Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Infiintare sistem de canalizare si statie de epurare in satele Baldovinesti si Pietris din comuna Baldovinesti, judetul Olt


Detaliu pentru invitatia numarul 341637
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BALDOVINESTI (CONSILIUL LOCAL BALDOVINESTI)
Numar invitatie: 341637/09.01.2013
Denumire contract: Infiintare sistem de canalizare si statie deepurare in satele Baldovinesti si Pietris din comuna Baldovinesti, judetul Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BALDOVINESTI (CONSILIUL LOCAL BALDOVINESTI)Cod fiscal: 4286496, Adresa: comuna Baldovinesti, jud. Olt, Baldovinesti, Telefon: 0249456577, Fax: 0249456577
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Baldovinesti, jud. Olt, Baldovinesti, Romania, cod postal: 237005, telefon: +40 249456577, fax: +40 249456577, persoana de contact: Ion Enescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local(Primaria) Baldovinesti, jud. Olt.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare sistem de canalizare si statie deepurare in satele Baldovinesti si Pietris din comuna Baldovinesti, judetul Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare (PT si DDE, documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor avizelor si autorizatiilor aferente investitii, asistenta tehnica pe timpul executiei din partea proiectantului, ) si executie lucrari pentru "Infiintare sistem de canalizare si statie deepurare in satele Baldovinesti si Pietris din comuna Baldovinesti, judetul Olt"
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 750, 885 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare=255017 lei, data la care se face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de partic. Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. -scrisoare de garantie bancara, in favoarea Autorit.C.: 1) prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; 2)sa faca referire la proced. organizata de A.C.; 3)sa contina in clar denumirea A.C.in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea sa corespunda sumei fixe solicitata; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si complet. ulterioare -ordin de plata, vizat de catre banca, in contul autoritatii contractante. - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006); In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici;Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. De asemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art.2781 alin. (1)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art.86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5%din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitate si neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G, nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa caadministratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti; Cazierul judiciar al operatorului economic inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Certificat de participare cu oferta independenta; Declaratie privind calitatea de participant la proced.;? Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului FinantelorPublice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, pentru sediul principal si pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, care sa ateste caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Cazier fiscal"- informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Enescu Ion ? primar; Popa Florin-viceprimar, Stanculescu Maria -contabil sef, consilieri locali: Calina Ioana, Ionita Mircea, Marin Stefan, Ceoacea Tudor, Ion Marin, Valcan Corneliu, Branisteanu Marin, Popa Dumitru. Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actualela data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere;Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind ezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea de 25501770 lei. Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, sau orice alte documente echivalente. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare care sa demonstreze faptul ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului. Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit in vederea realizarii de cash-flow de investitie pentru minim 5 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie(termen de plata minim 90 zile de la emiterea facturii), in valoare de 1770956 lei pentru lucrarea ?Reabilitare drum comunal DC2 in comuna Baldovinesti, judetul Olt?. Scrisoarea va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente, Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca, daca este declarat castigator, ofertantul va constitui o asigurare de risc profesional pentru expertii cheie nominalizati in cadrul ofertei., Nota: In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu este permisa completarea ulterioara, ofertantul in cauza fiind eliminat. Completarea documentelor este permisa numai in cazul in care operatorul economic la depunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G.925/2006 actualizata, ....de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat: un contract similar in valoare de cel putin 274017 lei pentru proiectare de lucrari de canalizare; un contract similar in valoare de cel putin 12476868 lei pentru executie lucrari de canalizare. Se vor prezenta : Formularul nr.8, 8A; Certificari, conf. cu originalul, din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; Prin ?lucrari executate si finalizate? se inttelege: ? lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau ? lucrari recept. insotite de p-v la terminarea lucrarilor; sau ? lucrari receptionate insotite de procese-verbale de receptie finala., Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat, dupa caz, trebuie sa dispuna de utilajele necesare: Buldoexcavator pe pneuri ; Mini-excavatoare pentru spatii inguste ; Incarcator frontal;.Automacara ; Mai mecanic; Placa vibranta; Vibrator de adancime pentru beton; Motopompe pentru epusimente; Utilaj pentru taiat asfalt si beton ; Aparat de sudura pentru tevi de polietilena ; Autobasculante. Documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; inchiriere, cumparare/comodat/ prestari servicii/lista inventar sau orice altfel de documunte. Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinte obligatorii : Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate. Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere, Declar. privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de conducere-Formular nr.11 ; Informatii generale despre personal-Formular nr. 12; Personal cheie care va fi utilizat-Formular nr. 13. Executantul sa dispuna de: 1 Sef santier ? Inginer (specializ. instalatii sau hidrotehnica), cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; 1 Inginer/subing.- specializarea instalatii electrice experienta in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; 1 Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul Constructii edilitare si de gospodarie comunala. 1 Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor- in domeniul lucrarilor de canalizare; 1 Responsabil cu sanatate si securitatea in munca; 1 sudor autorizat ISCIR pentru sudura PEHD. Pentru proiectare: 1 sef proiect ? Inginer (specializarea instalatii sau hidrotehnica) cu experienta in proiectare; 1 ing./subing. proiectant specializ.instalatii pentru c-tii, Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personalului cheie Formular 11A.Cerinte obligatorii: Pentru fiecare specialist nominalizat se vor atasa: i) Copii lizibile ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, decizie interna, necesare pentru dovedirea cerintelor minime. ii) Pentru personalul desemnat pentru derularea acestui contract se vor prezenta CV- uri semnate in original. Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., In cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de Asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la capitolul Criterii de calificare pentru fiecare din membrii asocierii. Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta comuna, alte oferte in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de subcontractant la procedura. La ofertare se va prezenta acordul de asociere intocmit si semnat de fiecare asociat in parte. - Se va preciza clar in Acordul de Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de terminarea contractului. - Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catre ofertantul castigator inainte de semnarea contractului de executie lucrari si se va preda autoritatii contractante., Acordul de asociere Formularului nr.3a. trebuie sa contina cel putin: - lista tuturor asociatilor si partea din contract pe care o indeplineste fiecare - nominalizarea liderului de asociatie - clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului - imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv. Neprezentarea acordului de asociere, cu precizarile mentionate, atrage dupa sine descalificarea ofertantilor, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fisustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr.8 B in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf prev. art.180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, Nota: In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu este permisa completarea ulterioara, ofertantul in cauza fiind eliminat. Completarea documentelor este permisa numai in cazul in care operatorul economic la depunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G.925/2006 actualizata, ....de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Standarde de asigurare a calitatii. Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala, Standard de protectie a mediului. Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) - pret n - seacorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) =pretul ofertei;Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Costul operational total
20
Descriere: a)Pentru cel mai mic cost operational (CO) total ofertat se acorda maximul de punctaj; b)Pentru alt cost operational ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: PCO = [COmin / CO(n) ] x 20, unde: - PCO este punctajul obtinut de oferta (n) ; - COmin ? cel mai mic cost operational ofertat; - CO(n) ? cost operational aferent ofertei (n). Calucul se va realiza pentru media anula a primilor zece ani de funtionare si exploatare .Ofertantii vor prezenta in cadrul propunerii tehnice documente justificative cu privire la factorul de evaluare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2013 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2013 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer