Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INFIINTARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA SAT CRACAOANI, COMUNA CRACAOANI, JUD. NEAMT


Detaliu pentru invitatia numarul 325813
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Cracaoani
Numar invitatie: 325813/05.05.2012
Denumire contract: INFIINTARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA SAT CRACAOANI, COMUNA CRACAOANI, JUD. NEAMT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CracaoaniCod fiscal: 2614163, Adresa: sat Cracaul Negru, comuna Cracaoani, Cracaoani, Telefon: 0233246009, Fax: 0233246009
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Cracaul Negru, comuna Cracaoani, Cracaoani, Romania, cod postal: 617145, telefon: +40 233246009, fax: +40 233246009, persoana de contact: Aioanei Gabriela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Cracaoani, Localitatea Cracaoani, judetul Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFIINTARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA SAT CRACAOANI, COMUNA CRACAOANI, JUD. NEAMT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari executie alimentare cu apa
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 158, 419 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
80.000 LEIModul de constituire al garantiei: SGB sau orice alt instrument de garantare in original, OP confirmat de banca emitenta, sume in numerar depuse la casieria unitatii, Dovada constituiri GP nu se introduce in plic.Perioada de valab. a GP va fi cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei: 90 zile.Aut. ctr. va retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care, in urma unei contestatii depuse de ofertant, CNSC respinge contestatia ca nefondata, aut. ctr. va retine ofertantului din GP suma de 7.938, 4 lei, conform art.278.1, alin.(1) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din valoarea contractului fara T.V.A.Garantia de buna executie se va constitui : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractuluiSe va completa si formularul 16.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea1.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 12 A din documentatia de atribuire (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular), conf. art.180 din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.In plus, Prezentarea a oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006: cazier fiscal al societatii, in original sau copie, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 12 B din documentatia de atribuire.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul trebuie sa completeze Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formularul 12 C din documentatia de atribuire.1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 4 (conform Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui A.N.R.M.A.P.)1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 - cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 5.3.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt presedintele autoritatii contractante, respectiv Primarul, si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Aioanei Gabriela; Amarinei Gheorghe; Carcea Iustin.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Primariei Cracaoani: Primar - Zamfir PetreViceprimar ? Achiriloaei VasileSecretar comuna ? Raclariu AlexandrinaCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCerinta minima obligatorie: - Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Certificat de atestare privind obligatiile la fondul de mediu. Referitor la Certificatul de atestare privind obligatiile la fondul de mediu, acesta s-a solicitat deoarece operatorii economici utilizatori de surse care genereaza emisii de poluanti in atmosfera sunt obligati a declara si a plati taxa la Fondul de Mediu, in cuantumul si pentru substantele prevazute in anexa nr. 1 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 196/2005, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 105/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, astfel certificatul de atestare privind obligatiile la fondul de mediu nu face decat sa dovedeasca acest lucru.- Pentru persoane juridice/fizice straine se va prezenta orice document tip ? eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in traducere legalizata in limba romana.- Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractual - Formularul nr. 21Declaratie privind participarea la licitatie in concordanta cu regulile de concurenta1. Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa certifice participarea la procedura de achizitie in concordanta cu regulile de concurenta. Mod de dovedire: Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii : - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate domeniul de activitatea supus licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri.Toti participantii la licitatie, fie societati comerciale, asocieri sau subcontractanti, este obligatoriu ca acestia sa prezintecertificat constatator din care sa rezulte ca detin in obiectul de activitate codurile CAEN necesare indeplinirii contractului de achizitie publica (sau parti din acesta) supus licitatieiPersoane juridice / fizice straineCerinte obligatorii : Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, ofertantul/candidatul va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare cuapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in traducere legalizata in limba romana. (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va completa formularul de informatii generale. Formularul B2Informatii privind cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 8.000.000, 00 lei, Cash-flow - in valoare de minim 1.000.000. leiPerioada pentru care se va avea acces la disponibil: 10 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale lucrari executate in ultimii 5 ani - Formular 12 E, Lista de experienta similara: - formularele de experienta similara. Formular B31 un contract avand ca obiect executie lucrari hidroedilitare, in valoare de minim 4.000.000 lei, fara TVA, dus la bun sfarsit (lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces ? verbal de receptie partiala, lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala)- contract si procese verbale de predare/receptie(receptie partiala), mentionate anterior (aferente contractului prezentat la experienta similara);
- recomandare din partea beneficiarului, Necesarul minim de utilaje: - Instalatie de foraj uscat mechanic ? min. 1 buc;
- Instalatie de foraj orizontal ? min. 1 buc;
- Excavator cu cupa de 1 mc ? min. 1 buc;
- Buldozer ? min. 1 buc;
- Sapatoare in spatii limitate (mini excavatoare) ? min. 1 buc;
- Incarcator frontal ? min. 1 buc;
- Pompa epuisment ? min. 1 buc;
- Vibrator pentru beton ? min. 1 buc;
- Mai mechanic ? min. 1 buc;
- Motopompa ? min. 1 buc;
- Aparat de sudura PEHD ? min. 1 buc;
- Sisteme de sprijiniri santuri;
- Autobasculanta ? min. 1 buc;
- Trailer 40 t - pentru transport conducte - min. - 1 buc;
- ofertantul va face dovada ca dispune de laborator gradul II (propriu sau cu contract de prestare/colaborare), autorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrari., Informatii privind personalul: Declaratii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului, Lista nominala a personalului propus pentru indeplinirea contractului(Formular 6) trebuie sa cuprinda minim: - Sef santier ? persoana cu studii superioare, absolvent al Facultatii de Constructii, cu cel putin 3 ani de experientasi care a indeplinit aceasta functie in cadrul unui poriect similar;
- Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul lucrarilor de alimentare cu apa, atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatie vizata la zisi care a indeplinit aceasta functie in cadrul unui poriect similar;
- Resposabil cu Controlul calitatii lucrarilor in domeniul lucrarilor de alimentare cu apasi care a indeplinit aceasta functie in cadrul unui poriect similar;
- Responsabil cu protectia muncii;
- Responsabil tehnic cu sudura - minim 1 persoana cu autorizatie de sudor PE-HD emisa de ISCIR., Ofertantul va prezenta pentru personalul de specialitate: - contracte;
- diplome/autorizatii;
- cv-uri, Informatii privind subcontractantiio declaratie din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantuli) Se va completa Formularul nr. 12 G (declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora).ii) Se va prezenta acordul de subcontractare, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplinifiecare asociat (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului).iii) Se vor atasa toate documentele solicitate la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, documente (inregistrare) - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului., Informatii privind asociatiii) Contractul de asociere in original sau copie, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.ii) Se va atasa imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire.iii) Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat., Alte Informatii suplimentare conform HG 834/2009 Standarde de asigurarea calitatii: ISO 9001 ? in domeniul lucrarilor supuse licitatiei, Standarde de protectia mediului: certificarea sistemului de management mediu ISO 14001 in domeniul supus licitatiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Punctajul (55 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei" se acorda astfel: Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (55 puncte); Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Pret minim / Pret (n) X55; Unde, P(n) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei"; Pret minim - pretul cel mai mic ofertat; Pret (n) - pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Punctaj total oferta: Pfinal=Ppretul ofertei x 55% + Ptermen de executie a lucrarilor x 40% + Ptermen de mobilizare x 5%; In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret.
Termenul de executie a lucrarilor
40
Descriere: Punctajul si algoritmul : a)pt.cea mai scazuta Durata de executie a lucrarii, dar nu mai putin de 1luni - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv - 40 puncte b) pentru o alta perioada de realizare a contractului, dar nu mai mult de 36 luni - se acorda punctajul astfel : Dn = Durata de executie a lucrarii minima/(Durata de executie a lucrarii propusa dar nu mai mult de 36 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarii) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; D (n) = Durata de executie a lucrarii n; Pentru o oferta mai mare de 36 luni, oferta este declarata neconforma, potrivit art.36(2)a) din HG 925/2006 Termenul ofertat se va exprima in zile. Se considera 1 luna = 30 zile. Termenul curge de la primirea ordinului de incepere al lucrarii.
Durata de mobilizare in vederea remedierii avariilor/defectiunilor semnalate in Perioada de Garantie de Autoritatea Contractanta
5
Descriere: Acest criteriu puncteaza timpul in care operatorul economic se mobilizeaza sa ajunga la fata locului, sa constate defectiunea si sa aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciilor/efectelor devastatoare ce se pot produce.Mod de calcul: Pentru oferta cu Tminim-durata cea mai mica de mobilizare in vederea remedierii avariilor/defectiunilor semnalate in Perioada de Garantie de Autoritatea Constractanta- se acorda punctajul maxim alocat acestui sub-factor, respectiv 5 puncte. Pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: T=(Tofertat/Tminim)x5. Termenul se va exprima in ore.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din seap si in format electronic de la sediul Primariei Cracaoani, jud. Neamt
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 15:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer