Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Infiintare sistem centralizat de canalizare si statie de epurare ape uzate menajere in satele Chintesti, Govora, Comanesti, comuna Bobicesti, judetul Olt


Detaliu pentru invitatia numarul 333100
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL LOCAL BOBICESTI
Numar invitatie: 333100/03.08.2012
Denumire contract: Infiintare sistem centralizat de canalizare si statie de epurare ape uzate menajere in satele Chintesti, Govora, Comanesti, comuna Bobicesti, judetul Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL BOBICESTICod fiscal: 4491148, Adresa: localitatea Bobicesti, judetul Olt, Bobicesti, Telefon: 0249 455 501, Fax: 0249 455 501
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Bobicesti, judetul Olt, Bobicesti, Romania, cod postal: 237035, telefon: +40 249455501, fax: +40 249455501, persoana de contact: ILIE CHITEZ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de ?edin?e a Primariei Comunei Bobice?ti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare sistem centralizat de canalizare si statie de epurare ape uzate menajere in satele Chintesti, Govora, Comanesti, comuna Bobicesti, judetul Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Infiintare sistem centralizat de canalizare si statie de epurare ape uzate menajere in satele Chintesti, Govora, Comanesti, comuna Bobicesti, judetul Olt
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 380, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 35 700 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor .Modul de constituire a garantiei pentru participarea : Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original; sau Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO14TREZ5085006XXX000417, deschis la Trezoreria BALS, CUI 4491148; pentru IMM - conform Legii nr.346/2004.Conform prevederilor art. 278^1 din O.UG. nr. 34/2006, (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% dinpretul contractului fara TVA. Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului sau prin retineri suscesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de 0, 05 % din pretul contractului, conform prevederilor HGR nr. 1045/2011.Formular model nr. 18.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 4; Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formular nr. 5. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? formular nr. 6. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati / subcontractant/ tert;Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Primar Chitez Ilie, Viceprimar Ionescu Ioan, Secretar Balseanu Stela.Comisia de evaluare: Ionescu Ioan- presedinte, Glasu Mihai- secretar, membri Turbureanu Adriana, Badea Teodora Dana, Balan Liliana, Bal?eanu Constantin ? consilier local, Badea Romeo ? consilier local, Badea Marian ? consilier local, Barbu Giorgica? consilier local, Ciuca Simona ? consilier local, Dragomir George? consilier local, Ristea Ardian? consilier local, Stoica Teodor? consilier local, Stefan Gheorghe? consilier local, Staicu Mircea? consilier local, Marin Gheorghe? consilier local ?i Pirva Ilie? consilier local4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? formular nr. 7. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati si eventualele persoane care vor asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 modificate prin Legea nr. 279/07.12.2011;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. 5.1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 8. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati si eventualele persoane care vor asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 modificate prin Legea nr. 279/07.12.2011.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.2. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.5.3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativDin certificatele solicitate la punctele 5.2. si 5.3, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalulIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)."In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190, alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)." Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca detin domeniu de activitate (principal sau secundar), corespunzator lucrarilor care fac obiectul prezentei achizitii, valabil- original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator de la ONRC in original/copie legalizata.Nota: Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate. In caz de asociere, documentele se prezinta de catre fiecare asociat in parte. Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor prezenta documente echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare/apartenenta din punct de vedere profesional conform tarii rezidente. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 4 700 000 Lei.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte, Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani , vizate si inregistrate de catre organele competente., Acces lalinie de credit de cel putin 892 000 lei pentru o perioada de min. 6 luni de la data semnarii contractului. Ofertantul trebuie sa demonstreze, ca la momentul semnarii contractului va avea accessau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit, confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash- flow-ul de executie a lucrarii.Se va completa de ofertant/ofertant asociat (se cumuleaza)/tert sustinator (se cumuleaza).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita prezentarea a cel putin unui contract de lucrari similare efectuat in ultimii 5 ani de la data depunerii ofertelor, de valoare minima 2 380 000lei.Lista principalelor lucrari prestate in ultimii 5 ani de la data depunerii ofertelor, continand valori, perioade de executie, beneficiari ( indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ) ? formular 10 si 11 din Sectiunea Formulare.Se vor prezenta copii dupa contractele de lucrari din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata si pretul contractelor, procese verbale de receptie si certificate de buna executie (recomandare), Informatii privind personalul de specialitate1 responsabil tehnic cu executia-specializare: lucrari edilitare, 2 Ingineri constructori ?minim 3 ani experienta, 1 Inginer instalator ?minim 3 ani experienta1 coordonator in materie de sanatate si securitate in muncaDeclaratie pe proprie raspundere referitoare lapersonalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Pentru personalul tehnic se vor prezenta CV-urile, copiile dupa partile relevante ale contractelor individuale de munca, contractelor de colaborare (copie) in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantuluiSe solicita completarea formularelor 12 ? 13 din Sectiunea formulare, Informatii privind utilajeleOfertantul va face dovada ca are in dotare proprie sau contract deColaborare : autocamioane transport-2 buc ; miniexcavator-1buc ;automacara-1 buc; ; cilindru compactor-1 buc., autobetoniera-1 bucLista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? completarea formularului 14 ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?.Pentru utilajele , mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documente de proprietate respectiv facturi sau contracte de leasing, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta contracte de inchiriere.Dovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor se face si prin angajament de punere la dispozitie, Informatii privindsubcontractantiiLista cu subcontractantii si specializarea acestoraNota: Formularul 15 se va completa indiferent daca operatorul economic are sau nu subcontractanti., Informatii privind asociereaCerinta obligatorie, in cazul in care mai multi operatori economici se asociaza si depun oferta comuna: - prezentare acord de asociere ? formular 16, care va contine cel putin urmatoarele elemente: ? asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executareacontractului;? nominalizarea liderului asociatiei;? comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;? platile se vor face catre liderul asociatiei.Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca, o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului Standard de calitate ISO 9001:2000 sau alte standarde de certificareechivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europeneSe vor prezenta: copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001 :2000 sau echivalent in termen de valabilitate mentionat de emitent;Nu se accepta sisteme de management in curs de certificare, Standard de mediu 14001 sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europeneSe vor prezenta: copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul 14001 sau echivalent in termen de valabilitate mentionat de emitent;Nu se accepta sisteme de management in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara a. Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 60 de puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin HG 834/2009. b.Pentru alt pret decat cel prevazut la litera a, se va aplica formula: P1 (n)= (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (60 de puncte), unde : pret(n)- pretul ofertei
2.Termen de executie a lucrarilor
35
Descriere: Pentru cea mai mica durata se va acorda punctajul maxim, pentru celelalte durate se va calcula conform formulei P(n) = [TEmin / TE(n)] x35 puncte. Se va exprima in luni. Ofertele cu o durata mai mare de 16 luni nu vor fi punctate, ofertele cu o durata mai mica de 5 luni nu vor fi punctate suplimentar. Nota: ofertantul va avea in vedere la stabilirea duratei de executie ca trebuie sa dispuna de resursele financiare pentru a sustine lucrarea pentru a se incadra in durata ofertata, platile facandu-seconform graficului de finantare in 3 transe egale anuale, prevazute in ultimul trimestru al fiecarui an (2012, 2013, 2014).
3. Perioada de garantie acordata
5
Descriere: a. Pentru oferta cu durata de garantie cea mai mare acordata, se acorda punctaj maxim, 5 puncte. b. Pentru celelalte oferte se va aplica formula P3(n)= (perioada(n)/perioada maxima) x punctajul maxim acordat (5puncte), unde: perioada (n)- perioada de garantie acordata.Nota: pentru o abordare unitara, termenul minim acordat va fi de 24 de luni (sub acest termen ofertele vor fi considerate neconforme), iar termenul maxim va fi de 60 de luni (peste acest termen se considera ca acesta este ofertat doar pentru obtinerea unui punctaj mai mare, neavand o baza reala).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP de la sectiunea Documentatie de atribuire
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 19:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer