Achizitie publica - Infiintare spatii verzi in localyitatea Liubcova, jud.Caras-Severin
Detaliu pentru invitatia numarul 330958
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330958/03.07.2012
Denumire contract: Infiintare spatii verzi in localyitatea Liubcova, jud.Caras-Severin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BERZASCA (CONSILIUL LOCAL BERZASCA JUD. CARAS SEVERIN)Cod fiscal: RO 3228020, Adresa: Berzasca, Nr.282, Judetul Caras-Severin, Berzasca, Telefon: 0255/545650, Fax: 0255/545601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Berzasca, Nr.282, Judetul Caras-Severin, Berzasca, Romania, cod postal: 327025, telefon: +40 255545650, fax: +40 255545651, persoana de contact: PETRU-NICOLAE FURDUI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Berzasca, Caminul cultural Berzasca, nr.277, jud.Caras-Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare spatii verzi in localyitatea Liubcova, jud.Caras-Severin
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop lucrari de infiintare spatii verzi, instalatii, echiparea spatiilor cu mobilier de joaca pentru copii si mobilier urban
II.1.6) CPV: 45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 796, 601 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 15.932 lei se va constitui conform art 86 din HGR nr.925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Restituirea garantiilor de participare: Pentru ofertantii necastigatori se va efectua in termen de trei zile de la publicarea anuntului de atribuire, in baza unei solicitari scrise in care se va specifica banca si contul in care se va face restituirea garantiei. Pentru ofertantii castigatori: Restituirea garantiei de participare se va efectua numai dupa constituirea garantiei de buna executie a contractului. Executare garantiilor de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantului i-a fost respinsa contestatia de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si conform art.278^1, lit.d) din OUG 34/2006 completata si modificata. Nota: in cazul instrumentelor de garantare emise de o societate bancara/ de asigurari din strainatate, se va prezenta, in mod obligatoriu, originalul si in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia
Garantie de buna executie
Cuantumul grantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.89 din HGR nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateConform art 180, 181 si 182 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea nr.279/2011 se vor prezenta declaratia privind eligibilitatea(Prezentarea formularului nr.1 solicitat, in original.In cazul unei asocieri fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG.34/2006, cu modificarile si completraile ulterioare(Prezentarea formularului nr.2 solicitat, in original.In cazul unei asocieri fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular), Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Prezentarea formularului nr.3, in original.In cazul unei asocieri fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular), certificat de participare cu oferta independenta.Prezentare certficat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat , prezentat in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul", eliberat de D.G.F.P din care sa sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .? Prezentare certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local , prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Prezentare formular nr. 4, in vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1. Primar: Furdui Petru Nicolae2. Responsabil achizitii: Roch Maris-Veronica Conform art 183 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea nr.279/2011 se vor prezenta: -Certificat constatator emis de ORC in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor.Din certificatul prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment sau lichidare.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata sau original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Persoane fizice/juridice din strainatate -prezentare de documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare.,
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare copie bilant contabil pe ultimii 3 ani vizat si inregistrat de organele competente in domeniu; Bilantul contabil este insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat la organele competente, Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 1.593.200 lei.Se solicita cifra de afaceri globala.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de BCE pentru anul respectiv, dupa cum urmaza: anul 2008= 3, 6826 RON, anul 2009= 4, 2399 RON, anul 2010= 4, 2106 RON, anul 2011= 4, 2379 RON.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate, Experienta similara in ultimii 5 ani.Finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin: Obligativitatea prezentarii indeplinirii in ultimii 5 ani, a cel putin unui contract similar a carui valoare este de minim 796.601 lei sau maxim doua contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 796.601 lei. Pentru sustinerea informatiilor prezentate, ofertantii trebuie sa prezinte: - recomandare din partea beneficiarului - copii contracte. - copii ale Proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor. Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Se va accepta copia partilor relevante ale contractelor (partile contractante, obiectul, durata, etc) in situatia in care, din motive de protejare a confidentialitatii, nu se poate prezenta copia intregului contract, Informatii despre personal-Asigurarea cu personalului calificat Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Ofertantul trebuie sa asigure personal de specialitate necesar indeplinirii contractului de executie lucrari, respectiv: - Personalul angajat, autorizat de Inspectoratul de Stat In Constructiii categoriile : RTE(I, IX), - Inginer Horticol; - Inginer Mecanic; - Inginer peisagist; - 5 muncitori peisagisti ; - 1 instalator apa canal ; - 1 electrician; Se vor nominaliza persoane diferite in specialitatile solicitate pentru fiecare dintre pozitiile de mai sus. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite si specializate pentru fiecare post vor fi declarate inacceptabile in conformitate cu prevederile art.36, alin.1 din HG.925/2006. NOTA: Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta copii ale urmatoarelor documente: ? Curriculum Vitae, din care trebuie sa r, Informatii privind utilajele, instalatiile de care dispuneAutoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport necesare pentru executia lucrarilor, care vor participa direct la indeplinirea contractului, Nota: a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (b) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (a), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara va completa un ? Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici. Persoana care acorda sustinerea tehnica sau financiara va prezenta declaratie de neincadrare in prevederile art.180 din OUG.34/2006, cu modificarile si completarile ulte Prezentare cerificat ISO 9001-sistem de management al calitatii (sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertelor, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului. Prin echivalent se intelege, acceptarea din partea autoritatii contractante certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Certificatul se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, Prezentare certificat ISO 14001- sistemul de management de mediu pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului (sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertelor; pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului. Certificatul se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Doc.de atribuire este atasata initatiei de participare si se descarca din SEAP la dresa www.e-licitatie.ro.Listele de cantitati vor fi atasate la clarificari, imediat dupa publicarea invitatiei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 15:02