Achizitie publica - INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA NICOLAE BALCESCU, JUDETUL BACAU
Detaliu pentru invitatia numarul 325270
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325270/27.04.2012
Denumire contract: INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA NICOLAE BALCESCU, JUDETUL BACAU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA NICOLAE BALCESCU JUD. BACAUCod fiscal: 4353234, Adresa: STR. EROILOR NR. 380, Nicolae Balcescu, Telefon: 0234214071, Fax: 0234214071
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EROILOR NR. 380, Nicolae Balcescu, Romania, cod postal: 607355, telefon: +040 0234214071, fax: +040 0234214071, persoana de contact: MIHAELA BEJAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI N.BALCESCU, STR.EROILOR, NR.380, LOCALITATEA N.BALCESCU, COMUNA N.BALCESCU, JUDETUL BACAU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA NICOLAE BALCESCU, JUDETUL BACAU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unei retele de canalizare si statii de epurare in comuna Nicolae Balcescu, in conformitate cu specificatiile din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 520, 458 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 200000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din val. contractului, fara TVA. Modul de constituire: a) instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contract.b)retineri succesive din sumele dat. pentru fact. partiale.In acest caz, contractantul are oblig.de a deschide la unit. Trez. Statului un cont de disponibil distinct la dispoz. autorit. contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Modul de restituire: a)70% din val. garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu au fost emise pretentii pana la aceasta data;b)restul de 30% din val. garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza PV de receptie finala, daca nu au fost emise pretentii pana la aceasta data.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator, daca este cazul), formular F1;Declaratie pentru neincadrarea in preved. art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul), formular F2;Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular F25;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul), formular F3Componenta comisiei va fi urmatoarea: Presedinte ? Cosa Laurentiu ? secretarul com. N.BalcescuMembrii ? Farcas Clara ? consilier in aparatul de specialitate al PrimaruluiRosu Cristian ? consilier in aparatul de specialitate al PrimaruluiMiiler Marinela ? consilier in aparatul de specialitate al PrimaruluiCosa Cristina ? consilier in aparatul de specialitate al PrimaruluiTancau Cristina ? consilier in aparatul de specialitate al PrimaruluiExpert extern cooptat ? ing. Barzu ValentinCertificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara deschiderii ofertelor.Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara deschiderii ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ;Autorizatie de furnizor feroviar emisa de AFER pentru Subtraversari linii de cale ferata prin foraj orizontal, cu diametrul F < 1000 mm, insotita de agrementul tehnic feroviar, valabila la data depunerii ofertelor;Atestat tip C2A (executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 ? 20 Kv si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 Kv) emis de ANRE, valabil la data depunerii ofertelor; (Autorizatiile Laboratoarelor de incercari in constructii si instalatii pentru constructii, gradul II, respectiv gradul III;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta Inf. generale / Declararea cifrei de afaceri? cuprinzand inf. privind op. ec. si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) precum si bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani (2009, 2010, 2011). Val. min. a cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 20010, 2011) solicitata a fi indeplinita de catre ofertantitrebuie sa fie egala sau mai mare de: 23.040.916 lei. Conversia cifrei de afaceri globala se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: - 2009 - 1 euro = 4, 2373 lei- 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei- 2011 - 1 euro = 4, 2379 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor metode decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inreg.si va specifica ratele utilizate in oferta depusa., Declaratii bancare corespunzatoare: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii "Infiintare retea de canalizare si statie de epurare in comuna Nicolae Balcescu, judetul Bacau", in valoare de minim 5.760.228lei pentru o perioada de 6 luni de derulare a contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari.Pt.indeplinirea cerintei de experienta similara executie lucrari, ofertantii vor prezenta cel mult 2 lucrari executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, al carui obiect este executia de lucrari tehnico-edilitare(reabilitare/modernizare/infiintare retele de apa si canalizare si/sau statie de epurare a apelor uzate)cu val.cumulata de cel putin 10.000.000lei fara T.V.A, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat.- 1 manager general de proiect, cu studii superioare tehnice cu experienta profesionala in coordonarea a minim 1proiectsimilar (reabilitare/modernizare infiintare retele de canalizare si statie de epurare);
-1 sef santier, cu studii superioare in domeniul constructiilor cu experienta profesionala in coordonarea a minim 1 proiect similar (reabilitare/modernizare infiintare retele de canalizare si statie de epurare);
- responsabili tehnici cu exec (RTE), atestati pentru domeniul IX, C-tii edilitare si de gospodarire comunala;
- 1 responsabil tehnic cu controlul calitatii;
- 1 responsabil in materie de sanatate si securitate in munca;
- 1 responsabil lucrari electrice, autorizat ANRE gradul II;
- 1 responsabil lucrari cai ferate, atestata AFER;, Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.- utilaje minime necesare: - 2 cilindri compactori - 8autobasculante, - 2 excavatoare;
- 7 buldoexcavatoare;
- 2 incarcatoare frontale;
- 2 motocompresoare; - 2 Masini de taiat asfalt; - 1 Instalatie de executat foraj orizontal; - 4 Echipamente pentru epuismente (pompe de apa sau vid); -1 macara de min. 10 tone.Ofertantul va face dovada ca dispune de 1laborator autorizat gradul II si gradul III pentru determinarile necesare la executia lucrarilor., Informatii privind subcontractantii.Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.), Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.(In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru unul dintre asociati.), Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere de catre fiecare asociat privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Propunerea financiara(Pf)=75pct.Pentru cel mai mic pret al ofertei se va acorda punctajul maxim de 75 de puncte;Pentru alt pret al ofertei, punctajul se va acorda dupa urmatoarea formula: Pf=(Pf cel mai mic/Pf n)x75
Durata de executie a contractului(De)
25
Descriere: Descriere criteriu: Pentru cea mai mica durata de executie a lucrarilor se va acorda punctajul maxim de 25 de puncte;Pentru alta durata de executie a lucrarilor, punctajul se va acorda dupa urmatoarea formula De=(De cea mai mica/De^n)x25.Nota: Ofertele care contin o durata de executie mai mare decat 12 luni va fi considerata neconforma.De asemeni oferta care va contine o durata de executie mai mica de 6 luni nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 18:58