Achizitie publica - INFIINTARE SISTEM DE CANALIZARE IN COMUNA PERIAM,
Detaliu pentru invitatia numarul 355605
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355605/12.11.2013
Denumire contract: INFIINTARE SISTEM DE CANALIZARE IN COMUNA PERIAM,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Periam (Primaria Comunei Periam)Cod fiscal: 4759543, Adresa: Comuna Periam, nr.986, judetul Timis, Periam, Telefon: +40 256375001, Fax: +40 256375002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Periam, nr.986, judetul Timis, Periam, Romania, cod postal: 307315, telefon: +40 256375001, fax: +40 256375002, persoana de contact: CRISTIAN MANUEL MIREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Periam, nr.986, judetul Timis, Periam, Romania, cod postal: 307315, telefon: +40 256375001, fax: +40 256375002, persoana de contact: CRISTIAN MANUEL MIREA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFIINTARE SISTEM DE CANALIZARE IN COMUNA PERIAM,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie lucrari privind "INFIINTARE SISTEM DE CANALIZARE IN COMUNA PERIAM, JUDETUL TIMIS".Traseul conductelor acopera toate strazile localitatii unde nu existau colectoare decanalizare, rezultand o lungime totala de 16364 m de canal gravitational cu Dn 250mm si o lungime de aproximativ 620 m de canal sub presiune. Aceste lungimi sunt detaliate in Memoriu tehnic. Alte detalii se regasesc in Proiect tehnic ? Caiete de sarcini, Liste de cantitati.Valoarea estimata a contractului este de 18424190 lei fara TVA , din care: cheltuieli privind investitia de baza = 18424190 lei fara TVA;cheltuieli diverse si neprevazute = 0 lei.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 424, 190 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 250.000 lei si se va constitui conform art.86 alin(1) din H.G. nr.925/2006 astfel: - scrisoare de garantie bancara, prezentata in original ? Formular nr. 24 ;
- ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta;
- instrumente de garantare emise de o societate de asigurari;
- depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar;
-virament bancar. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; Garantia de participare se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul ofertantilor IMM care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum. Contul in care se va depune garantia de participare: RO24TREZ6275004XXX000040. Cf. art.278^1 alin. 1 lit. b si alin. 2 din OUG 34/2006 autoritatea contractanta va retine contestatorului (in cazul unei contestatii nefondate catre CNSC) suma de 9402, 41 lei ? constituita astfel: 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei . Data de referinta la care se va face echivalentul lei/alta valuta este 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Se va constitui in termen de 3 zile de la data semnarii contractului. Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara Formularul 26 sau de o societate de asigurari (conf. art. 90 alin. 1 din HG 925/2006) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante cf. H.1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate. In cazul ofertantilor IMM garantia se constituie in procent de 50% din cuantum.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare Formular 1 - Declaratie pe proprie raspundereIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 completata si modificata atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Prezentare Formular nr. 2 - Declaratie pe proprie raspundere. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazutede art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 3.Prezentare declaratie privind neincadrarea in art. 69'1- Formular nr. 4 aceasta trebuie prezentata si de catre tertul sustinator (tertii sustinatori), precum si de subcontractant(i).Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat sa angajeze firma ofertanta in contract - Formular 5.In cazul ofertei comune fiecare asociat va prezenta documentele mai sus precizate.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu original".Autoritatea isi rezerva dreptul, cf. art. 11 alin. 3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare de a solicita precizari sau confirmari suplimentare cu privire la orice document prezentat de catre operatorii economici, atat acestora cat si autoritatilor competente ce pot furniza informatii.Lista persoanelor care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire: Dumitras Cornel - Primar comuna Periam - responsabil legal de proiect; Dumitras Lorendana - contabil; Mirea Cristian-Manuel - presedinte comisie; Marica Florian ?membru comisie; Brad Dorin-Gheorghe - membru comisie; Membrii supleanti Ferchi Simona -membru comisie; Avram Ioan - membru comisie.Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.b) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local emis pentru toate punctele de lucru din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul ofertei comune fiecare asociat va prezenta documentele mai sus precizate. Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate domeniul de activitatea supus licitatiei si nu se incadreaza in prevederile art. 181 lit. a) din OUG 34/2006. (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest certificat). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, ofertantul / candidatul va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare cu apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in traducere autorizata in limba romana.Se solicita prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca in cazul in care este declarat castigator, ofertantul isi va deschide un punct de lucru pe teritoriul Romaniei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Certificatele/documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cash-flow: Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare pentru executie lucrari de 3800000 lei la data semnarii contractului rezultat din formula de calcul: (valoare estimata contract/perioada derulare contract)Xperioada solicitata de AC (5 luni)=plafonul maxim impus, sub forma de scris. de garantie bancara, linie de credit sau numerar disponibil in cont nominalizat (alocat) pentru proiectul respectiv.Plata se va efectua in functie de sumele alocate de M.D.R.T. bug. loc. al comunei Periam.La fiecare aloc.bug, dupa rectificarea bugetului local cu suma alocata, executantul va emite factura care va fi achitata de beneficiar.Conform Normelor Metodologice de aplicare a OUG 28/2013, alocarea fondurilor de catre Minister se efectueaza esalonat, in limita plafoanelor anuale aprobate la nivelul ministerului, pana la finalizarea decontarii valorii contractate a obiectivului.Se va prezenta Formularul 29-Identificare financiara., Vor fi prezentate: - bilant contabil sau extras din acesta aferent anului 2010, 2011, 2012, vizat si inregistrat de organele competente. Documentele solicitate vor fi prezentate de ofertanti/ofertantii asociati in copie lizibila cu mentiunea "cf. cu originalul".Pentru persoanele juridice straine, documentele edificatoare sunt acceptate cu conditia sa fie in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si sa fie prezentate in copie certificata pentru conform cu originalul in traducere in limba romana, semnata si parafata de un traducator autorizat.Se va completa Formularul28 Declaratie financiara., Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din cel mult ultimii 3 ani, respectiv 2010, 2011 si 2012 trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 30.000.000 lei (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Ofertantii straini vor aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE pentru fiecare an in parte.Se va completa fisa de informatii generale Formularul nr. 6.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 - Formular Anexa A, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat nivelul impus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul impreuna cu asociatii trebuie sa prezinte o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani raportati la data limita de depunere a ofertelor continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul soc.mixte/consortiilor/ asocierilor, toti membrii impreuna trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 16364m de retele de canal.Daca este un singur ofertant acestatrebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 16364m de retele de canal.Se va prezenta Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani raportate la data limita de depunere a ofertelor - Formularul 8 si Formularul 30 - Experienta similara pe fiecare lucrare insotita de certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit emise sau contrasemnate de beneficiar.Acestea vor fi prezentate in copii Legaliz/copie lizibila cu ment."cf cu original"., Informatii privind subcontractantii: Completarea si prezentarea Formularului 14 - Declaratie privind subcontractantii, specializarea si acordul acestora. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. Completarea Formularului 4 Declaratie privind neincadrarea in sit. art. 69^1 din OUG 34/2006.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Se va completa si prezenta Formularul nr. 15 ? Acord de subcontractare., Informatii privind asociatii: Acordul de asociere prezentat in original, va cuprinde in mod obligatoriu, drepturile si obligatiile fiecarui asociat, perioada de valabilitate (minim: durata contractului), desemnarea asociatului lider ce va fi raspunzator de indeplinirea obligatiilor contractuale, procentul de indeplinire a contractului corespunzator fiecarui asociat (procent si valoare), obiectul concret al contributiei fiecarui asociat la realizarea contractului; clauze de reziliere.In cazul in care oferta este declarata castigatoare, la semnarea contractului de lucrari va fi prezentat acordul de asociere legalizat. Asociatia va prezenta un singur set de documente ce vor fi inserate in ordinea solicitarii prin prezenta Fisa de date, succesiv pentru fiecare asociat.Se va completa si prezenta Formularul 16, 17, 18., Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la 69^1 din OUG 34/2006.Se vor prezenta, dupa caz, Formular 7, Formular 19, Formularul 19.1 si 19.2 Certificare ISO 9001 /2008 sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei ? valabila la data limita de depunere ofertelor, eliberat de o persoana acreditata de RENAR sau de un organism membru al EA European Co-operation for Accreditation.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert. In cazul unei asocieri aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat, pentru partea de contract (activitatea) pe care acesta o indeplineste., Standardele de protectia mediului ISO 14001:2004 sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei ? valabila la data limita de depunere ofertelor, eliberat de o persoana acreditata de RENAR sau de un organism membru al EA European Co-operation for Accreditation.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza doveziprin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica inindeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert. In cazul unei asocieri aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat, pentru partea de contract (activitatea) pe care acesta o indeplineste.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.Proiectul se poate obrine de la sediul Primariei comunei Tomnatic pe suport electronic. Persoana de contact: Mirea Cristian.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.11.2013 09:57