Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INFIINTARE SI DOTARE SERVICIU PUBLIC INTRETINERE SI DESZAPEZIRE DRUMURI IN COMUNA BERESTI-MERIA, JUDETUL GALATI


Detaliu pentru invitatia numarul 356750
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BERESTI MERIA (CONSILIULLOCALAL COMUNEI BERESTIMERIA)
Numar invitatie: 356750/30.12.2013
Denumire contract: INFIINTARE SI DOTARE SERVICIU PUBLIC INTRETINERE SI DESZAPEZIRE DRUMURI IN COMUNA BERESTI-MERIA, JUDETUL GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BERESTI MERIA (CONSILIULLOCALAL COMUNEI BERESTIMERIA)Cod fiscal: 3346867, Adresa: SAT MERIA, COMUNA BERESTI MERIA, JUDETUL GALATI, Beresti-Meria, Telefon: 0236/342418, Fax: 0236/342434
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT MERIA, COMUNA BERESTI MERIA, JUDETUL GALATI, Beresti-Meria, Romania, cod postal: 807035, telefon: +40 236/342418, fax: +40 236/342434, persoana de contact: CRISTI DANIEL DANDES
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI BERESTI-MERIA JUDETUL GALATI, Beresti-Meria, Romania, cod postal: 807035, telefon: +40 236/342418, fax: +40 236/342434
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFIINTARE SI DOTARE SERVICIU PUBLIC INTRETINERE SI DESZAPEZIRE DRUMURI IN COMUNA BERESTI-MERIA, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare utilaje: 1. Tractor multifunctional2. Adaptor pentru lama de zapada3. Dispozitiv incarcator frontal4. Cupa materiale grele5. Lama de zapada6. Utilaj imprastiere (pentru imprastiat sare si nisip)
II.1.6) CPV: 34143000-1 - Vehicule pentru intretinere pe timp de iarna (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 214, 730 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 4.000 ron (raporteaza la valoarea estimata a contractului)Valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Mod de constituire: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - Formular 1.- virament bancar;
- Ordin de plata pentru autoritatea contractanta, in contul nr.: RO22TREZ3095006XXX000098 deschis la Trezoreria Beresti, Comuna Beresti-Meria, codul fiscal 3346867.- Conform HGR nr. 925/2006, ofertele se resping in cazul in care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM.In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - Formular 2 si anexa.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-uri se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278?1 din OUG 34/2006 actualizata. Data la care se va face echivalenta ron/alta valuta este data publicarii in SEAP a Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie ? 5% din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate deasigurari- retineri succesive dintransele de plata conform prevederilor legale (HG nr. 1045/2011). Contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului, un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea Contractantaurmeaza sa alimenteze acest cont disponibil, prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Restituirea garantiei de buna furnizare se va face dupa cum urmeaza : a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului ? verbal defurnizare.b) Restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a bunurilorachizitionate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 4Documentele privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.2) Certificat de cazier fiscal valabil la data limita pentru depunerea ofertelor; In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare va prezenta certificatul de cazier fiscal. Inscrierea de fapte in cazierul fiscal al ofertantilor atrage declararea ofertelor acestora inacceptabile.3) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art 181 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 5Documentele privind neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d) din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte documente privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 si neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d) din OUG 34/2006.Oferta este inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.4) Declaratia privind calitatea de participant la procedura- Ofertantul trebuie sa prezinte Formular nr. 6In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5) Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale: - certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finantele publice locale, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara ceron in care se depun ofertel, respectiv sa reiasa ca nu sunt datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj) emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara ceron in care se depun ofertele, respectiv sa reiasa ca nu sunt datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Mentionam faptului ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, se poate depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011?.Acestea se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberate deautoritatile competente ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxele si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara ceron in care se depun ofertele.-Se va atasa si o copie dupa certificatul de inregistrare fiscala eliberat de registrul comertului.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6) Informatii generale privind ofertantulCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 7In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.7) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularulnr. 8Declaratia trebuie prezentata de catre toti participantii la procedura (ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator) Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Victor Dorobat - primar, Ciuca Gicu -viceprimar, Dumbrava Veronica -insp.comp.financiar-contabil, Banuc Luminita - consilier juridic, Dandes Cristi Daniel- insp.comp.achizitii publice, Comanescu Constantin -secretar, Petrea Vasilica - referent compartiment registru agricol. 1.a) Pentru persoane juridice romane - Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din Certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitieipublice;Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicatului privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, documentul Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, daca formularul respectiv a fost prezentat in copie simpla.1.b) Pentru persoane juridice straine - in vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident - Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezentapentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in art. 176 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, vor avea valabilitatea si termenul prevazut.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Declararea cifrei de afaceri medie globalaCerinta minima : Cifra de afaceri medie globala din cel mult ultimii 3 ani sa fie de 429.400 ron (raportata la valoarea estimata a contractului multiplicata cu 2 conform ordinului 509/2011)Operatorii economici vor prezenta copii dupa documente financiare din ultimii trei ani din care sa rezulte respectarea cerintei privind cifra medie de afaceri.Operatorii economici au dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Completare Formular nr.9 Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din leu/alta valuta, se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R. disponibil pe adresa www.bnr.ro, Informatii privind sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului/grupului de operatori economici.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69(1)/OUG34/2006.Completare Formularul nr.10 si Formularul nr. 10.1, Declaratia de participant la proceduraCerinta minima : completare Formular nr.6(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani.Se precizeaza completarea formularelor anexate- tabele, cuprinzand valori, perioade de furnizare produse, beneficiari/cantitati, dupa caz), Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a indeplinit si finalizat in ultimii 3 ani un contract de furnizare similar ca valoare si complexitate, in valoare de minim 214.730 ron(fara TVA).Orice fisa referitoare la un contract cu un beneficiar /client din Romania trebuie sa fie insotita de copia contractului, de recomandarea in copie din partea beneficiarului/clientului respectiv si de procesul verbal de receptie, in copie.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Daca un grup de operatori economici depune, in asociere o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului minim solicitat pentru experienta similara se poate demonstra prin cumularea contractelor prezentate de catre asociati.Se va completa Formularul nr. 11Transformarea valorii bunurilor achizitionate din leu/alta valuta, se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R. disponibil pe adresa www.bnr.ro, Sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): Completarea unei declaratii pe proprie raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat pe ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului : dovada existentei personalului pentru asigurarea garantiei produsului si a intretinerii acestuia.Dovada detinerii numarului minim de personal calificat se face prin prezentarea unei declaratii in care se specifica datele personale pentru fiecare angajat calificat.Se vor atasa copii legalizate dupa atestatele personalului solicitat mai sus.Ofertele care nu vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post , vor fi respinse.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul )Se va completa : - Formular nr. 12 ? (Informatii generale privind angajatii)- Formular nr. 13 ? (Personal ce va fi angajat in contract) completat- Angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate In calcul la evaluarea ofertei. Se va atasa Formularul nr. 14 - (Angajamentul ofertantului privind resursele umane) completat.Se vor atasa CV-urile personalului.Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original, pentru specialistii angajati in contract, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului si indeplinirea cerintelor precizate.- Se va atasa Formularul nr. 15 - (Curriculum vitae) completat, pentru fiecare persoana in parte.- Formular nr. 16 - Angajamentul in nume personal, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre specialisti., Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii, insotita si angajamentele acestora, semnate si stampilate, ca in cazul in care ofertantul este declarat castigator, vor incheia subcontractele respective pana la semnarea contractului. Lista va preciza partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de fiecare subcontractant. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul va prezenta pana la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele inlocuiri a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Cerinta obligatorie:
1) Se va atasa Formularul nr. 17 -Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora completat.2) Se va prezenta acordul de subcontractare, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare subcontractant (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane.In cazul in care acordurile de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata In limba romana dupa acestea., Asocierea
Formular 3 - Acord de asociere, 1) In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), In conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor Indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.2)Contractul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va Indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si Imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta In numele asociatiei. In cazul In care acordurile de asociere sunt Incheiate In alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata In limba romana dupa acestea.Informatii privind privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionalea ofertantului/grupului de operatori economici.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantuluipoate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertantsi persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)si art. 69(1)/OUG34/2006.
Prezentare Formularul nr. 18 - Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire) completat. Informatii privind asigurarea calitatii pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de furnizareCertificate emise de organisme independente conforme, care sa ateste certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului (ISO 9001:2000 sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea de contract pe care acesta o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
Termen de furnizare produse
35
Descriere: Termen de furnizare produse
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.01.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.12.2013 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer