Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Infiintare retea de canalizare si statie de epurare in satele Estelnic si Valea Scurta, comuna Estelnic, judetul Covasna


Detaliu pentru invitatia numarul 336202
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Estelnic
Numar invitatie: 336202/27.09.2012
Denumire contract: Infiintare retea de canalizare si statie de epurare in satele Estelnic si Valea Scurta, comuna Estelnic, judetul Covasna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna EstelnicCod fiscal: 18257105, Adresa: loc. Estelnic, nr. 175, jud. Covasna, Estelnic, Telefon: +40 0267366670, Fax: +40 0267366680
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc. Estelnic, nr. 175, jud. Covasna, Estelnic, Romania, cod postal: 527143, telefon: +40 0267366670, fax: +40 0267366680, persoana de contact: Katalin Illes
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Estelnic, localitatea Estelnic, nr. 175, jud. Covasna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare retea de canalizare si statie de epurare in satele Estelnic si Valea Scurta, comuna Estelnic, judetul Covasna
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructie pentru executia de retele de canalizare si a unei statii de epurare in localitatea Estelnic, judetul Covasna, care includ: a) Lucrari de constructie retea de canalizareb) Lucrari de constructie statie de epurarec) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologiced) Testare si punere in functiunee) Monitorizarea functionarii statiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesarf) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 24 luni.g) Instruirea personalului Beneficiarului si/sau Operatorului.Valoarea aferenta prezentei proceduri, valoare la care se vor raporta ofertele, este de 4.908.900.00 lei, iar valoarea maxima estimata (ce cuprinde si eventualele suplimentari) este 5.399.790.00 lei.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 399, 790 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Cuantumul garantiei de participare este de 50.000 RON.- In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.Forma de constituire a garantiei: 1. Scrisoare de garantie de participare la licitatie, emisa de catre o unitate bancara sau o societate de asigurari, pentru ofertant sau asociati si obligatoriu in favoarea autoritatii contractante inconformitate cuFormularul nr. 1 (in ORIGINAL) sauAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) a depus o contestatie in cadrul procedurii de atribuire, care a fost respinsa de catre Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor, conform art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 alin (1) ? (3) din HG 925/2006, luind in considerare si prevederile H.G. nr. 1045/2011 privind retinerile successive, daca este cazul. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr. 2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitati de participare la licitatie1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract sau lot va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.De asemenea, oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.Subcontractantul nu este considerat partener.Completarea si prezentarea Formularului nr. 4 Declaratie privind eligibilitatea, pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.1. Completare si prezentare Formular nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 pentru tert sustinator.2. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;4. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;Conditie de calificare: Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formular 5.Fiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificat prin Legea Nr. 279 din 7 decembrie 2011 ? Formular 6. Se va prezenta si de catre subcontractant si/sau tertul sustinator, daca este cazul. Persoane cu drept de decizie in cadrul Autoritatii contractante privind prezenta procedura de atribuire: Varga Attila ? primar, Illes Katalin ? secretar, Jancso; Maria, Jakab Zsuzsanna, consilieri locali: Babos Laszlo;, Csavar Attila, Domokos Ferenc, Gaspar Tihamer, Illes Levente, Jancso; Zoltan, Keresztes Elemer, Marthi Emilia, Nagy Ferenc. Persoane juridice romane: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire, emis cu max. 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do).Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va completa Formularul 7 Declaratie privnd cifra de afaceri pentru fiecare ofertant.Documente justificative privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani; Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici si fara a fi luat in considerare anul in curs) va fi mai mare decat 9.800.000 RON (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Conversia RON/EURO se va realiza la cursul mediu anual publicat de Banca Centrala Europeana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte obligatorii pentru ofertanti (executantul de lucrari): Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: - Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 13, 00 km de retele de canal.- ofertantul trebuie sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie a cel putin unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minim 1500 PEOfertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala., Completarea si prezentarea Formular nr. 9 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Echipamentul din dotare si destinat executiei lucrarilor sa fie considerat ca suficient si satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata. Ofertantul va prezenta dotarea tehnica, utilajele, echipamentele, mijloacele auto, sculele si dispozitivele pe care se angajeaza sa le aiba si sa le puna la dispozitie pentru realizarea lucrarilor. Autoritatea contractanta solicita ca si cerinta minima obligativitatea asigurarii urmatoarelor categorii de dotari specifice pentru indeplinirea in bune conditii a contractului: 1 Excavatoare2 Incarcatoare frontale3 Camioane4 Buldo-excavator5 Autobetoniere7 Echipament sudura conducte PEID9 Echipamente pentru compactare10 Laborator autorizat minim gradul II., Continuare> Pentru a dovedi indeplinirea cerintelor minime solicitate cu privire la dotarile minime impuse, ofertantul va prezenta acte doveditoare privind detinerea/inchirierea si disponibilitatea utilajelor, sculelor si dispozitivelor pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru realizarea lucrarilor valabile la data limita de depunere a ofertelor., Completarea si prezentarea Formularului 10 si 10aInformatii privind angajatii si pentrupersonalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului (RTE, personal de conducere, topometrist, etc.); - Persoanele cheie responsabile de indeplinirea contractului sunt acele persoane care vor avea un rol esential in realizarea lucrarilor solicitate prin specificatiile tehnice. Se va prezenta si Formularul 11 Declaratia de disponibilitate pentru personalul implicat in realizarea proiectului.Nota: Pentru personalul care nu are calitatea de angajat al ofertantului se vaprezenta dovada existentei unei forme legale de colaborare pentru perioada realizarii lucrarilor sau un angajament de participare. Acest document trebuie sa fie nominalizat pentru proiectul respectiv, sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta cumul de functii in cadrul proiectului. Cerinta obligatorie dar care se poate demonstra si prin luarea in considerarare a tuturor resurselor ofertantului principal si al asociatilor.1. Sistemul de Management al Calitatii : Certificat ISO9001: sau echivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) sunt certificati de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari ofertate., Cerinta obligatorie dar care se poate demonstra si prin luarea in considerarare a tuturor resurselor ofertantului principal si al asociatilor.1. Sistemul de Management de Mediu : Certificat ISO14001: sau echivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) sunt certificati de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari ofertate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 85 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei cu pretul cel mai mic /pretul ofertei luate in calcul X 85. Oferta castigatoare trebuie sa aiba o valoare egala sau mai mica decat bugetul alocat pentru contract. Daca toate ofertele admisibile depasesc bugetul alocat contractului, procedura de atribuire se anuleaza.
Durata de interventie in perioada de garantie
15
Descriere: oferta admisibila cu durata de interventie cea mai mica obtine 15 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = durata de interventie cea mai mica/durata de interventie a ofertei luate in calcul X 15. Durata de interventie se calculeaza de la momentul notificarii defectiunii pana la momentul sosirii la sediul beneficiarului a echipei de interventie si se va exprima in ore. Ofertantul va justifica durata de interventie ofertata.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcare de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 10:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer