Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Infiintare retele de alimentare cu apa cartiere noi in comuna Valu lui Traian


Detaliu pentru invitatia numarul 341271
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Valu lui Traian
Numar invitatie: 341271/19.12.2012
Denumire contract: Infiintare retele de alimentare cu apa cartiere noi in comuna Valu lui Traian
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Valu lui TraianCod fiscal: 4671718, Adresa: Calea Dobrogei nr. 53, Valu lui Traian, Telefon: 0241-231353, Fax: 0241-231006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primariei nr. 1, Valu lui Traian, Romania, cod postal: 907300, telefon: +40 241231353, fax: +40 241231006, persoana de contact: Virginia Namaianu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei, str. Primariei nr. 1, loc Valu lui Traian
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare retele de alimentare cu apa cartiere noi in comuna Valu lui Traian
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va realiza proiectarea si executia lucrarilor de infiinatre retele de alimentare cu apa pentru 5 noi cartiere in comuna conform studiului de fezabilitate.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 564, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare este de 51.000, 00 leib) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelorc) Modul de constituire a garantiei de participare conform prevederilor art.86, alin (1) din HG 925/2006.Contul nr. RO25TREZ2315006XXX015060 deschis la Trezoreria CONSTANTA, CUI4671718, )Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia? oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea acesteia? oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei? in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006.Pentru echivalenta lei/euro se va lua in considerare cursul valutar comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie : retineri succesive din facturile inaintate la plata sau scrisoare de garantie bancara (formular nr 23) sau un instrument de garantare emis de o firma de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (formular 1)Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(formular 2)Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare( formular 2.1)Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Mitroi Florin-primar, Fratila Iulia Claudia-viceprimar, Dragomir Georgeta Claudia-consilier juridic, Bindelea Vasile-consilier, Bratosin Danut-consilier, cadir Turgai-consilier, Dutu Marian-consilier, Ivan Valeriu-consilier, Metelet Petru-consilier, mararu Nicu-consilier, Motoi Constantin-consilier, Ogreanu Maria-consilier, Papuc Ghiorghe-consilier, Patrutoiu Ion-consilier, Rotaru Nicolae-consilier, Stefan Marius Gabriel-consilier, Stoian Mircea-consilier, Tudor Stefan-consilier, Tudosoiu Iancu Iulian-consilier.Certificat de participare cu oferta independenta.Certificate de atestare financiara (ANAF si taxele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor. Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Mod de dovedire: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii.Mod de dovedire: Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului, (emis cu cel mult 30 de zile Inainte de depunerea ofertelor)Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original, si traducerecertificata In limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de Inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Cerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Se vor atasa documentele relevante, in copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani (2011, 2010 si 2009) sa fie de minim 5.128.560, 00 lei. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., bilanturilecontabilela 31.12.2011, 31.12.2009, 31.12.2010 impreuna cu anexele la bilanturi, inregistrate la Administratia financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: DECLARATIE privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice completata. (Formular nr. 6)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca va dispune la momentul semnarii contractuluiurmatoarele utilaje ? pt executie: - excavator/buldoexcavator minim 2 buc;Autoincarcator minim 2 buc;Compactor minim 2 buc;Autobasculante minim 2 buc;Aparat sudura phd minim 2buc;.-pt proiectare : Ofertantul va trebui sa demonstreze ca are in dotare proprie sau sa faca dovada ca va dispune de echipamentul si logistica necesara pentru indeplinirea contractului: echipamente si tehnica de calcul ? calculatoare, imprimante, copiatoare, plotter, telefon fax, birouri, mijloace de transport, lista nefiind limitativa., Declaratie pe propria raspundere privind pregatirea profesionala, calificarea si studiile personalului responsabil pentru executia lucrarilor, dovedite prin CV ?uri, operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta documente care sa ateste experienta prezentata in CV.., PROIECTARE: Ofertantul trebuie sa dispuna de o echipa de proiectare care va contine cel putin urmatorul Personal / Experti ? Cheiea) Manager de proiectb) Inginer ( instalatii)c) Inginer inginerie economicad) Devizist- verificator de proiecte pentru domeniile aferente /necesare, ? sef de santier , inginer /subinginer instalatii -? Personal calificat ? ptr. lucrarile specifice contractului (adica personal calificat pentru fiecare utilaj in parte, cat si personal calificat pentru lucrarile ce trebuie executate: sudor autorizati suduriPEHD minim 3 , dulgheri minim 2, fierar betonist minim 1)? Responsabil RTE in constructii civile? Responsabil RTE in constructii hidroedilitare? Responsabil CQin domeniul constructii civile si hidroedilitare, Exprienta similara: pentru proiectare se vor prezenta maxim 3 contracte cu o valoare cumulata de minim 61.000 lei, realizate in ultimii 3 aniiar pentru executie se vor prezenta maxim 3 contracte cu o valoare cumulata de minim 1.220.000 lei realizate in ultimii 5 ani ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara. Algoritm de calcul: P pretul ofertei n = (pret oferta minim/pret oferta n) x punctajul maxim alocat
garantia acordat lucrarilor
5
Descriere: Algoritm de calcul: P asigurare garantie n = (perioada maxima oferta /perioada n) x punctajul maxim alocat.Ofertele ce propun o garantie mai mare de 120 luni nu vor fi punctate suplimentar, iar ofertele ce propun o garantie mai mica de 60 luni vor fi considerate neconforme.
Durata de realizare a proiectului
20
Descriere: Algoritm de calcul: P durata de realizare n = (durata de realizare cea mai mica/durata de realizare n) x punctajul maxim alocat. Ofertele ce propun o durata mai mica de 20 zile calendaristicenu vor fi punctate suplimentar, iar ofertelel ce propun o durata mai mare de 60 de zile calendaristice vor fi declarate neconforme.
Durata de executie a lucrarilor
15
Descriere: Algoritm de calcul: P durata de realizare n = (durata de realizare cea mai mica/durata de realizare n) x punctajul maxim alocat.Ofertele ce propun o durata mai mica de 3 luni nu vor fi punctate suplimentar, iar ofertele ce propun o durata mai mare de 10 luni vor fi considerate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Studiul de Fezabilitate se poate ridica de la sediul Primariei, str. Primariei nr1
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2012 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer