Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Infiintare retea de canalizare si statie de epurare in satele Oboga de Mijloc, Varnava si Oboga de Sus, Comuna Oboga, Judetul Olt?


Detaliu pentru invitatia numarul 345594
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA OBOGA
Numar invitatie: 345594/19.04.2013
Denumire contract: ?Infiintare retea de canalizare si statie de epurare in satele Oboga de Mijloc, Varnava si Oboga de Sus, Comuna Oboga, Judetul Olt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA OBOGACod fiscal: 4491253, Adresa: comuna Oboga, jud. Olt, Oboga, Telefon: +40 0249450129, Fax: +40 0249450129
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Oboga, jud. Olt, Oboga, Romania, cod postal: 237290, telefon: +40 0249450129, fax: +40 0249450129, persoana de contact: Tudor Matei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local(Primaria) Oboga, jud. Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Infiintare retea de canalizare si statie de epurare in satele Oboga de Mijloc, Varnava si Oboga de Sus, Comuna Oboga, Judetul Olt?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie ?Infiintare retea de canalizare si statie de epurare in satele Oboga de Mijloc, Varnava si Oboga de Sus, Comuna Oboga, Judetul Olt?: -Retea canalizare menajera: Teava PVC-KG SN 4 De 250 mm - L= 12269 ml; Camine de canalizare?265 buc;
-Statii de pompare ape uzate menajere?9 buc;Conductele de refulare de la cele 9 statii de pompare se vor realiza din tuburi din PEID, SDR17.6, Pn6, PE80, L= 1654 m.-Statia de epurare(Q=200mc/zi)e compusa din treapta mecanica, treapta biologica si treapta avansata.-Alimentare cu energie electrica.Valoare Estimata: 5739635 lei, fara TVAPROIECTARE =18450 lei, din care: - PT, DE, VP, documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor avizelor siautorizatiilor aferente investitiei=14950 lei;
-Asistenta tehnica pe timpul executiei din partea proiectantului = 3500 lei.EXECUTIE LUCRARI=5401198 lei, din care: - Amenajari pentru protectia mediului=72800 lei;
- Cheltuieli utilitati=75000 lei;
-Constructii si instalatii=4119702 lei;
-Montaj utilaje tehnologice=73943 lei;
- Utilaje/echipamente functionale=965938 lei;
- Dotari=7288 lei;
- Organizare de santier=86527 lei;Diverse si neprevazute6%=319987 lei.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 739, 635 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare= 108392, 96 lei, data la care se face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare, curs BCE. Perioada de valabilitate a garantiei este de 120 de zile de la data limita de primire a ofertelor. -scrisoare de garantie bancara, in favoarea Autorit.C.: 1) prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; 2)sa faca referire la proced. organizata de A.C.;3)sa contina in clar denumirea A.C.in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea sa corespunda sumei fixe solicitata; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si complet. ulterioare -ordin de plata, vizat de catre banca, in contul autoritatii contractante. - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006);In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici;Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.De asemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazulin care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art.2781 alin. (1)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prevederile alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatatie.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art.86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretulcontractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180-Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4)/ Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca oferantul/candidatului nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere aofertelor/canditaturilor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor/ofertelor, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formularnr.4)3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDocumente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formularnr.5 )4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Matei Tudor - primar, Munteanu Florin- vicepresedinte, Mete Laurentiu- secretar, Polifronie Marieta- contabil, consilieri locali: Matei Emil, Pitis Marin, Matei Constantina, Popa Eugenia, Matei Nicolae, Firu Marin, Vlad Paul, Nastase Liviu. Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice romane, documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului - lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide - sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straine, documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere.Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privindezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani, pentru care este exercitiul financiar incheiat, sa fie cel putin egala cu valoarea de 10839296 lei..Se vor prezenta documente edificatoare in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. ( Completare Formular nr.7), Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare- Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii, de 1129093 lei pentru minim 5 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie.(termen minim 90 zile pana la efectuarea platilor partiale, conf. contract, la care se adauga cel mult 60 zile), pentru lucrarea ?Infiintare retea de canalizare si statie de epurare in satele Oboga de Mijloc, Varnava si Oboga de Sus, Comuna Oboga, Judetul Olt?Modalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de1129093 lei si pentru o perioada de 5 luni.Scrisoarea va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente., Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiarainvocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1)art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara, obligatoriu, nu trebuie sa se afle in situatiile caredetermina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69 indice 1, art.180 si art.181 lit.a), c) si d)din OUG nr.34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare. Angajamentul ferm de sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine, confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate., Nota: In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu este permisa completarea ulterioara, ofertantul in cauza fiind eliminat. Completarea documentelor este permisa numai in cazul in care operatorul economic la depunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G.925/2006actualizata, ....de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat: cel putin un contract sau cel mult doua contracte similare in valoare cumulata de minim 18450 lei pentru proiectare retele de canalizare si/sau statie de epurare; cel putin un contract sau cel mult doua contracte similare in valoare cumulata de minim 5401198 lei pentru executarealucrari de retele de canalizare si/sau statie de epurare. Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; : Formularul nr.8, 8A., Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat, dupa caz, trebuie sa dispuna de utilajele necesare: Buldoexcavator pe pneuri; Mini-excavatoare pentru spatii inguste; Incarcator frontal;.Automacara; Mai mecanic; Placa vibranta; Vibrator de adancime pentru beton; Motopompe pentru epusimente; Utilaj pentru taiat asfalt si beton; Aparat de sudura pentru tevi de polietilena ; Autobasculante., Cerinte obligatorii : Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate. Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu
mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/sttie etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere, se
va permite si prezentarea unui angajament., Executantul sa dispuna de: Coordonator lucrari/Reprezentantul antreprenorului - studii tehnice universitare; Experienta specifica intr-o pozitie/lucrare similara obiectului contractului;1 Sef santier ? Inginer sau subinginer (specializ. instalatii sau hidrotehnica), cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;1 Inginer/subing.- specializarea instalatii electrice experienta in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;1 Responsabil tehnic cu executiaatestatin domeniul Constructii edilitare si de gospodarie comunala, valabil la data limita de depunere a ofertelor;1 Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor- experienta intr-un proiect similar;1 Responsabil cu sanatate si securitatea in munca;1 sudor autorizat ISCIR pentru sudura PEHD.Pentru proiectare: 1 sef proiect ? Inginer (specializarea instalatii sau hidrotehnica) cu experienta inproiectare; 1 inginer proiectant specializ.instalatii pentru c-tii., Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personaluluicheie Formular 11A. Cerinte obligatorii: Pentru fiecare specialist nominalizatse vor atasa: i) Copii lizibile ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, decizie interna-pt.Responsabil cu controlul calitatii, necesare pentru dovedirea cerintelor minime. ii) Pentrupersonalul desemnat pentru derularea acestuicontract se vor prezenta CV- uri semnate in original. Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de asubcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheiereacontractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intreviitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contracteleprezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Pentru subcontractanti se vor prezenta: - lista cuprinzand subcontractantii, insotita de o declaratie scrisa a ofertantuluiprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti ?exprimata/exprimate in procent sispecializarea acestora - Formular 18; - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 dinO.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 6., In cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de Asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la capitolul Criterii de calificare pentru fiecare din membrii asocierii.Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta comuna, alteoferte in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate desubcontractant la procedura. La ofertare se va prezenta acordul de asociereintocmit si semnat de fiecare asociat in parte. - Se va preciza clar in Acordulde Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inaintede terminarea contractului. - Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catreofertantul castigator inainte de semnarea contractului de executie lucrari sise va preda autoritatii contractante., Acordul de asociere Formularului nr.3a. trebuie sa contina cel putin: - listatuturor asociatilor si partea din contract pe care o indeplineste fiecare -nominalizarea liderului de asociatie - clauze privind raspunderea solidara aasociatilor pentru indeplinirea contractului - imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fisustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) dinO.U.G.nr.34/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr.8B in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza. Iar in cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare reflectata prinprezentarea unor liste de lucrari/servicii, angajamentul ferm trebuie sa garanteze ca persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sadirecta.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sase afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire confprev. art.180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, Nota: In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu este permisa completarea ulterioara, ofertantul in cauza fiind eliminat. Completarea documentelor este permisa numai in cazul in care operatorul economic la depunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G.925/2006actualizata, ....de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificatpentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sauechivalent pentru actvitati ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fiatribuit. In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentruparte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere. Se vaprezenta copie legalizata sau in copie conforma cu originalul certificatul ISO9001 sau echivalent, Cerinta obligatorie: Operatorul economic (executantul) trebuie sa prezinteCertificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001sau echivalent pentru actvitati ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fiatribuit. In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentruparte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere. Se vaprezenta copie legalizata sau in copie conforma cu originalul certificatul ISO14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) - pret n - seacorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) =pretul ofertei;Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Perioada garantiei oferita
15
Descriere: : a) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 12 luni si nu mai mult de 60 de luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (15 puncte ); b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat.c) pentru o perioada de garantie sub 12 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 60 de luni se acorda un punctaj similar perioadei de 60 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2013 18:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer