Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INFIINTARE SI AMENAJARE DE SPATII VERZI SI LOCURI DE JOACA IN COMUNA URECHENI, JUDETUL NEAMT


Detaliu pentru invitatia numarul 304129
Autoritate contractanta
COMUNA URECHENI (PRIMARIA URECHENI)
Cod de identificare fiscala: 2614260
Adresa: satul Urecheni, Urecheni
Telefon: 0233.784.005
Fax: 0233.784.005
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: INFIINTARE SI AMENAJARE DE SPATII VERZI SI LOCURI DE JOACA IN COMUNA URECHENI, JUDETUL NEAMT
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: INFIINTARE SI AMENAJARE DE SPATII VERZI SI LOCURI DE JOACA IN COMUNA URECHENI, JUDETUL NEAMT
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 11.07.2011 17:05
Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI URECHENI, STRADA PRINCIPALA NR 30, URECHENI, JUDETUL NEAMT TEL/FAX 0233784005, EMAIL [email protected]
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI URECHENI, STRADA PRINCIPALA NR 30, URECHENI, JUDETUL NEAMT TEL/FAX 0233784005, EMAIL [email protected]
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 816, 178 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie de eligibilitate-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Certif de cazier fiscal-certificat cazier judiciar-Declaratie pe propria raspundere privind neîncadradea în prevederile art. 181-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local-Certificat constatator Oficiul Registrului Comertului-Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)-Declaratie informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani-Lista lucrari similare în ultimii 5 ani.-Declaratie dotari si utilaje-Certif ISO9001-Certif ISO14001-Certif OHSAS18001Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani.-garantia de participare 10000 lei.
de pe www.e-licitatie.ro fisiere atasate la prezenta invitatie de participare
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Punctaj tehnic
20
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor: Perioada de garantie va fi de minim 36 luni si maxim 72 luni.Perioada de garantie cea mai mare in limita susmentionata = punctaj maxim 20 pctCelelalte oferte admisibile: Pgar=termenul garantiei luate in calcul/termenul de garantie cel mai lungx 20 pct.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer