Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Infiintare retea de alimentare cu apa in localitatea Sudrias,comuna Traian Vuia, judet Timis


Detaliu pentru invitatia numarul 340096
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TRAIAN VUIA (PRIMARIA COMUNEI TRAIAN VUIA)
Numar invitatie: 340096/27.11.2012
Denumire contract: Infiintare retea de alimentare cu apa in localitatea Sudrias, comuna Traian Vuia, judet Timis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TRAIAN VUIA (PRIMARIA COMUNEI TRAIAN VUIA)Cod fiscal: 4357848, Adresa: COMUNA TRAIAN VUIA, SAT SUDRIAS, NR. 163A, JUDETUL TIMIS, Traian Vuia, Telefon: 0256324479, Fax: 0256324479
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA TRAIAN VUIA, SAT SUDRIAS, NR. 163A, JUDETUL TIMIS, Traian Vuia, Romania, cod postal: 307438, telefon: +40 256324479, fax: +40 256324479, persoana de contact: IOSIF VALERIU BARBONI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA TRAIAN VUIA, SAT SUDRIAS, NR. 163A, JUDETUL TIMIS, Traian Vuia, Romania, cod postal: 307438, telefon: +40 256324479, fax: +40 256324479
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare retea de alimentare cu apa in localitatea Sudrias, comuna Traian Vuia, judet Timis
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Infiintare retea de alimentare cu apaConstruire statii de epurare a apei
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 588, 170 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este de 7.000 lei in conformitate cu art.43.alin.2 lit a din OG 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a oferte.Modul de constituire: se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantumul precizat si valabil pe perioada de valabilitate a ofertei.In cazul depunerii unei contestatii la CNSC si respingerii acesteia ca nefondata, se va retine contestatorului garantia de participare conform prevederilor Art.278^1/OUG34/2006
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului fara TVAModul de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care devine anexa la contractdepunere la casieria autoritatii contractante a unor sume numerarretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale; In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la o societate bancara agreata de ambele parti, cont aflat la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala minima care se depune de catre contractant este de 0.5% din pretul contractului fara TVA. Contul mentionat este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratia de eligibilitate - conditia minima obligatorie . prezentare formular F3declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OG34/1996 - conditia minima obligatorie . prezentare formular F4declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 conform Ordinul nr.170/2012 al Presedintelui ANRMAP publicat in M.Of. nr.328/15 mai 2012certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010cazier judiciar - conditia minima obligatorie . prezentare formular tip emis de organismele competente persoane juridice romane - cerinta minima obligatorie : prezentare Certificat constatator emis de ORC in tremen de valabilitatepersoane juridice straine- cerinta minima obligatorie : prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabilInformatii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrarilista experienta similarainformatii privind personalul tehnic de specialitate in special pentru asigurarea controlului calitatiiinformatii privind subcontractantii cerinta minima obligatorie ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: pretul minim/pretul ofertat X 70 puncte
Termen de executie max 12 luni. Termenul minim sub care nu se va puncta suplimentar oferta este de 120 zile
30
Descriere: termen min.ofertat/termen ofertantX30 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer