Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Infiintare Retea de Alimentare cu Apa Potabila in localitatea Inau, Comuna Somes Odorhei, Judetul Salaj


Detaliu pentru invitatia numarul 342821
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Somes Odorhei (Primaria Comunei Somes-Odorhei)
Numar invitatie: 342821/18.02.2013
Denumire contract: Infiintare Retea de Alimentare cu Apa Potabila in localitatea Inau, Comuna Somes Odorhei, Judetul Salaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Somes Odorhei (Primaria Comunei Somes-Odorhei)Cod fiscal: 4291662, Adresa: Somes-Odorhei, nr.234, judetul Salaj, Somes-Odorhei, Telefon: 0260654656, Fax: 0260654776, 0260654603
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Somes-Odorhei, nr.234, judetul Salaj, Somes-Odorhei, Romania, cod postal: 457310, telefon: +40 260654656, fax: +40 260654776, persoana de contact: Vasile Marincas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Somes-Odorhei, nr.234, judetul Salaj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare Retea de Alimentare cu Apa Potabila in localitatea Inau, Comuna Somes Odorhei, Judetul Salaj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Infiintare Retea de Alimentare cu Apa Potabila in localitatea Inau, Comuna Somes Odorhei, Judetul SalajConducte de aductiune cu diametrul de dn 110 mm = 3990 ml, conducte de distributie cu diamentrul de 110 mm = 3090 ml, conducte de distributie cu diamentrul de 90 mm = 1215 ml, conducte de distributie cu diamentrul de 63 mm = 1810 ml, Valoare Executie - 1.089.844 lei fara TVAElaborare detalii de executie ? 4.072 lei fara TVACheltuieli diverse si neprevazute (5%)? 53.953 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 147, 869 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :22000 lei? de participare va fi valabila o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.?Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in una din formele prevazute de art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, in cuantumul de 22.000, 00 leiIn cazul inaintarii unei contestatii in fata Consiliului National de Solutionarea Contestatiilor, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului valoarea conform OUG 34/2006 art. 2781.Sumele care se vor retine conformOUG34/2006 art. 2781*)(1) Cursul leu/valuta va fi stabilit cu cinci zile inainteade termenul limita de primire a ofertelor cursul comunicat de BNR.(Model orientativ Formular SGB).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5%din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2a)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.1) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.2)3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"(completare Formular nr.5.1 )Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: --primar : Berinde Grigor-viceprimar : Simonca Viorel-secretar : Opris Delia-Consilieri: Marinacas Vasile, Barsan Alexandru, Drimbe Florian, Gavra Victor, Grad Cristian, Matyas Felician-Vasile, Mog Alexa, Mos Gabriel-Dorin, Bese Dumitru, Petruti Ioan , Tomuti Ioan Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.1.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor .Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursLipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila, nu este permisa completarea/ clarificarea documentelor care dovedesc indeplinirea cerintelor de calificare , cu exceptia cazul in care ofertantul depune , conform art. 11 al.4 din HG 925/2006 , declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006Ofertantul va prezenta atestat de competenta tehnica si profesionala pentru pct.d)elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului/autorizatiei de gospodarire al apelor, impus de Ministerul Mediului si Padurilor Legea Apelor 107/1996, si dobandit cf. Regulamentului aprobat prin Ordinul Ministrului Mediului si Dezvoltarii Durabile nr.1671/2510.2007Ofertantul va prezenta autorizatie cf. Ordin 87/2010 al M.A.I., publicat in M. Of. nr. 238/2010, valabile la datalimita dedepunere a ofertelor, pentru: -proiectarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;
-instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;
-proiectarea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor;
-instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, cu exceptia celor care contin anumite gaze fluorurate cu efect de sera-ignifugare a materialelor combustibile
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Cifra de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 2.000.000 lei.Modalitatea de indeplinire- Ofertantul va depune Formularul nr. 5- Ofertantul va prezenta documente edificatoare conform Art. 185(1) a), b), c) (2) OUG 34/2006, Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 6 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 500.000 leiModalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 500.000 lei si pentru o perioada de 6 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului, prin prestarea unui contract a carui cantitate a fost celputin de 10105 ml alimentare cu apa .Serviciile trebuie sa fi fost prestate in ultimii 3 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va prezenta o Decl. privind princi. servicii.simi. exe. in ultimii 3 ani insotita certificari de buna executie/documenteconstatatoare/recomandari/procese verbale de receptie pt cele mai importante lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea) , perioada (inclusiv data incheieri contr)si locul executiei lucrarilor.Ofertantul va depune Formularul nr.6A.-Ofertantul va depune o Fisa experienta similara?Formularul nr. 7A pentru contractele care se doresc a fi luate in considerare ca exp.sim.Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la experienta similara se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de BNR. - Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte. Cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011 . Iar pentru anul 2012 se va utiliza cursul leu/euro mediu pe luna Ianuarie2012 comunicat de BNR. - Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila, nu estepermisa completarea/ clarificarea documentelor care dovedesc indeplinirea cerintelorde calificare , cu exceptia cazului in care ofertantul depune , conform art. 11 al.4 din HG925/2006 , declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006., Cerinta 1b)Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat cel mult 2 contracte similare cu obiect similar prezentei proceduri de achizitie publica in cuantum cumulat de 10105 ml . Ofertantul va prezenta o Decl. privind princi. lucr.simi. exe. in ultimii 5 ani insotita certificari de buna executie/documente constatatoare/recomandari/procese verbale de receptie pt cele mai importante lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea) , perioada (inclusiv data incheieri contr)si locul executiei lucrarilor.Ofertantul va depune Formularul nr. 6, fertantul va depune o Fisa experienta similara?Formularul nr. 7 pentru contractele care se doresc a fi luate in considerare ca exp.sim.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 6 si Formularul nr. 7- Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la experienta similara se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de BNR.- Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anii 2008, 2009, 2010, 2011 .Iar pentru anul 2012 se va utiliza cursul leu/euro mediu pe luna Ianuarie2012 comunicat de BNR.- Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila, nu estepermisa completarea/ clarificarea documentelor care dovedesc indeplinirea cerintelorde calificare , cu exceptia cazului in care ofertantul depune , conform art. 11 al.4 din HG925/2006 , declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006., Cerinta 2: Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire. Ofertantul va depune Formularul nr. 11, Cerinta nr. 3
Informatii referitoare la dotari tehnice
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului .Se solicita ca cerinta minima dovada detinerii si disponibilizariia cel putin urmatoarelor utilaje / echipamente :
Buldoexcavator pe pneuri 2 buc.Mini-excavatoare pentru spatii inguste 2 buc.
Incarcator frontal 1 buc.
Aparat de Sudura PE ? 2 buc
Mai mecanic 4 buc.
Placa vibranta 4 buc.
Vibrator de adancime pentru beton 4 buc.
Motopompe pentru epusiment 4 buc.
Utilaj pentru taiat asfalt si beton 1 buc.
Autocamion basculant4 buc.
Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere ca dispune de dotarea necesara indeplinirii contractului - Formularul nr. 8.- Ofertantul va prezenta documente care sa demonstreze ca, pentru indeplinirea contractului, dispune de utilajele/echipamentele/mijloacele de transport solicitate.- In situatia in care ofertantul nu detine in proprietate utilajele/echipamentele solicitate, acesta vor prezentacontracte/precontracte de inchiriere sau angajamentul privind dotarea corespunzatoare., Cerinta nr. 4Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.
Vor fi nominalizate persoane distincte pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.
O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan.Se va prezenta Formularul nr.9 Informa?ii privind Angajatii si Formularul nr.9aPersonal propus pentru indeplinirea contractului
Precizari:
- Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, care trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care aparpe parcursul indeplinirii contractului in cauza.
- In cazul unei oferte in asociere, cerintele cu privire la personal se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 5
Sef Proiect-executie
Necesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: ing. Construc?ii hidrotehnice , ing. Protec?ia Mediului, ing. Instalatii pentru constructii
b) Experienta generala:
Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).
c) Experienta specifica:
Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.
d) Relatia cu ofertantul
- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).
Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Sef Proiect-executie urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ?Formularul nr. 10;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;, Sef de SantierNecesar ? 1 persoana
a) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: constructii civile-industriale-agricole, instalatii pentru constructii
b) Experienta generala:
Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).
c) Experienta specifica:
Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.
d) Relatia cu ofertantul
- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).
Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Sef de Santierurmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ?Formularul nr. 10;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;, Responsabil Tehnic cu Executia (RTE)
Necesar ? cel putin 1 persoana.Cerinta poate fi indeplinita cumulativ de una sau mai multe persoane
a) Studii: - atestat tehnico-profesional pentru toate cerintele de calitate: A - rezistenta si stabilitate; B - siguranta in exploatare; C - siguranta la foc; D - igiena, sanatatea oamenilor, refacerea si protectia mediului; E - izolatia termica, hidrofuga si economia de energie; F - protectia impotriva zgomotului; in urmatoarele domenii de constructii: I -Constructii civile , industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii;b) Relatia cu ofertantul
- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).
Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.10;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass, Cerinta nr.8.1
Responsabil Tehnic cu Suduraa) Studii:
- atestat tehnico-profesional
b) Relatia cu ofertantul
- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).
Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Responsabil Tehnic cu Sudura (RTS) urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.10;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass, Cerinta nr.9Responsabil cu controlul de calitate (RTQ)Necesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare , atestat /decizie numire ;b) Relatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Responsabil cu controlul de calitate (RTQ) urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.10;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass, Cerinta nr. 10Inspector S.S.MNecesar ? 1 persoanaa) Relatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Inspector S.S.M. urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.10;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass, Cerinta nr. 11Sef de Proiect -proiectarea) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: amenajari si constructii hidrotehnice, inginerie sanitara si protectia mediului, ingineria mediului, instalatii pentru constructiib) Relatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)- CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.10;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass, Cerinta nr. 12
Inginer proiectant de structuri
a) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: amenajari si constructii hidrotehnice, constructii civile-industriale-agricole
b) Relatia cu ofertantul
- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)
- CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.10;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass, Cerinta nr. 14
Inginer proiectant instalatii pentru constructii
a) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: instalatii pentru constructii
b) Relatia cu ofertantul
- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)
- CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.10;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass, Cerinta nr. 15
Inginer proiectant sisteme de securitate
Necesar ? 1 persoana
a) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta, si certificat pentru ocupatia de Proiectant sisteme de securitate
d) Relatia cu ofertantul
- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).- CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.10;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass, Cerinta nr. 16Verificator tehnic atestatNecesar ? cel putin 1 persoanaCerinta poate fi indeplinita cumulativ de una sau mai multe persoanea) - constructii si arhitectura, in domeniile: A1- Rezistenta si stabilitate pentru constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere; edilitare si degospodarie comunala cu structura din beton, beton armat, zidarie, lemn;B1- Siguranta in exploatare pentru constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere;C - Siguranta la foc in constructii pentru toate domeniile;Af - Rezistenta si stabilitatea terenului de fundare a constructiilor si a masivelor de pamant;Pentru instalatii, - pentru toate cerintele A, B, C, D, E, F; pentru specialitatile: Is - Instalatii sanitare, b) Relatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere- CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.10;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass, Cerinta nr. 17O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan, Cerinta nr. 18Personal minim de executie: ? Personal calificat: a) Constructor in beton armat ? 2 pers;b) Zidari ? 2 pers;c) Instalatori de instalatii tehnico sanitare si de gaze ? 2 persd) Mecanic Utilaj greu ? 3 prese) Sudor PE ? 2 persf) Technician pentru sisteme si instalatii de limitare si stingere a incendiilor ? 1 pers? Personal autorizat: a) Sudor PEHD, autorizat cf. PT CR 9-2011 ? 2 persOfertantul va depune pentru persoanele nominalizate urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.11;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass; Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent careatesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem demanagement al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza doveziprin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nuurmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca caindeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Punctajul tehnic1
30
Descriere: Cost de exploatare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.03.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.03.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2013 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer