Achizitie publica - ?Infiintare retea publica de canalizare menajera si statie de epurare in satele Valea Mare, Barca, Turia, comuna Valea Mare, judetul Olt?
Detaliu pentru invitatia numarul 342531
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342531/08.02.2013
Denumire contract: ?Infiintare retea publica de canalizare menajera si statie de epurare in satele Valea Mare, Barca, Turia, comuna Valea Mare, judetul Olt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAVALEA MARE (PRIMARIA VALEA MARE)Cod fiscal: 4394544, Adresa: COMUNA VALEA MARE, OLT, Valea Mare, Telefon: 0249480310, Fax: 0249480310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA VALEA MARE, Localitatea Valea Mare, Str. Unirii, Nr. 187, judetul Olt, Valea Mare, Romania, cod postal: 237505, telefon: +40 249480310, fax: +40 249480320, persoana de contact: Gheorghe Ristea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Valea Mare, Localitatea Valea Mare, Str Unirii, Nr 187, judetul Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Infiintare retea publica de canalizare menajera si statie de epurare in satele Valea Mare, Barca, Turia, comuna Valea Mare, judetul Olt?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Investitia ?Infiintare retea publica de canalizare menajera si statie de epurare in satele Valea Mare, Barca, Turia, comuna Valea Mare, judetul Olt? vizeaza infiintarea sistemului de canalizare menajera si statie de epurare pentru localitatile Valea Mare, Barca, Turia.Conform STAS 4273 lucrarile de canalizare realizate in mediul rural se incadreaza in categoria 4 si in clasa de importanta IV, aceste lucrari sunt de importanta ?D??normala? conform HG nr.766/1997Investitia se va realiza etapizat si va include: 1. Statie de epurare de capacitate 300 mc/zi pentru nevoile de dezvoltare si conectare a gospodariilor la sistemul centralizat de canalizare.2. Retea de canalizare cu conducte PVC Dn 250 (9 390.92 m) avand imbinarile cu mufe si etansate cu inel de cauciuc. Pozarea conductelor in transee se va face pe un pat de nisip.3. Statii de pompare ape uzate (5 buc)4. Camine de vizitare (253 buc), la maxim 60 m distanta conform prevederi STAS 3051-91, din polietilena, pentru caminele de vizitare (la intersectii, schimbari de directii si de panta).5. Camine de inspectie (98 buc), de-o parte si de alta a strazilor canalizate pe mijloc. Capacele caminelor sunt de tip carosabil.6. Subtraversari Drum Judetean (73 buc cu lungimea de 528.74 m) s-au prevazut a fi executate prin foraj orizontal, conductele de canalizare fiind protejate de tuburi din tevi de otel intre doua camine de vizitare.7. Traversari vai secundare (19 buc insumand 79 m) se vor realiza prin foraj orizontal.8. Traversari vai principale pe poduri (2 buc insumand 28.10 m) se vor realiza se vor executa suspendarea conductei de canalizare pe suporti metalici pe poduri.9. Desfacere si refacere sistem rutier la strazile pietruite (5 691 m) se va face manual sau mecanizat la parametrii initiali.In cadrul Devizului General al lucrarii sunt prevazute Cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 485.883 lei.Total executie lucrari = 4.576.488 lei (fara Cheltuieli diverse si neprevazute)Valoare estimata Statie epurare = 1.328.830 leiValoare estimata canalizare = 3.247.658 leiValoare estimata proiectare = 106.358 leiTotal executie + proiectare = 4.576.488 + 106.358 = 4.682.846 lei (fara Cheltuieli diverse si neprevazute)Durata maxima a contractului este de 20 luni din care 18 luni pentru executia lucrarilor si 2 luni servicii proiectare
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 168, 729 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 93.650 lei. In cazul in care ofertantul va depune garantia de participare in alta valuta, data la care se face echivalenta lei/alta valuta este 29.01.2013. (IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare).perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelorForma de constituire? In conformitate cu art 86 din HG 925/2006; sau? ordin de plata in contul RO90TREZ5065006XXX003150 deschis la Trezoreria Municipiului Slatina, CUI 4394544.Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, suma de: 8028 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, (IMM-urile beneficiaza de prevederile legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare)Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Decl pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conf cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 12) Certif de cazier judiciar al societatii3) Decl privind calitatea de participant la proceduraF 124) Decl pe proprie raspundere, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 2B.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului :1. Ristea Gheorghe - Primar2. Borcan Ionel - Viceprimar3. Barbuia Anisoara Aurora - Secretar4. Cirstea Bogdan Marius ? ContabilComisia activitati economico-financiare5. Tulus Marin - Consilier6. Militaru Ilie - Consilier7. Didita Marin - Consilier8. Stanescu Vasile - Consilier9. Draghici Ilie - Consilier10. Craciun Constantin - Consilier11. Badica Ilie - Consilier12. Cirstea Munteanu - Consilier13. Sandu Constantin ? Consilier14. Preda Paul ? Consilier15. Abagiu Alexandru ? Consilier16. Gaina Vasile - Consilier5) Certif de participare la licitatie cu oferta independenta conf prev Ordin nr. 314 din 12.10.2010, F 2A;6) Decl privind neincadrarea in situatiile prev la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - F 2;7) Certif de atestare fiscala eliberat de Admin Finant Publice pt obligatiile de plata catre buget, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;8) Certif privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Docum edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certif, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certif trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Docum vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana .Nota: ?Neprez sau prez intr-o forma necorespunzatoare a acestor doc va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Prez Certif constatator emis de ORC cu informatiile reale/actuale la data depunerii ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprez sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. AC poate solicita op ec selectat acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea raportului procedurii.Opec nerezidenti (straini): vor prezenta docum care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care op ec este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.?Daca un grup de op ec depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) care sa fie de minim 9.350.000 lei (exlusiv TVA).Se lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Daca un grup de op economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupului.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unuicash-flow de executie a lucrarii, in cazul semnarii contractului, in valoare de 2.200.000 lei, pe o perioada de 9 luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP si modalitatea de finantare a investitiei.Termenul de executie a contractului este de18 luniScrisoare bonitate, scrisoare de confort bancar, orice alt document eliberat de banca din care sa reiasa indeplinirea cerintei - in original.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari /servicii executate in ultimii 5 ani/3 ani, Cerinta 1Experienta similaraExp similara pt executie maxim doua contracte de executie avand ca obiect executie retea de canalizare si/sau statie epurare in valoare totala de 4.500.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani. Se poate prezenta un contract executie retele de canalizare in valoare minima de 3.247.658 lei, si un contract de executie statii de epurare in valoare minima de 1.328.830 lei, astfel incat valoarea totala cumulata a acestora sa fie de 4.500.000 leiPentru servicii: Exp similara pt proiectare maxim doua lucrari de proiectare retele de canalizare si/sau epurare in valoare de 100.000 lei fara TVA realizata in ultimii 3 ani.Sau un contract proiectare+executie lucrari similare in valoare minima de 4.600.000 lei fara TVASe mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Continuare cerinta 1Pt executie se va prezenta o lista a lucrarilor exec in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pt cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati valoarea perioada si locul exec lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitPt servicii se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prest de servicii se confirma prin prezentarea unor certif/docum emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Docum se vor prezenta in copie lizibila , ,conform cu originalul?.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor docum va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 2Decl refer la utilaj, instal, echip tehn de care dispune op ec pt indepl coresp a contr de lucrariNivel min pt executie: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Continuare cerinta 2Nivel min pt proiectareO declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;In cazul utilajelor detinute prin contract/conv de inchir, decl va fi contrasemnata de catre locator.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 3Inf referitoare la personalul angajat si la personalultehnic de specialitate responsabil pt indeplinirea contractuluiNivel minim pt executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - 1 sef santier cu studii superioare- 1 responsabil tehnic cu executia atestat domeniulIX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala; (RTE)- 1 sef punct lucru cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta instalatii in constructii- 1electrician autorizat ANRE grad 2B cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta-1 responsabil cu managementul sanatatii si securitatii in munca- 1 responsabil cu managementul mediului- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate pt domeniile Constructii edilitare si de gospodarie comunala si produse pt constructii (atestat sau decizie interna de numire)- 1 topograf, Continuare cerinta 3Nivel minim pt proiectare: -1 ing cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta specializarea instalatii in constructii- 1 ing cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta profil electric autorizat ANRE grad 2A-1 ing cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta geolog-1 ing cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta specializarea topografie- verificatori tehnici atestati domeniile Is si Ie care nu au participat la intocmirea proiectuluiNu se accepta propunerea de persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;, Continuare cerinta 3Ofert va prez in copie certificata pentru conf cu orig urm doc: ?-cv-urile personalului deconducere si de specialitate in original semnate si datate?declaratie de disponibilitate?extras REVISAL, sau contractele de prestari servicii;?diplome privind specializarea personalului;? autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.?Angajament de participare?Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Nota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conf cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt partea lor de implicare in contract.AC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial.In cazul in care ungrup de op ec depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului, Cerinta 4Informatii privind asociereaNota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico ? financiara precum si capacitatea tehnico ? economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: ? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiileasumate prin acesta;? nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;? comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei;, Continuare cerinta 4in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat decatre liderul asociatiei;?partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Informatii privind asocierea: AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Pers care asigura sustinereanu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire conformprev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica. Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, emise de organisme acreditate din statele membre ale UE aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, emise de organisme acreditate din statele membre ale UE aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de prestare a serviciilor de proiectare
15
Descriere: Componenta tehnica
Garantia acordata lucrarilor (luni)
10
Descriere: Componenta tehnica
Termenul de executie al lucrarilor (luni)
15
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2013 14:49