Achizitie publica - Infiintare retea de alimentare cu apa, retea de canalizare si after school in comuna Negoi
Detaliu pentru invitatia numarul 281343
COMUNA NEGOI (CONSILIUL LOCAL NEGOI)
Cod de identificare fiscala: 4553780
Adresa: COMUNA NEGOI, Negoi
Telefon: 0251325088
Fax: 0251325088
Denumire invitatie: Infiintare retea de alimentare cu apa, retea de canalizare si after school in comuna Negoi
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: proiectare si executie la obiectivul : Infiintare retea de alimentare cu apa, infiintare retea de canalizare si infiintare centru de zi petru copii - after school in comuna Negoi, judetul Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 02.03.2011 15:41
Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2011 08:30
Adresa la care se transmit ofertele: Secretariatul Comunei Negoi, judetul Dolj
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Negoi, judetul Dolj, sediul Primariei
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 4, 420, 121 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
garantia de participare 88000 lei;decl.priv.eligibilitate;decl.priv.neincadrarea in prev.art.181 dinOUG34/2006;decl.priv.cal.de participant la procedura;Cert. priv. indeplinirea obligatiilor exigibile de plata;Cazier judiciar/fiscalCertif. de participare la licitatie cu oferta independenta , CUI si Certif. constat.emis de O.N.R.C.Extras de registru emis de O.N.R.C.;fisa de informatii generale;Bilant contabil 2008, 2009;Scrisoare de bonitate bancara;Decl.privind lista princip. prestari de servicii in ultimii 3 ani;experienta similara;Recomandare/Certificare beneficiar;Decl.priv.lista princip.lucrari executate in ultimii 5 ani;;Inf.priv.dotarea tehnica;Declar.priv.efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;inf.priv.personalul tehnic de spec.si de asig.calitatii;SR EN ISO 9001sau echivalent;SR EN ISO 14001 sau echivalent;OHSAS 18001 sau echivalent;Inf.priv.asocierea;Inf.priv.subcontractantii
seapstudiul de fezabilitate (partea scrisa, partea desenata si listele de cantitati)de la sediul autoritatii contractante numai in baza unei solicitari scrise
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
programul de asigurare a calitatii
30
Descriere: Ofertantul va prezenta programul de asigurare a calitatii lucrarilor pentru fiecare obiect in parte prin intocmirea planului calitatii propus pentru executia lucrarilor.
planul propriu de protectie PSI
10
Descriere: Ofertantul va prezenta planul propriu de asigurare a sanatatii si securitatii muncii (SSM), precum si planul propriu de prevenire si stingere a incendiilor (PSI), pe perioada executiei lucrarilor, avand in vedere gradul de acoperire a cerintelor prevazute in caietul/caietele de sarcini.
planul propriu de protectie a mediului
10
Descriere: Ofertantul va prezenta planul propriu de protectie a mediului, pe perioada executiei lucrarilor, avandu-se in vedere gradul de acoperire a cerintelor prevazute in caietul/caietele de sarcini.