Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Infiintare Sistem de Canalizare si Statie de epurare localitatea Turia, jud.Covasna


Detaliu pentru invitatia numarul 328648
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Turia
Numar invitatie: 328648/05.06.2012
Denumire contract: Infiintare Sistem de Canalizare si Statie de epurare localitatea Turia, jud.Covasna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna TuriaCod fiscal: 4404630, Adresa: Str. Principala nr.835, Turia, Telefon: 0267-367010, Fax: 0267-367010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala nr.835, Turia, Romania, cod postal: 527160, telefon: +40 0267367010, fax: +40 267367010, persoana de contact: Kovats Andras, Konya Benedek, Haromszeki Erzsebet
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante: strada Principala nr.835, com.Turia, jud.Covasna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare Sistem de Canalizare si Statie de epurare localitatea Turia, jud.Covasna
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Infiintare Sistem de Canalizare si statie de Epurare localitatea Turia, jud.Covasna
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 862, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 110.000 lei , si se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in formatul stabilit prin Formularul 6, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania;( este recomandabil sa fie emisa de catre o banca din Romania sau, dupa caz de o banca din strainatate cu corespondent in Romania.) Scrisoareade garantie bancara de participare trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: 1)scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasata la coletul cu oferta;2)sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;3)sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;4)valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire;5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata;7)sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, cat si de extrasul de cont al beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor) in contul autoritatii contractante nr. RO73TREZ2575006XXX001822, deschis la Trezoreria Targu Secuiesc.Perioada de valabilitate a garantiei de participare sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate al ofertei.(cel putin 90 de zile)
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA. -prin scrisoare de garantie bancara in favoarea a.c.conf.model formular 19 scrisoare de garantie bancara de buna executie-anexa la contract instrument de garantare conf.art.90HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitate - art.180Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind participarea la licitatie in concordanta cu regulile de concurentaCertificat de participare cu oferta independentaDeclaratia privind neincadrarea in art.69^1 OUG 34/2006persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: dr.ing.Daragus Attila primar, Mike Eva -contabil, Kovats Andrei -presedintele comisiei de evaluare, Konya benedek, Kerekes Almos, Luka medard, Egyed emoke, Haromszeki Erzsebet, Matis Benedek-membrii comisiei, Panczel Ildiko, Csiki Istvan-membrii de rezerva. Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati.Certificat Constatator de la ORCinainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte documetul in original /copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 5862580 ptr.lucrari de constructii montajTert sustinator
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniOfertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 ani, executia lucrarilor pentru cel putin unuicontract similar (retea canalizare cu statie de epurare), a carui valoare totala sa fie cel putin egala cu 5.862.580lei, fara TVADeclaratieprivindutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic ptr.indeplinirea contractuluiOfertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesara indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul -Constructii edilitare si de gospodarie comunala;1 responsabil tehnic cu calitatea (constructii hidrotehnice/instalatii).2 ingineri constructori (inst, CH, IF);1 sudori autorizati in polietilena, Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesara indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): o 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul - Constructii edilitare si de gospodarie comunala;o 1 responsabil tehnic cu calitatea (constructii hidrotehnice/instalatii).o 2 ingineri constructori (inst, CH, IF);o 1 sudori autorizati in polietilena ? autorizatia persoanelor in original sau copie legalizataaflata in perioada de valabilitate la data depuneriiofertei;o 1 specialist in masuratori topografice autorizat? Formularul nr. 12G (informatii generale privind angajatii)? Angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei, Autorizatie realizare proiecte pentru lucrari si instalatii electrice/Atestare ANRE, valabil la deschiderea ofertelor (joasa si medie tensiune)Autorizatie realizare lucrari electrice/atestare ANRE, valabil la deschiderea ofertelor (joasa si medie tensiune)Pentru personalul precizat mai sus se vor atasa: Formularul nr. 12G (personal ce va fi angajat in contract)Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate mai sus) si indeplinirea cerintelor precizate. Se va completa Curriculum Vitae pentru fiecare persoana. Copii dupa cartile de munca, diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime. Angajamentul de participare, in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 12G, in cazul in care acestia nu sunt angajati permanenti aiofertantului., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantiiDectaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraCerinta nr. 5Informatii privind asociatiia) In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor.b) Situatiaeconomico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire. ISO 9001:2000ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP sau la sediul autoritatii contractante Primaria Comunei Turia , str.principala nr.835, com.Turia, jud.Covasna
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer