Achizitie publica - INFIINTARE SISTEM DE CISMELE PUBLICE SI RACORDURI IRIGARE SPATII VERZI
Detaliu pentru invitatia numarul 326584
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326584/14.05.2012
Denumire contract: INFIINTARE SISTEM DE CISMELE PUBLICE SI RACORDURI IRIGARE SPATII VERZI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul TurceniCod fiscal: 4813480, Adresa: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Turceni, Telefon: 0253335024/0253335025, Fax: 0253/335026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335024, fax: +40 253335026, persoana de contact: Cilibiu Ion Adrian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei orasului Turceni, biroul achizitii publice, str. Muncii , nr.12 , Oras Turceni, jud. Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFIINTARE SISTEM DE CISMELE PUBLICE SI RACORDURI IRIGARE SPATII VERZI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executia obiectivului de investitii ? INFIINTARE SISTEM DE CISMELE PUBLICE SI RACORDURI IRIGARE SPATII VERZI?
II.1.6) CPV: 45330000-9 - Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 720 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2294 lei.Garantia va fi constituita astfel: a. scrisoare de garantie bancara - se va completa Formularul Scrisoarea de garantie bancara trebuie: 1. prezentata in original si anexata/atasata la coletul cu oferta2. sa faca referire expresa la procedura organizata deautoritatea contractanta3. sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit4. sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei de 2294 lei5. sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita6. sa contina parafa lizibila a bancii emitente si /sau semnatura autorizata7. sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.SAU: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b.direct la casieria Primariei Orasului Turcenic. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi 120 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie: A.Scrisoare de garantie bancara de buna executie ? prezentata in ORIGINAL;B.Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul in care opteaza pentru modalitatea de constituire a garantiei de buna executie prin retineri succesive din facturi, contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la dispozitia autoritatii contractante, la TREZORERIA STATULUI din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateadeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006Formulare tip cu valabilitate privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, emise de: - Directia impozite si taxe locale-Directia Generala a Finanatelor Publice ? taxe si impozite catre bugetul consolidat al statuluidin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleneincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006Pentru persoanele juridice straine operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa se dovedeasca ca acesta si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat, date in fata unui notar. Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre o institutie sau persoane autorizate.Incadrarea in una din situatiile prevazute la art 180 din OG 34/2006 si incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art 181 din OG34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordin 314/2010 ANRMAPDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG nr 34/2006 ? Formularul Nr.2ASe va prezenta in original.declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUGnr.34/2006;cu privire la conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006, persoanele cu functie dedecizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea, si finalizarea procedurii de atribuire sunt: IORDACHE ION - primar, GILCEAVA DUMITRU -viceprimar, RADOI MINEL ?sef birou contabilitate, FOTA ALINA-consilier juridic, BALTARETU SOCOL VALERIU-consilier superior birou tehnic, CILIBIU ION-ADRIAN-inspector achizitii publice, BICAU COSTIN ? administrator public, LAMBU FLORICA ? inspector, TUNARU OLIMPIA- secretar, POPESCU CATALIN - inspectorCazier judiciar pentru administratorul societatii eliberat de organele competenteCazier fiscal al societatii eliberat de organele competenteCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va prezenta in originalOfertantii vor complete Declaratia privind calitatea de participant la procedura Cerinta obligatorie: documente solicitate1. Formular tip - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent- in original sau copie conform cu originalul sau copie legalizata; (NU MAI VECHI DE 30 ZILE DE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR)Persoane fiziceDocumente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
-au fost/sunt inregistrate litigii cu tertii ;
-au fost/sunt inregistrate popriri pe conturile operatorului economic ;, Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie in totalitate alucrarilor, in cuantum egal cu 75% din valoarea estimata, pentruperioada ofertata de executie a acestora.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se completeaza documentele cu privire la: 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - minim un contract similar, prezentarea fisei cu experienta similara din care trebuie sa rezulte casuma valorilor de lucrari executate, incluse in contractele prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie egala sau mai mare decat valoarea de lucrari ce vor fi executate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit, respectiv valoarea estimata de 114720 lei fara TVA pentru executia lucrarilor, Contractul in baza caruia a fost intocmita fisa cu experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul - se va limita doar la copii de pe partile revalante din contract(parti, durata, valoare garantie, semnaturi)., Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru contractulprezentat ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul., Recomandarea din partea beneficiarului pentru contractul prezentat ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul, Declaratie privind echipamentele tehnice, instalatiiPrezentarea declaratiei insotite de tabel privind echipamentele tehnice, instalatiile, in original, declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, in original., Lista cu personalul tehnic de specialitate : Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: - coordonator proiect (Constructii civile);
- sef punct de lucru (Constructii civile);
- un responsabil tehnic cu executia - Ofertantul are obligatia de a asigura RTE , atestat de MDRL, in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate, cu valabilitate pe intreaga durata de executie a lucrarii(in conformitate cu prevederile legii 10/1995 privind calitatea in constructii), in acest sens prezentandu-se copie dupa autorizarea acestuia, C.V. si contractul individual de muncacu viza I.T.M.;se permite si prezentarea unei declaratii de disponibilitate sau orice alta forma de angajament si doar daca este declarat castigator operatorul va incheia contracte individuale de munca- un responsabil CQ in domeniul lucrarilor care urmeaza sa fie executate; In ceea ce priveste CQ se va permite prezentarea deciziei de numire., un responsabil cu protectia mediului;
- un responsabil cu sanatatea si securitatea muncii.In lista vor fi inscrise nominal personale de conducere si de executie care vor fi utilizate in cadrul acestui contract.3. informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;, 4. Documente edificatoare din care sa rezulte ca personalul inscris in lista este calificat sa execute acest gen de lucrari (diplome, autorizatii, atestate, certificate de calificare), in copie semnata si stampila conforma cu originalul., Prezentarea acordurilor de subcontractare, in original.2. Se solicita completarea formularului cu privire la subcontractantii, acordul si specializarea acestora., Asociatii vor prezentaCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentruasigurarilesocialede stat(formulare tip elaborate de autoritatilecompetente din tara incare ofertantul este rezident).Aceste documente se depun in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Copie dupa bilantul contabil la 31.12.2010.Acesta se depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, Pentru asociere se va prezenta: Liderul de asociatie va prezenta toate documentele solicitate in fisa de date a achizitiei. Se va prezenta acordul de asociere si se va preciza liderul de asociere. Informatii privind asigurarea calitatiiOfertantul trebuie sa detina certificare ISO 9001Nu se admit ofertantii care la data depunerii ofertelor au aceste sisteme de calitate in curs de implementare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit prin descarcare fisier atasat
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 15:39