Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Infiintarea Parcului municipal Moinesti - lucrari in continuare


Detaliu pentru invitatia numarul 341444
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria municipiului Moinesti
Numar invitatie: 341444/28.12.2012
Denumire contract: Infiintarea Parcului municipal Moinesti - lucrari in continuare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului MoinestiCod fiscal: 4591490, Adresa: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Telefon: +40 0234363680, Fax: +40 0234365428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintarea Parcului municipal Moinesti - lucrari in continuare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de amenajare a terenului, lucrari de arhitectura peisagistica, lucrari de constructii conducte de irigatii, lucrari de instalare sistem de iluminat.
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 886, 473 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
15000 lei Perioada de valabilitate: egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Formele de constituire care vor fi acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conformFormular nr. 24 Nota: In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin aceasta modalitate, scrisoarea de garantie va fi transmisa in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de deschidere(vizualizare) a ofertelor in SEAP mentionate in invitatia de participare.-prin depunerea unui ordin de plata /fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor(cont garantie de participare: RO90TREZ0635006XXX000061, deschis la Trezoreria mun. Moinesti), CF 4591490.Nota: in aceasta situatie se va atasa la documentele depuse si dovada constituirii garantiei de participare in format electronic.Daca din motive tehnice nu este posibil se va transmite prin fax la nr. 0234365428 pana la data si ora limita de deschidere(vizualizare) ofertelor in SEAP mentionate ininvitatia de participare.Nota: in cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4666, 47 RON conform art. 278*1, alin.(1) lit. b din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76 pe 2010.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare. Grupul format exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane juridice romane ori straine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare.Pentru a face dovada incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor completa Anexa A din sectiunea Formulare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.Se va constitui fie prin Scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari-Formular 26 din Sectiunea Formulare;fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale(ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C., la trezorerie iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire si va mentiona acest lucru intr-un formular - model propriu, incadrul propunerii tehnice.Nota: IMM-urile/grupurile formate exclusive din operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane fizice/juridice romane ori straine care depun oferta comuna beneficiaza de reducere de 50%
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180(Formularul 1) si 181(Formularul 2) din OUG 34/2006; Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor;Cetificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata catre bugetele locale scadente in lunaanterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor;Doc. echivalente pentru op. ec. nerezidenti + certificat de rezidenta fiscala valabil;declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 3;declaratie privind neincadrarea ofertantilor/asociatilor/subcontractantilor si tertilor sustinatori in prevederile art. 69*1 din OUG 34/2006 -Formular 4;Persoane cu functii de decizie in cadrul aut. contr. in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii: Viorel Ilie- Primar, Marilena Darlau - Secretar, Gheorghe Chirea - Director Economic Elena Anghel - consilier juridic, Iustina Petecuta - Sef Serviciu UATAPC, Valerica Dospinescu - Sef Serviciu IRLDC, Gabriela Padureanu- sef serv. Buget Contab. Laura Ioana Ghinet - inspector Serviciu UATAPC;Consilieri locali care au aprobat bugetul si indicatorii tehnico-economici: Ailincai Vasile, Avataji Neculai, Balan Gabriela Rodica, Botezatu Sorin, Ghinet Dorel, Harsa Eugen Mihaita, Ionita Gheorghe, Iscu Cristina Consuela, Ivan stelian, Manolache Ionica, Muraru Sandel, Nechifor Neculai, Pasaroiu Dumitru, Spataru Eugen, Tincu Liliana Angela, Vieru Valentin. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 5. In cazul asocierii sau subcontractariii fiecare dintre asociati sau subcontractanti trebuie sa completeze acest formular. Certificat constatator ORC(obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN); Documente echivalente pentru persoane straine valabile la data deschiderii ofertelor, sau (dupa caz) apartenenta din punct de vedere profesional. A C va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie cel putin 1500000 lei. Pentru demonstarea nivelului impus pentru cifra de afaceri operatorii economici vor prezenta documente relevante (bilanturi contabile, extrase de bilant, rapoarte de audit etc), Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in cat. IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM acestia pot beneficia de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri, Informatii privind sustinerea economica si financiara: Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind capacitatea tehnica: OP. EC. participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de lucrari.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 2: Experienta similara-OP. economici vor face dovada executarii in ultimii 5 ani -calculati pana la data depunerii ofertei - a unor lucrari de natura similara duse la bun sfarsit in valoare de 850000 lei fara TVA.Se vor prezenta maximum 2contracte(parti relevante ale acestora) / procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau finale., Cerinta 3: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Ofertantul trebuie sa dispuna de personal necesar pentru indeplinirea contractului. Persoanele propuse pot fi angajati proprii sau colaboratori.Se solicita cel putin un responsabil cu controlul calitatii CQ(studii superioare tehnice atestate prin diploma de licenta sau echivalent)., Cerinta 4: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Ofertantul trebuie sa aiba in componenta personalul necesar pentru indeplinirea contractului(angajati proprii sau colaboratori) respectiv: -sef santier cu experienta profesionala dovedita prin participarea in cel putin un contract de lucrari similare; - responsabil tehnic cu executia atestat MDRT in domeniul Constructii pentru Imbunatatiri Funciare conform Ordinulul MDLPL nr. 777 /2003 cu modificarile si completarile ulterioare; - inginer / subinginercu specializarea Silvicultura / Horticultura; Pentru RTE se vor prezenta atestatul si legitimatia valabile., Cerinta 5: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune op. ec. pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta 6: Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze. In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 alin. (17) din HG925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care sa reiasa clar partea pe care doreste sa o subcontracteze, conform art. 188 alin (2) lit. h) din OUG 34/2006., Cerinta 7: Informatii privind asocierea - Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, Cerinta 8: Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala: Cerinta 8: Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat ISO 9001 sau echivalent., Certificat ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.12.2012 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer