Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?INFIINTARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA (TRATARE, INMAGAZINARE, POMPARE, RETEA DE DISTRIBUTIE SI BRANSAMENTE) REALIZATA IN COMUNA BALTA DOAMNEI (SATELE CURCUBEU, BALTA DOAMNEI, LACU TURCULUI SI BARA), JUDET PRAHOVA?.


Detaliu pentru invitatia numarul 356133
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BALTA DOAMNEI
Numar invitatie: 356133/27.11.2013
Denumire contract: ?INFIINTARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA (TRATARE, INMAGAZINARE, POMPARE, RETEA DE DISTRIBUTIE SI BRANSAMENTE) REALIZATA IN COMUNA BALTA DOAMNEI (SATELE CURCUBEU, BALTA DOAMNEI, LACU TURCULUI SI BARA), JUDET PRAHOVA?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BALTA DOAMNEICod fiscal: 2845672, Adresa: loc. Balta Doamnei, Balta Doamnei, Telefon: +40 0244469311, Fax: +40 0244469311
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc. Balta Doamnei, Judetul PrahovaRomania, cod postal: 107040, telefon: +40 0244469311, fax: +40 0244469311, persoana de contact: Draghici Florian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Balta Doamnei, loc. Balta Doamnei, judetul Prahova, Romania, cod postal: 107040
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?INFIINTARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA (TRATARE, INMAGAZINARE, POMPARE, RETEA DE DISTRIBUTIE SI BRANSAMENTE) REALIZATA IN COMUNA BALTA DOAMNEI (SATELE CURCUBEU, BALTA DOAMNEI, LACU TURCULUI SI BARA), JUDET PRAHOVA?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul isi propune ?INFIINTARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA (TRATARE, INMAGAZINARE, POMPARE, RETEA DE DISTRIBUTIE SI BRANSAMENTE) REALIZATA IN COMUNA BALTA DOAMNEI (SATELE CURCUBEU, BALTA DOAMNEI, LACU TURCULUI SI BARA), JUDET PRAHOVA?.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 178, 127.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 98.631, 00 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participaretrebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana (Model Formular nr. 1). Garantia de participare emisa in alta moneda decat ?leu/ron? se va echivala la cursul valutar BNR valabil in data publicarii documentatiei de atribuire in SEAP.In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, conform art 278^1 al.1 si 2 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 8077.81 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Dascalu Vasile Primar, Matei Cristinel Viceprimar, Hagiu Gabriela Florentina Secretar, Radu Elena Referent, Andrei Stefan Inspector achizitiiDraghici Florian Consilier localBanciu Ionel Consilier localDan Stefan Consilier localLeonte Nicolae Bogdan Consilier localMatei Cristinel Consilier localMihaila Cristian Consilier localNicolae Stefan Consilier localOprea Emil Consilier localToma Daniel Consilier localVasile Florian Consilier localVasile Stelian Consilier local Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit exclusiv pentru derularea lucrarilor de fata, pentru minim , ,6, , luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 800.000, 00 lei.Modalitatea de indeplinire : Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 800.000, 00 lei si pentru o perioada de 6, 00 luni, exclusiv pentru derularea lucrarilor de fata., Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu suma de 5.178.127.90 leiDocumente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire.Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele : ? Ofertantul trebuie sa fi executat putin un contract similar, care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 17, 00 km de retele de apa si/sau aductiuni de apa.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit. Ofertantul va prezenta documente\certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru executia lucrarilor de constructii similare celor care fac obiectul procedurii conform ISO 14001- se va prezenta copie dupa certficatsau certificat echivalentemis de organisme stabilite in alte state ale , cu mentiunea ?conform cu originalul?.Implementarea sistemului ISO 14001 asigura autoritatea contractanta ca operatorii economici au un sistem de control al calitatii corespunzator, Ofertantul va prezenta documente\certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru executia lucrarilor de constructii similare celor care fac obiectul procedurii conform ISO 9001- se va prezenta copie dupa certficatsau certificat echivalentemis de organisme stabilite in alte state, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Solicitarea este inserata in cerintele necesar a fi indeplinite de catre opearatorii economici, avand in vedere complexitatea lucrarilor care urmeaza a se executa, complexitate care presupune o buna organizare, unsistem de control bine pus la punct. Implementarea sistemului ISO 9001 asigura autoritatea contractanta ca operatorii economici au un sistem de control al calitatii corespunzator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2013 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer