Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INFIINTARE SI DOTARE SERVICIU PUBLIC INTRETINERE SI DESZAPEZIRE DRUMURI IN COMUNA BARNOVA, JUDETUL IASI


Detaliu pentru invitatia numarul 356933
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Birnova
Numar invitatie: 356933/14.01.2014
Denumire contract: INFIINTARE SI DOTARE SERVICIU PUBLIC INTRETINERE SI DESZAPEZIRE DRUMURI IN COMUNA BARNOVA, JUDETUL IASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BirnovaCod fiscal: 4540690, Adresa: Consiliul local al comunei Birnova, comuna Birnova, jud. iasi, Barnova, Telefon: +40 232294120, Fax: +40 232294225
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Nicolae Titulescu, sat Barnova, comuna Barnova, jud. Iasi, Barnova, Romania, cod postal: 707035, telefon: +40 232294120, fax: +40 232294225, persoana de contact: Stirbu Ana Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul: Primaria Comunei Barnova - Strada Nicolae Titulescu, sat Barnova, comuna Barnova, jud. Iasi, Barnova, Romania, cod postal: 707035
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFIINTARE SI DOTARE SERVICIU PUBLIC INTRETINERE SI DESZAPEZIRE DRUMURI IN COMUNA BARNOVA, JUDETUL IASI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare utilaje in cadrul proiectului ?INFIINTARE SI DOTARE SERVICIU PUBLIC INTRETINERE SI DESZAPEZIRE DRUMURI IN COMUNA BARNOVA, JUD. IASI?
II.1.6) CPV: 34143000-1 - Vehicule pentru intretinere pe timp de iarna (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 273, 892 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da.Cuantumul garantiei de participare este de: 4.000 lei.Valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Mod de constituire: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - Formular 15, sau- Virament bancar in favoarea autoritatii contractante, in contul nr.RO21TREZ4065069XXX018449 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, cod fiscal 4540690.Conform HGnr. 925/2006, ofertele se resping in cazul in care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare in conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoria IMM - Formular 16 si anexa.In situatia in care este depusa o oferta de catre o asociere de IMM, aceasta va beneficia de reducerile stabilite de legislatie. Daca in asocierea respectiva unul din asociati nu este IMM, atunci nu se vor putea invoca respectivele reduceri. Astfel, raportarea se face individual si nu pe asocierea in ansamblu.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta leu/alta valuta, este cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei valabil in ziua publicarii Invitatiei in SEAP.In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278?1 din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Da.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5% din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari- retineri succesive dintransele de plata conform prevederilor legale (HG nr. 1045/2011). In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului, un cont disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante. Suma initiala ce se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea Contractantaurmeaza sa alimenteze acest cont disponibil, prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie a contractului de furnizare. Restituirea garantiei de buna executie a contractului de furnizare se va face in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind eligibilitatea: prezentare declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare formular 1. b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 actualizata: completare si prezentare formular 2. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte documente privind neincadrarea in art.180 si art.181 lit.a, c1) si d) din OUG 34/2006.c)Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si catre bugetul local: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local, emis de serviciul public pentru finantele publice locale, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv sa reiasa ca nu sunt datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; -certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj) emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv sa reiasa ca nu sunt datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam faptului ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, se poate depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011?. Acestea se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritatile competente ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Se va atasa o copie dupa certificatul de inregistrare fiscala eliberat de registrul comertului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. d)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: completare si prezentare CERTIFICAT conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010. e)Certificat de cazier fiscal-prezentare certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. f)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare si prezentare formular din sectiunea Modele de formulare. Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Cazacu Gheorghe - primar, Acatrinei Florin -viceprimar, Stirbu Ana-Maria - compartiment juridic/secretar delegat, Spircu Victorita - Claudia - compartiment asistenta sociala, Preda Marinela - compartiment financiar-contabil, Cibotariu Sebastian - compartiment registrul agricol, Chirila Catalina - Elena - compartiment cultura. g)Declaratie privind calitatea de participant la procedura: prezentare formular 3. In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici asociati. 1.Pentru persoane juridice romane - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din Certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a) obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitieipublice; b) daca sunt inscrise mentiuni privind insolventa sau daca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicatului privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, documentul Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, daca formularul respectiv a fost prezentat in copie simpla.1.b) Pentru persoane juridice straine - in vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita prezentarea documentelor edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezentapentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in art. 176 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, vor avea valabilitatea si termenul prevazut.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala din ultimii 3 ani sa fie de 500.000 Lei (conform ordinului 509/2011).Operatorii economici vor prezenta copii dupa documente financiare din ultimii 3 ani(2013, 2012, 2011) din care sa rezulte respectarea cerintei privind cifra medie de afaceri. Operatorii economici au dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. In cazul in care oferta este depusa de o asociere capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului; se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul. Persoane juridice / fizice straine: daca in tara de rezidenta a operatorilor ec. straini aceste documente se depun prin alte metode (ex. electronic), ofertantul va depune si o declaratie pe propria raspundere asupra modului de inregistrare a documentelor la autoritatile abilitate, specificand denumirea si adresa acestora precum si data transmiterii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a indeplinit in ultimii 3 ani a minim un contract de furnizare similar ca valoare si complexitate, in valoare de minim 250.000 Lei (fara TVA).Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Daca un grup de operatori economici depune, in asociere o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului minim solicitat pentru experienta similara se poate demonstra prin cumularea contractelor prezentate de catre asociati., Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate ca fiind necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate, experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului);
-completarea declaratiei pe proprie raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului : dovada existentei personalului pentru asigurarea garantiei produsului.Dovada detinerii numarului minim de personal calificat se face prin prezentarea unei declaratii in care se specifica datele personale pentru fiecare angajat calificat.Se vor atasa copii legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa atestatele personalului solicitat mai sus.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul., Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii, insotita si angajamentele acestora, semnate si stampilate, ca in cazul in care ofertantul este declarat castigator, vor incheia subcontractele respective pana la semnarea contractului. Lista va preciza partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de fiecare subcontractant. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul va prezenta pana la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele inlocuiri a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., In cazul ofertei depuse de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.
2) Contractul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, se solicita legalizarea asocierii.
Informatii privind privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionalea ofertantului/grupului de operatori economici.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantuluipoate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertantsi persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) Certificate emise de organisme independente conforme, care sa ateste certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului (ISO 9001:2000 sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea de contract pe care acesta o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
Termen de furnizare produse
35
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 14.01.2014 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer