Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Infiintare retele alimentare cu apa potabila pentru localitatea Sibioara, Comuna Lumina, Judetul Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 340565
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LUMINA
Numar invitatie: 340565/05.12.2012
Denumire contract: Infiintare retele alimentare cu apa potabila pentru localitatea Sibioara, Comuna Lumina, Judetul Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LUMINACod fiscal: 4671807, Adresa: Com. Lumina, Jud. Constanta, Strada Mare, nr.170, Lumina, Telefon: 0241/251828, Fax: 0241251747
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Lumina, Jud. Constanta, Strada Mare, nr.170, Lumina, Romania, cod postal: 907175, telefon: +40 241251828, fax: +40 241251744, persoana de contact: Dumitru Chiru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEILUMINA, STRADA MARE, NR.170, -SALA DE SEDINTE A CONSILIULUILOCAL LUMINA, LOC. LUMINA, JUDETUL CONSTANTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare retele alimentare cu apa potabila pentru localitatea Sibioara, Comuna Lumina, Judetul Constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata fara TVA este7.982.086 lei fara TVA, din care proiectarea (PT+DE+CS+asistenta tehnica) in valoare de 150.120 lei, fara TVA.Infiintare retele alimentare cu apa potabilapentru localitateaSibioara, Comuna Lumina, Judetul Constanta, Dupa caz fara a se limitala: Alimentare cu apa: ? reabilitarea conductelor de alimentare cu apa;? extinderea sistemelor de alimentare cu apa;? contorizarea consumatorilor din sistemul de alimentare cu apa;? prevederea unor noi statii de pompare in cadrul sistemelor de alimentare cu apa;? reabilitarea statiilor de pompare din cadrul sistemelor de alimentare cu apa;? reabilitarea rezervoarelor pentru inmagazinarea apei;? prevederea unor noi rezervoare pentru inmagazinarea apei;
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 982, 086 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 12.000lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.In conditiile art. 278 indice 1 din OUG nr 34/2006 cuantumul ce se va retine din garantia de participare este de 8358, 20 lei.Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular nr. 1)Cursul de schimb pentru garantia de participare in alte valute, va fi cursul comunicat de BNR pentru data anterioara cu 2 zile datei de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Aceasta cerinta trebuie indeplinita de asociati/subcontractori/sustinatori.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: CHIRUDUMITRU? Primar;ROMAN IOAN- Viceprimar;BRATIANU FLORIN VIOREL- Secretar;RITCO MONICA? Contabil sef, BELCEA GHEORGHE ONORICA, BEJU MARIANA, BESLIU GHEORGHE, BOGDAN ION, COJANU EUGEN, DANCIULESCU MANTEA IONUT, DOROBANTU CORNELIA, MICU BLANARU MATEI PETRICA, OSTACHEGABRIEL COSMIN, PIRVUNICOLETA, PISLARU GABRIEL, PREDA ION CORNEL, PARASCHIV BUCUR, ROMAN IOAN, ZAMFIR STEFANA- Consilieri, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Comisiade evaluare a ofertelor: BRATIANU FLORIN VIOREL, ROMAN IOAN, NAZIRU ANGHELINA, RITCO MONICA, MARTINESCU LAVINIA, JUKOVSCHI ANCAIn ceea ce priveste persoanele cu functie de decizie la care trebuie raportat conflictul de interese in sensul art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, mentionati persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, nu va limitati doar la factorii de decizie importanti) Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 15.500.000(se va completa de autoritatea contractanta in functie de valoarea estimata a contractului)Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., Ofertantultrebuie sa demonstreze ca lamomentul semnarii contractului va avea acces la disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim , 5 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 1.990.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat si ultimii 3 ani pentru servicii de proiectare urmatoarele: ? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 17 km de retele de apa si sau aductiuni de apa? Ofertantul trebuie sa fi prestat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect servicii de proiectare pentru retele de apa in valoare de minim 150.000 lei, fara TVAOfertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - prezentarea oricaror documente doveditoare eliberate de autoritatea contractanta sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari -procesul-verbal de receptie finala , procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receDin aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;, Informatii privind dotarile specificePentru exec.lucrari: autogreder: 1buc.;excavator pepneuri - 2 buc.; incarcator frontal-1buc.; autobasculanta - 4buc.; cilindru compactor-2buc.; statie preparare betoane ? 1buc;grup electrogen mobil ? 1buc; aparat sudura -4buc;Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor/ echipamentelor in cauza respectiv utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale, operatorul economic trebuie sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa urmatoarele documente: contracte de inchiriere, contracte de leasing, de colaborare etc.Numarul de utilaje s-a stabilit avand in vedere volde lucraricare trebuiesc executate cf. prev. din studiul de fezabilitate, acestea fiind min.necesar, Informatii privind resursele umanePersonal de specialitate - nivel minim: - 1 sef santier ?ing. constr. hidrotehnice-1 responsabil tehnic cu exc. (RTE) ? domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala;
-1 responsabil cu contr. tehn. de calitate (CQ), cu experienta profesionala in domeniu;
- 1 responsabil coord. SSM.- 1 manager al sistemelor de management de mediuPt. persoanele nominalizate se v aprezenta CV in original, diploma studii , atestate, autorizatii, certificate profesionale ? in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru CQ/sefsantier se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia in functie, conform legislatiei in vigoare., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiaraDescriere: Componentafinanciara.Oferta cu pretul cel mai scazut va primi 75 puncte. Pentru alt o ferte seva aplica formula: Punctajoferta=pretul cel mai scazut/pret oferta x 75
Duratade executie
20
Descriere: Durata de executie se exprima in luni si cuprinde durata contractului inclusiv proiectare de la data primirii ordinului de incepere. oferta cu cea mai scurta durata de executie va primi 20 de puncte. Pentru alte durate se va aplica formula: punctaj oferta = durata cea mai scurta/durataoferta x 20Durata minima sub care oferta va fi declarata neconforma este de 9 luni.Durata peste care oferta va fi respinsa ca inacceptabila este de 20 luni.
Termenul de interventie pentru constatareadefectiunilor
5
Descriere: Termenul de interventie pentru constatarea defectiunilor se refera la termenul in care ofertantul se mobilizeaza si se prezinta la obiectiv pentru constatarea problemei, se exprima in ore. Pentru termenul cel mai scurt se vor acorda 5 puncte. Pentru alt termen se va aplica formula: punctajoferta= termenul cel mai scurt/termen oferta x 5
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DISPONIBILA IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer