Achizitie publica - INFIINTARE SISTEM CENTRALIZAT DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA FERENDIA, COMUNA JAMU MARE, JUDETUL TIMIS
Detaliu pentru invitatia numarul 339060
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339060/08.11.2012
Denumire contract: INFIINTARE SISTEM CENTRALIZAT DEALIMENTARE CU APAIN LOCALITATEA FERENDIA, COMUNA JAMU MARE, JUDETUL TIMIS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA JAMU MARE (PRIMARIA JAMU MARE)Cod fiscal: 4483676, Adresa: JAMU MARE, NR. 181, TIMIS, Jamu Mare, Telefon: 0256235101, Fax: 0256235102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JAMU MARE, NR. 181, TIMIS, Jamu Mare, Romania, cod postal: 307230, telefon: +40 256235101, fax: +40 256235102, persoana de contact: VALERIU FILIPIAC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: JAMU MARE, NR. 181, TIMIS, Jamu Mare, Romania, cod postal: 307230
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFIINTARE SISTEM CENTRALIZAT DEALIMENTARE CU APAIN LOCALITATEA FERENDIA, COMUNA JAMU MARE, JUDETUL TIMIS
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia retelei de alimentare cu apa si a statiei de tratare a apei din localitatea Ferendia, comuna Jamu mare, jud.Timis
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 560, 876 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 15. 600 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelorModul de constituire: se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantumul precizat si vallabil pe perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de Participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in contul RO 47TREZ62421360250xxxxx deschis la Trezoreria Deta , Judetul TimisGarantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante- Primaria Jamu Mare : a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei in numerar, ? Garantia trebuie sa fie irevocabila.Cursul de schimb care se va lua in considerare pentru echivalenta leu/valuta este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 5% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care devine anexa la contractdepunere la casieria autoritatii contractante a unor sume numerarretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale; In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la o societate bancara agreata de ambele parti, cont aflat la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala minima care se depune de catre contractanteste de 0.5% din pretul contractului fara TVA. Contul mentionat este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A;2). Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;3). Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, si art.90, 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cuFormularul 12 D;Persoane aflate in conducerea AC in ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire Filipiac Valeriu Nicolae -primar, Belea Sandu-viceprimar, Chiticariu Marcel- secretar, Docna Gabriel, - consilier local, Barbes Nicolae- consilier local, Leu Gheorghe - consilier local, Munteanu Cosmin - expert independent4). Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente de la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul destat in luna anterioara depunerii ofertei5). Certificatul de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente de la plata a impozitelor si taxelor catre bugetullocal in luna anterioara depunerii ofertei6). Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/20107).Fisa de informatii generale, conform Formular B1;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 4)-5), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau aunei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridice /fizice straine : Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru verificarea conformitatii, certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Ofertantul are obligatia de a prezenta situatia economico financiara la31.12.2011, 2.Cifra de afaceri medie din domeniul de activitate aferent obiectului acestei investitiipe anii 2009, 2010, 2011Curs leu/euro la data de 31.12. a fiecarui an solicitatValoare minima :1.560.000 lei.In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri, acest indicator se vareduce la jumatate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Dotari tehnice: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice si alte dotari de care dispune operatorul economic considerate strictnecesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariSe va prezenta lista acestora si modul de asigurare pe perioada derulariicontractului.2.Resurse umane: declaratia privind efectivul mediu anual al personaluluiangajat si al cadrelor de conducere informatii privind asigurarea cu personalde specialitate3.Experienta similara: lucrari similare executate in ultimii 5 ani-Ofertantul are obligatia de a face dovada indeplinirii si finalizarii in ultimii 5 ani, a unor contracte cu valoarea cumulata de minim 1.560. 000 lei fara TVA care a avut ca obiect executia unei retele de alimentare cu apa si gospodarie de apa in concordanta cu specificul lucrarii ce urmeaza a se executa.Subcontractantii/asociatii- partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organismeindependente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant astandardelor de asigurare a calitatii pentru executia lucrarilor similare, conform ISO 9001.Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organismeindependente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant astandardelor de protectie a mediului pentru executia de lucrari similare, conform ISO 14001.Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de tehnica securitatii muncii conform ISO 18001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctaj = (cel mai mic pret ofertat /pret n) x punctajul maxim alocat
. Durata de executie a lucrarilor (exprimata in luni)
30
Descriere: a) Pentru cel mai scazut dintre termenele ofertate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 30 puncte. b) Pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P = [termen minimofertat/ termenul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat [ 30].Termenul de executie acordat lucrarilor ce fac obiectul contractului trebuie sa fie de minim 3 (trei) luni si maxim de 6 ( sase) luni. Termenele de executie mai mare de 6 luni vor fi declarate neconforme. Termenele de executie mai mici de 3 luni nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: FISA DE DATE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 13:38