau prin contr/conv de inchir) sau un angaj de punere la disp a urm tipuri de echip: - Autobasculante- Excavator/Buldoexcavator- Cilindru compactor terasamente 3.5 to- Mai compactor-Statie betoane, Continuare cerinta 2Nivel min pt proiectareOfert trebuie sa dispuna de logistica, echipam necesare realiz serviciilor, tehnica de calcul si soft adecvate(statie totala , soft proiectare, echipamente editare).Continuare cerinta 2In cazul utilajelor detinute prin contract/conv de inchir, decl va fi contrasemnata de catre locator.Ofert vor prez copie lizibila , ,conf cu originalul?. dupa docum de provenienta (facturi, declaratii vamale, contr de inchir, contr de leasing), pt utilajele, inst si echipam tehn solicitate ca nivel minim;
-in cazul statiei de betoane copie conf a angajament de punere la dispozitie, daca este cazul si raportul de inspectie ce atesta functionalitatea statiei.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 3Inf referit la pers angajat si la perstehnic de specialit responsabil pt indepl contrNivel min pt executie: Of trebuie sa faca dovada ca disp de cel putin urmat pers de specialit necesar pt indepl contr: -1 sef santier cu studii de ing specializ instal in constr-1 resp tehnic cu exec atestat domeniulIX-Constructii edilitare si de gospodarie comunala(RTE)-1 sef punct lucru ing/subing CCIA/instal in constructii-1 ing profil electric autoriz ANRE grad 2B-1 resp SSM-1 resp cu managementul mediului-1 resp cu control tehnic de calitate pt domeniile Constructii edilitare si de gospodarie comunala si produse pt constructii (atestat sau decizie interna de numire)-1 topografNivel minim pt proiectare: -1 ing cu studii de ing specializ instal in constr cu o exp de minim 5 proiecte realizate-1 ing profil electric autoriz ANRE grad 2A-1 ing geolog-1 ing topo- verificatori tehnici atestati domeniile Is si Ie care nu au participat la intocmirea proiectului, Continuare cerinta 3Nu se accepta propunerea de persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;Ofert va prez in copie certificata pentru conf cu orig urm doc: ?cv-urile personalului deconducere si de specialitate in original semnate si datate?declaratie de disponibilitate?extras REVISAL, sau contractele de prestari servicii;?diplome privind specializarea personalului;?autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.?Angajament de participare?Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Nota: Neprez sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care pt indeplinirea contr nu este necesara subcontractarea, op ec va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conf cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt partea lor de implicare in contract.AC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial .In cazul in care ungrup de op ec depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului, Cerinta 4Informatii privind asociereaNota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico ? financiara precum si capacitatea tehnico ? economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: ?faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiileasumate prin acesta;?nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;?comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei;, Continuare cerinta 4in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat decatre liderul asociatiei;. partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Informatii privind asocierea: AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Pers care asigura sustinereanu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire conformprev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica. Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, emise de organisme acreditate din statele membre UE aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor, Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, emise de organisme acreditate din statele membre UE aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul (50 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul totalse acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b)Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P1=Pretmin x 50 /Pret(n), Unde: P1- punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul total?; Pretmin- pretul cel mai mic ofertat; Pret(n)- pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul Punctaj maxim: 50.00 Ponderea componentei financiare: 50.00%
Termenul de prestare a serviciilor de proiectare
20
Descriere: Termenul de prestare a serviciilor de proiectare ( nr. de zile cuprinse intre data semnarii contractului si data pina la care se inainteaza beneficiarului PT , DDE, PAC conform caiet de sarcinii) =(t minim * 20 / t ofertat ) se va exprima in nr. zile undet minim este termenul de prestare a serviciilor de proiectare cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte;undet ofertat este termenul de prestare a serviciilor de proiectare al ofertei evaluate. Oferta cu un termen de prestare a serviciilor de proiectare mai mare de 60 de zile va fi respinsa. Oferta cu un termen de executie mai mic de 5 de zile nu se va puncta suplimentar. Punctaj maxim: 20.00
Garantia acordata lucrarilor (luni)
10
Descriere: Garantia acordata lucrarilor se va exprima in luni. Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 12 luni, iar durata maxima - 36 de luni. - pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 10 de puncte, - pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: PDG = (Dn / Dmax) x 10; Punctaj maxim: 10.00
Termenul de executie al lucrarilor (luni)
20
Descriere: Punctajul pt. factorul de evaluare?Termenul de executie al lucrarii se acorda astfel: a)pt. cel mai mic termen de executie(exprimat in luni) se acorda punctajul maxim alocat 20 pct b)pt. alta durata de executie decat cea prevazuta la punctul a) punctajul se calculeaza astfel Pn=Termenul cel mai sczut/T(n) x 20 unde Tn=termenul de executiei al ofertei n; Termenul de executie va fi exprimat in luni.Termenul maxim acceptat este de 10 luni , peste care ofertele vor fi declarate neconforme.Termenul minim acceptat va fi de 5 luni, considerat minim realist, ofertele sub acest termen neprimind punctaj suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 08:45