Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Infiintare sistem de canalizare si statie de epurare in comuna Lungesti, judetul Valcea


Detaliu pentru invitatia numarul 341716
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI LUNGESTI
Numar invitatie: 341716/14.01.2013
Denumire contract: Infiintare sistem de canalizare si statie de epurare in comuna Lungesti, judetul Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI LUNGESTICod fiscal: 2573900, Adresa: COM. LUNGESTI , SAT LUNGESTI, JUD. VALCEA, Lungesti, Telefon: +40 250830502, Fax: +40 250830502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. LUNGESTI , SAT LUNGESTI, JUD. VALCEA, Lungesti, Romania, cod postal: 247325, telefon: +40 250830502, fax: +40 250830502, persoana de contact: IULIA ELENA DOGARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI LUNGESTI, JUDETUL VALCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare sistem de canalizare si statie de epurare in comuna Lungesti, judetul Valcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului cuprinde urmatoarele: - Servicii de proiectare, intocmire documentatie avize, asistenta proiectantului si executie lucrari pentru : ?Infiintare sistem de canalizare si statie de epurare in comuna Lungesti, judetul Valcea?.Ofertantul va intocmi urmatoarele documentatii: - proiect autorizatie de construire ? PAC;
- proiect tehnic ? PT;
- detalii de executie - DDE;
- documentatii pentru avize si acorduri- documentatii obtinere avize si acorduri, prevazute in certificatul de urbanism;
- asistenta tehnica din partea proiectantului ? AT;
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 689, 931 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 170.000 lei.Modul de constituire: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante .b) ordin de plata in contul autoritatii contractante RO44TREZ67250006XXX000088 deschis la Trezoreria Dragasani cod fiscal 2573900 insotit de confirmarea bancii emitente.c)Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate, 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autorit. contract. va retine , conform art. 278ยน, alin. (1) litera c) din OUG 34/2006 suma de 8.528, 99 lei.- Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta stabilita castigatoare se restituie in cel mult 3 zile lucratoare de la data constit. garantiei de buna executie.- Garantia de participare constituita de ceilalti ofertantii se returneaza dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Dovada constituirii garantiei trebuie: in original depusa in plic separat atasat ofertei; sa fie insotita de traducerea autorizata in limba romana (daca este cazul), sa faca referire expresa la procedura organizata de autorit. contract., respectiv numarul invitatiei de participare publicata in SEAP, sa contina in clar denumirea autorit. Contract., sa contina valoarea garantiei, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si semnatura autorizata, sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. In cazul in care ofertantii depun garantia intr-o alta moneda, cursul valutar la care se face paritatea este 1 euro = 4.5314 lei curs stabilit in data de 22.11.2012.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 ;Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Acei operatori economici care au grafice de reesalonare aprobate de catre institutiile abilitate indeplinesc cerinta minima de calificare iar AC are obligatia de a accepta acele certificate.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 ;Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 5 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: COSTEA TIBERIU - primar, PATRU ION-viceprimar, SOARE IULIA- contabil sef, MARICA IOANA- secretar, DUMITRASCU IONUT CATALIN, LAUTARU DOREL, IORDACHESCU IOAN, COJOCARU MIHAI, PAPA MARIA, CARCADIA GHEORGHE, CHESNOIU GHEORGHE, PARALUTA MARIN, CHESNOIU ION, MARICA SILVESTRU, PETROSEL SILVIA, DUMITRASCU ION ? consilieri Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: proiectare/lucrari de constructii canalizare de ape reziduale si statii de epurare, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;
- este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: proiectare/lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentul sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul.b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii;i) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.I) Operatorii economici vor face dovada indeplinirii cerintei obligatorii privind situatia economica.II) Declaratie privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim: 19.000.000 lei.In cazul asocierii, cerinta minima va fi indeplinita prin cumul.In cazul documentelor emise in alte limbi ofertantul va atasa, copii dupa documente similare, insotite de traducere autorizata.a)Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr.6 (INFORMATII GENERALE) completat., b)Persoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali, inregistrate potrivit legii.AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat).Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R, disponibil pe adresa www.bnr.ro., Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatiiprofesionale care are competente in acest sens.d) Declaratie privind angajamentul constituirii asigurarii de risc profesional pentru expertii cheie nominalizati in cadrul ofertei. Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca, daca este declarat castigator, ofertantul va constitui o asigurare de risc profesional in conformitate cu prevederile L 346/2002 republicata si HG 144/2008., e) Scrisoare/declaratie bancara corespunzatoare sau orice alte documente din care sa rezulte cash-flow, prin care se demonstreaza faptul ca in cazul atribuirii contractului operatorul economic are acces la disponibilitati banesti, facilitati de credite in vederea realizarii de cash-flow de investitie pentru o perioada de 90 zile in suma minima de 800.000 lei pentru obiectivul de investitii?Infiintare sistem de canalizare si statie de epurare in comuna Lungesti, judetul Valcea?. Scrisoarea/declaratia bancara va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Ofertantul trebuie sa fi finalizat: Proiectare si executie ? max 3 contr. simil. cu obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie minim: 9.689.931 lei fara TVA sau contracte distincte(in cazul asocierii) Proiectant - maxim trei contracte similare cu obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie minim: 277.000 lei fara TVA. Constructor ? max 3 contr. simil. cu obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie minim: 9.412.931 lei fara TVA. Lista lucrar/prest de servicii va fi insotita de copii PV de receptie/PV predare pentru fiecare contract certif. cf cu orig., Ofertantul poate prezenta ca experienta similara privind proiectarea cat si executia printr-un contract care contine proiectare si executie precum si prezentarea de contracte distincte atat pentru proiectare cat si executie.Se vor atasa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, recomandarile/document constatator din partea beneficiarilor fiecarui contract inscris in Formularul nr. 7 respectiv Formularul 7a, in scopul dovedirii cerintei nr. 1.Recomandarea/documentul constatator trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului, si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu; daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale /totale de lucrari; cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., Se vor atasa copii lizibile cu Se vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa procesele verbale la finalizarea contractelor mentionate in Formularul nr. 7 respectiv Formularul 7a, in scopul dovedirii cerintei nr.1.Prin formularea ?contract de lucrari finalizat? se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau lucrari receptionate insosite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptiefinala. Prin formularea ?contract de servicii indeplinite? se intelege: servicii receptionate care sunt insotite de proces-verbal de prerare-primire documentatie. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de: Pentru executie lucrare: Buldoexcavator, Incarcator frontal, Autogreder, Autobasculante, Cilindru compactor, Laborator de verificari si incercari gradul II.Pentru proiectare: statie topografica si softul aferent; minim 1 licente soft de proiectare ; minim 1 calculatoare ; minim 1 imprimante format A3., Documente privind asigurarea utilajelor minimesolicitate;inchiriere, cumparare/comodat/ prestari servicii/ lista inventar sau orice altfel de documunte. Cerinte obligatorii: Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere., Cerinta nr. 3Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Executantul trebuie sa dispuna de: Manager de Proiect inginer/sing: constructii civile/constructiihidrotehnice/inginerie sanitara/instalatii pentru constructii, minim 5 ani experienta profesionala generala, participarea la cel putin un proiect similar in domeniul canalizare apa uzata sau in pozitii similare; Sef de lucrare/santier ? inginer/sing: constructii civile/constructii hidrotehnice/inginerie sanitara/instalatii pentru constructii, minim 5 ani experienta profesionala generala, participarea la cel putin un proiect similar in domeniul canalizare apa uzata sau in pozitii similare., Se vor prezenta copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele(pentru RTE, RTS si sudori PEHD - ISCIR - Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat sau echivalent), legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, decizie interna, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime., Pentru personalul desemnat pentru derularea acestui contract se vor prezenta CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea cerintelor minime. Ofertantii vor prezenta Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personalului cheie din Formular 12 si angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic. Ofertantului situat pe primul loc i se poate solicita sa fac dovadam prin evidentierea graficului privind activitatile si timpul necesar, ca expertii ofertati, pot aloca timpul si resursele necesare ducerii la indeplinire a contractului ., RTE sau echivalentul acestuia, atestat pentru lucrari edilitare si de gospodarie comunala, care va indeplini functia de Responsabil Tehnic cu Executia Lucrari Edilitare si de Gospodarie Comunala. Persoana nominalizata ca RTE va fi atestata de catre MDRT. Atestatul va fi in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor;Manager calitate - absolvent studii superioare de scurta sau lunga durata, cu decizie interna de numire ca manager al sistemelor de managementul calitatii;Manager mediu - absolvent studii superioare de scurta sau lunga durata, cu decizie interna de numire ca manager al sistemelor de managementul mediului;Sudori PEHD calificati si atestati ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) sau echivalentul acestuia, conform metodologiei de examinare din Prescriptia Tehnica PT CR 9-2010., Proiectantul trebuie sa dispuna de Sef proiect ? inginer proiectare pentru constructii edilitare si gospodarire comunala/instalatii, minim 2 ani experienta profesionala generala, participare in minim un proiect similar(alimentare cu apa/canalizare); Inginer geotehnician ? minim 2 ani experienta profesionala generala. Inginer topometrie cu experienta profesionala generala, participare in minim 1 proiect similar., Se vor prezenta copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime. Pentru personalul desemnat pentru derularea acestui contract se vor prezenta CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea cerintelor minime. Ofertantii vor prezenta Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personalului cheie din Formular 12 si angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic.Ofertantului situat pe primul loc i se poate solicita sa fac dovadam prin evidentierea graficului privind activitatile si timpul necesar, ca expertii ofertati, pot aloca timpul si resursele necesare ducerii la indeplinire a contractului ., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantii asociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69`1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata. Ofertantul va completa si va semna formularul 12 cu subcontractantii si specializarea acestora. Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta., Pentru subcontractanti se vor prezenta urmatoarele: lista cuprinzand subcontractantii, insotita de o declaratie scrisa a ofertantului privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti ? exprimata/exprimate in procent -si specializarea acestora- Formular 12.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Pentru participarea in asociere se vor prezenta urmatoarele: acordul de asociere cu precizarea liderului Formular 13 si imputernicirea liderului asocierii Formular 14 Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie: Operatorul economic(executantul) trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul supus licitatiei. Operatorul economic (proiectantul) trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pebaza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul proiectare., Standard de protectie a mediuluiCerinta obligatorie: Operatorul economic(executantul) trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul supus licitatiei. Operatorul economic (proiectantul) trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul proiectare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara. Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) - pret n ? se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) = pretul ofertei;Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Perioada garantiei oferita - in luni calendaristice
20
Descriere: Descriere: a) pentru perioada de garantie cea mai mare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (20 puncte );b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat. Durata de garantie minima acceptata este de 12 luni, ofertele cu o durata de garantie mai mica vor fi considerate neconforme. Durata de garantie maxima acceptata este 24 luni, ofertele cu o durata de garantie mai mare nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.01.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.01.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.01.2013 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer