Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Infiintare sistem de alimentare cu apa , sat Albina , comuna Tichilesti , judetul Braila


Detaliu pentru invitatia numarul 348615
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TICHILESTI
Numar invitatie: 348615/14.06.2013
Denumire contract: Infiintare sistem de alimentare cu apa , sat Albina , comuna Tichilesti , judetul Braila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TICHILESTICod fiscal: 4342677, Adresa: STR. 3, COMUNA TICHILESTI, JUD. BRAILA, Tichilesti, Telefon: 0239/664590, Fax: 0239/664590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.MIHAI EMINESCU, nr.116, TICHILESTI, Romania, cod postal: 817170, telefon: +40 239664590, fax: +40 239664590, persoana de contact: COMUNA TICHILESTI (PRIMARIA)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA TICHILESTI (PRIMARIA)- COM.TICHILESTI, STR.MIHAI EMINESCU, NR.116, JUD.BRAILA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare sistem de alimentare cu apa , sat Albina , comuna Tichilesti , judetul Braila
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea sistemului de alimetare cu apa cuprinde: a) conducta de aductiunecare se va executa din tevi de polietilena inalta densitate PEID-PE80, SDR17.6 ? Pn6 cu diametrul Ø160x9, 1mm in lungime de 2.000 ml (2 Km) si cu diametrul Ø110x6, 3mm in lungime de 600 ml (0, 6 Km). Aceasta se va racorda la conducta existenta din PE Ø200-Ø160 mm executata de Compania de Utilitati Publice ?DUNAREA? Braila ce traverseaza DN21 in zona SRM gaze CET SA ( cu Ø200mm ) si alimenteaza in prezent grupul de blocuri de locuit de la Colonia S.C. CELHART DONARIS S.A.b) reteaua de distributie care va fi mixta, avand atat portiuni ramificate cat si portiuni inelare. Pe aceasta retea s-au prevazut un numar de cinci hidranti exteriori de incendiu, Dn65 subterani si nu s-au prevazut cismele publice.Nu s-au prevazut cismele, deoarece locuitorii (si celelalte categorii de beneficiari) trebuie sa aiba bransamente individuale prin care consumul de apa sa poata fi contorizat si implicit achitat individual.Reteaua de distributie propusa, se va executa din tevi de polietilena inalta densitate PEID-PE80 , SDR17.6 ? Pn6 cu diametrele : Ø 110x6, 3 mm in lungime totala de580 ml (0, 580 Km) ;Ø90x5, 1 mm in lungime totala de435 ml (0, 435 Km) ; Ø63x3, 6 mm in lungime totala de 3.422 ml (3, 422 Km) ;Valoarea estimataglobalaa contractului este de 612.835, 00 lei fara TVA, din care 510.696, 00 lei fara TVA reprezintacheltuieli C+M, iar 102.139, 00 lei fara TVAreprezinta cheltuieli diverse si neprevazute aferente contractului initial.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 612, 835 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 5106, 00 lei pentru perioada de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. ?Formularul 4. Data pentru care se determina echivalenta leu/EURO - curs BNR va fi data publicarii invitatiei de participare. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se constituie in contul Comunei Tichilesti RO03TREZ1515006XXX003058, deschis la Trezoreria Municipiului Braila., CF 4342677. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a acestor cuantumuri. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) in cazul in care ofertantul depune la CNSC contestatie la procedura de atribuire, iar CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, in conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006 completata si modificatac) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;d) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractuluisi se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract ?Formular nr 5.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Municipiului Braila. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie in max. 15 zile de la semnarea contractului de lucrari.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM-urilor conform Legii nr. 346/2004 garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr 7 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului generalIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune, sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.8)-Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP privind plata obligatiilorexigibile la bugetul general consolidat care sa ateste indeplinireaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitele si taxele localecare sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun oferteleIn cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinator va prezenta documentul mentionat. Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c1) si d).3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.9 )4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.10 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Davidescu Gicu-primar, Mihai Nicolae-viceprimar, Gradinaru Sandel-secretar, Mihai Adriana-consilier, Negura Sorica Gilia-consilier, Darnea Dumitrica ? consilier, Stanciugel Lucian- Petre ?consilier.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune, sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale pentru ultimii 3 ani-Formular 11 Se solicita ca media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 1.021.392, 00 lei fara TVA. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular iar cerintaminima se va considera indeplinita in mod cumulativ. In cazul in care ofertantul este o asociere pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri la 50 % fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004.Ofertantul individual sau ofertantii asociati care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri la 50 % vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor- Formular nr.3. Valorile vor fi exprimate in lei la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: an 2010 -1 euro=4, 2099 lei/euroan 2011- 1 euro=4, 2379 lei/euroan 2012-1 euro=4, 4560 lei/euro, In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 11A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularulnr. 11Bsi Formularul 10.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniOfertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 7km de retele de apa si/ sau aductiuni de apa, Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: -copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau-documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul subcontractarii unei parti a contractului, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi siva prezenta: - acordul de subcontractare, care va include: perioada de valabilitate, partea de contract pe care o va realiza subcontractantul (procent, valoare, activitatea/activitatile realizate).-declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 din partea subcontractantului. Informatiile privind sistemul de management al calitatii - ISO 9001 :2008/ echivalent. Certificat ISO 9001 :2008/ echivalent/ dovada auditului de certificare in baza careia urmeaza a se emite certificatul, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001 :2005/ echivalent. Certificat ISO 14001 :2005/ echivalent/ dovada auditului de certificare in baza careia urmeaza a se emite certificatul, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2013 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer