Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Infiintare retea de canalizare si statie de epurare ape uzate in satul Chintinici, oras Roznov, judetul Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 328369
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Roznov (Primaria Roznov)
Numar invitatie: 328369/31.05.2012
Denumire contract: Infiintare retea de canalizare si statie de epurare ape uzate in satul Chintinici, oras Roznov, judetul Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Roznov (Primaria Roznov)Cod fiscal: 2612901, Adresa: strada Tineretului, nr. 646, Roznov, Telefon: 0233665435, Fax: 0233665435
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Tineretului, nr. 646, Roznov, Romania, cod postal: 617515, telefon: +40 233665435, 0233665471 fax: +40 233665435, 0233665241 persoana de contact: Dumitru Constandachi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Tineretului, nr. 646, oras Roznov, judetul Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare retea de canalizare si statie de epurare ape uzate in satul Chintinici, oras Roznov, judetul Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executare retea de canalizare si statie de epurare ape uzate.
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 210, 473 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) 100000 lei.b)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cuperioada de valabilitate a ofertei (90 zile).c) Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin. 1 din HG 925/2006, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus, conform formularului nr. 12;NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare vor fi respinse.Documentul ce dovedeste constituirea grantiei de participare, va fi prezentat in original, in plic exterior, atasatofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale( fara T.V.A.) sau alte modalitati de garantare prevazute de legislatia in vigoare.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului (faraT.V.A. )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 modificata si completata. Declaratie pe proprie raspundere insotita de cazier fiscal si cazier judiciar al operatorului economic.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006. Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat pentru plata CAS, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Prezentarea certificatului de participare independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010. Neincadrarea in prevederile art 69 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Comisia de evaluare este formata din: ConstandachiDumitru, presedinte cu drept de vot;Bosancu Robert, membru;Burghelea-Handaric Florin, membru;Crasmariu Romica, membru;Colobanea C-tin Daniel, membru.Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Informatii despre ofertant( formularul 7; formularul 8). Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (original/copie legalizata/copie conform cu originalul) sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si alte activitati autorizate emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita a depunerii ofertei.Persoanele juridice straine vor prezenta: - documentele echivalente cu cele solicitate mai sus, emise de autoritati/institutii abilitate din alte state, care vor fi prezentate in copii conforme cu originalul, traduse de traducator autorizat.- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.- se solicita Certificat de rezidenta fiscala valabil pentru anul in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra globala de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 10.000.000 RON.- Declaratie financiara recapitulativa (bilant)Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altordocumente in cazul in care celenominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversierata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv (www.ecb.int)., Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, minim 700.000RONpentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta ca antreprenor/proiectant: Nivel specific minim necesar: - cel putin un contract similar finalizat in ultimii 5 ani cu o valoare de minim 4.000.000 RON fara TVA. Se va prezenta cel putin un contract (sau parti relevante ale contractului) si cel putin a unui proces verbal de receptie si a unei recomandari.-Experienta ca antreprenor/proiectant;? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Formularul 17 va fi insotit decertificari de buna executiepentru cele mai importantelucrari.? Experienta similara;, Personalul Contractorului implicat in proiect: Personalul cheie angajat in contractExperienta profesionala a personalului cheieNivel specific minim necesar: - R.T.E. autorizatie canalizare;
- Inginer instalatii ;
- Inginer hidrotehnist;
- Inginer constructii civilieNota: Pentru fiecare expert cheie propus ofertantul va depune: - Curriculum vitae (Formularul 19 Experienta profesionalaa personalului cheie).Este recomandabil ca fiecare Curriculum Vitae sa contina maxim 4 pagini si trebuie folosit pentru acoperirea unei singure pozitii din cele identificate.-Diploma in domeniul corespunzator ? in copie conform cu originalul ;
-Atestate sau autorizatii - in copie conform cu originalul;, Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru executarea Contractului? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul este obligat sa demonstreze cadetine sau ca are acces nelimitatla echipamentele si utilajele in conformitate cu prevederile proiectului tehnic si corelate cu durata de executie a lucrarilor., Informatii privind subcontractantii? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile si datele de identificare ale acestora, completata de ofertant/liderul Asocierii.In cazul subcontractarii se vor precizasarcinile care revin fiecarei parti - Certificare privind asigurarea calitatiiNivel specific minim necesar: - CertificatISO 9001 pentru asigurarea Calitatiisau similar, eventual certificari potrivitStandardelor ISO transpuse in legislatia tarii deorigine a ofertantului;, Certificarea privind sistemele de management al mediuluiNivel specific minim necesar: - CertificatISO 14001 privindsistemele de management al mediului sau similar, eventualcertificari potrivit Standardelor ISO transpuse in legislatia tarii deorigine a ofertantului;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: (PRETUL EVALUAT AL OFERTEI minim/ PRETUL EVALUAT AL OFERTEI n) X 70
Criteriu tehnic
10
Descriere: (5 x Costul operational anual maxim garantat minim/ 5 x Costul operational anual maxim garantat n) X 10
Criteriu tehnic
20
Descriere: Durata de executie exprimata in luni. Durata minima de executie care va fi punctata va fi de 6 luni de la data semnarii contractului. Durata maxima de executie care va fi punctata va fi de 12 luni de la data semnarii contractului.(Durata de executie minima/ Durata de executie n) X 20
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer