Achizitie publica - "Infiintare spatii verzi in Suseni si Joseni, sat Baia, comuna Baia, judetul Suceava"
Detaliu pentru invitatia numarul 331511
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331511/11.07.2012
Denumire contract: "Infiintare spatii verzi in Suseni si Joseni, sat Baia, comuna Baia, judetul Suceava"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComunaBAIA (PRIMARIA BAIA)Cod fiscal: 4674790, Adresa: Comuna Baia, judetul Suceava, Baia, Telefon: 0230540990, Fax: 0230540990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Baia, judetul Suceava, Baia, Romania, cod postal: 727020, telefon: +40 230572504, fax: +40 230540990, persoana de contact: Stefania Biserica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Baia, judetul Suceava, Baia, Romania, cod postal: 727020, telefon: +40 230572504, fax: +40 230540990, persoana de contact: Stefania Biserica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Infiintare spatii verzi in Suseni si Joseni, sat Baia, comuna Baia, judetul Suceava"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unui CONTRACT DE LUCRARI, pentru proiectul: ?Infiintare spatii verzi in Suseni si Joseni, sat Baia, comuna Baia, judetul Suceava? CodCPV 45112710-5 ? Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi.
II.1.6) CPV: 45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 748, 781 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 10.000 de lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare la licitatie, care va fi acceptata, se constituie sub forma: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in original.Scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata, de regula, de o banca din Romania sau o societate de asigurari, dupa caz, de o banca din strainatate cu corespondent in Romania;b) ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, RO07TREZ5935006XXX000705 deschis la Trezoreria Falticeni;c) suma in numerar prin depunerea la casieria autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului de lucrariGarantia de buna executie trebuie sa se exprime procentual intr-un cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui prin: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea ? Anexa 12A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Anexa 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataA. Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: a. Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice, cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b. Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. -Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie: Operatorul economic (lider, asociat) va completa Anexa 12 C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69, din OUG 34/2006 cu modif. ulterioare: prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69, din OUG 34/2006Pers. ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar - Mihail Cirlan, secretar Oiaga Constantin, contabil ec.Ghiorghitan Irina, consilier Achizitii Pub. ec. Biserica Stefanica, referent Urbanism Lozovei Ilie6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: - completare formular 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta 1. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.-Trebuie sa aiba autorizat ca obiect de activitate, codul CAEN corespunzator, respectiv 4312 ? Lucrari de pregatire a terenului, respectiv CAEN 8130 ? Activitati de intretinere peisagistica; 4321 ? Executie instalatii electrice; - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2. Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor. Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere Anexa 4.2.2prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a. - ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b. - inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Ofertantului potential castigator i se va solicita anterior comunicarii rezultatului, prezentarea certificatului in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
- In cazul asocierii, fiecare dintre asociati va trebui sa prezinte bilanturile contabile solicitate;
- Daca o asociere de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea economica si financiarase demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: Operatorul economic trebuie sa prezinte Declaratie privind lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani, Experienta similara: Operatorul economic trebuie sa prezinte: -Minim 1 contract de lucrari similare, finalizat, in valoare de min. 190.000 lei fara TVA.Ofertantul va face dovada finalizarii contractului de experienta similara, prin prezentarea de copii dupa partirelevante din contract, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/finala, recomandare din partea beneficiarului., Informatii privind dotarile specifice: Operatorul economictrebuie sa prezinte o Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si Lista cuprinzand echipamentele tehnice.Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada existenteiurmatoarelor masini, utilaje, echipamente: -autobasculanta-cilindru compactor-excavator-incarcator frontal-automacara.Vor fi prezentate documente prin care se face dovada ca mijloacele tehnice enumerate suntin proprietatea ofertantului sau la dispozitia acestuia.In cazul in care echipamentele tehnice nu sunt in proprietatea ofertantului, ofertantul va nominaliza proprietarul si va prezenta contractele de inchiriere pentru utilajele in cauza. In cazul asocierii, lista trebuiecompletata de catre lider si sa cuprinda echip.tuturor parten.asociati., Operatorul economictrebuie sa prezinte: 1. Decl privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.2. Inform.privind asigurarea cu personal de specialitate ?cheie? ce poate fi disponibilizat pentru executia lucrarilor.3. Curriculum Vitae pentru personalul cheie implicat in indepl.contr.La fiecare CV se vor atasa doc.probatorii (diplome de studii univ., copii carti de munca/contr.de munca).CV-urile vor contine inf.actualizate.In cazul asocierii Anexa 12.I si anexa trebuie completata de catre liderul asociatiei si sa cuprinda personalul tuturor parten.asociati.Cerinta minima obligatorie: Oper.ec.sa aiba angajat cu carte de munca/contr.de colab., personalul cheie respons.pt.indepl.contract., respectiv: -1 ing.spec.drumuri si poduri.-1 ing.spec.instalatii.-1 electrician autor.gradul II B.- responsab.tehnic cu exec.atestat MEC-1 arhitect peisagistSe aduc copii dupa cartile de munca/cntr.colab./alte doc.emise de instit.abilitate. Standarde de asigurare a calitatii: Operatorul economictrebuie sa prezinte Certificat pentru sistemul calitatii, aplicat pe baza standardelor SR EN ISO seria 9001 sau echivalent, in copie, valabil la data deschiderii ofertelor., Standarde de protectie a mediului: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent, in copie, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul? ? P1, se acorda astfel: ?Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 50 puncte ? Pentru celelalte preturi ofertate punctajul de acorda proportional, astfel: P1(n)= (Pret min/Pret (n))X 50 puncte Unde, P1(n) = Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul total?. Pret min = Pretul cel mai mic ofertat in cadrul procedurii de atribuire. Pret(n) = Pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Perioada de garantie acordata lucrarii- exprimata in ani?-P2, se acorda astfel: ?Pentru cel mai mare termen de garantie acordat lucrarii se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 30 puncte ?Pentru celelalte termene de garantie a lucrarii punctajul se acorda proportional, astfel: P2(n) = (TG(n)/TGmax) x 30 puncte Unde, P2(n) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Termenul de garantie a lucrarii?; TGmax- cea mai mare durata de garantie acordatalucrarii ofertata in cadrul procedurii; TG (n) - durata de garantie acordatalucrarii ofertata de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.-durata de garantie minima acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma) = 1 an; - durata de garantiemaxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar = 5 ani;
Durata de executie a lucrarii
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de executie?-P3, se acorda astfel: ?Celei mai mici durate de executie i se acorda punctajul max. alocat factorului de evaluare, respectiv 20 puncte ?Celorlalte termene de executie, punctajul li se acorda proportional, astfel: P3(n)= (TEmin/TE(n)) X 20 puncte. Unde, P3(n) =Punctaj ofertei pentru factorul de evaluare ?Durata de executie?; TEmin=Cel mai mica durata de executie ofertata; TE(n)=Durata de executie ofertata de op. ec. pentru care se calc.punctajul. Durata de executie ofertata va fi justif. tehnologic astfel incat ofertantul sa demonstreze ca va putea executa lucrarea in termenul ofertat cu personalul declarat disponibil si utilajele avute la dispozitie. Ofertarea unei durate de executie mai mare decat durata maxima stabilita ? 6 luni, conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanta nuva puncta suplimentar ofertarea unei durate de executie mai mica decat cea minima stabilita ? 2 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 14:05