Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INFIINTAREA RETEA DE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA TARTASESTI, JUDETUL DAMBOVITA


Detaliu pentru invitatia numarul 350626
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Tartasesti
Numar invitatie: 350626/17.07.2013
Denumire contract: INFIINTAREA RETEA DE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA TARTASESTI, JUDETUL DAMBOVITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna TartasestiCod fiscal: 4280426, Adresa: Primaria Comunei Tartasesti, jud.Dambovita, Tartasesti, Telefon: +40 0245261261, Fax: +40 0245261239
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Tartasesti, jud.Dambovita, Tartasesti, Romania, cod postal: 137435, telefon: +40 0245261261, fax: +40 0245261239, persoana de contact: Ecaterina Simionescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Tartasesti, jud.Dambovita, Tartasesti, Romania, cod postal: 137435, telefon: +40 0245261261, fax: +40 0245261239,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFIINTAREA RETEA DE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA TARTASESTI, JUDETUL DAMBOVITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?INFIINTAREA RETEA DE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA TARTASESTI, JUDETUL DAMBOVITA- Realizarea retelei de distributie apa pe o lungime de 29, 895 km, cu teava PEID cu strat exfoliabil din PP Pn10, SDR 17 cu diametre cuprinse intre 160-63mm; pe retea vor fi prevazuti hidranti subterani pentru incendiu ;se vor executa camine de vane si o gospodarie de apa . Din valoarea totala a contractului care este de 8.088.783 lei fara TVA rezulta o suma alocata lucrarilor de 7.517.212 lei fara TVA , suma proiectare 214.339 lei fara TVA suma alocata pentru diverse si neprevazute este de 357.232 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 088, 783 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
in val.de 154.000 lei-scrisoare garantie bancara, cf form 1 elib. de o banca si trebuie sa contina: sa fie in ORIGINAL, anexat la oferta, sa se refere la proced, denum. autorit. si numele op. ec., data valabil., parafa lizibila, semnat. bancii, sa corespunda sumei fixate;instrument de garant.emis cf.legii de o soc.bancara ori de o soc. de asig.va respecta art86.3 din HGR nr.925/2006 sau ordin de plata cu cond. Confirm.de banca emitentain contul autorit. RO30TREZ2765006XXX000060 trezoreria TITU.Garantia de participare in val de 50% se accepta cu dovada prezent calitati de IMM-decl.F6B. Neprezent. dovezii constit. garantiei de particip. atrage dupa sine resping. ofertei. Perioada de valab. a garantiei pt particip. este de 90 zile(raportata la data limita stabil. pt dep.ofertei), sa fie irevocabila si sa prevada daca plata garant. se va executa: a)condit.dupa constat.culpei pers. garantate.b) necond. la prima cerere a benef. Doc. de garant. emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asig. in favoarea autorit., va cuprinde faptul ca autorit. poate retine garantia pt particip., ofertantul pierzand astfel suma constituita, daca isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia sau ofertantul castigator, nu constituie garantia buna executie in perioada de valab. nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului sau ofertantul castigator refuza sa semneze contractual. Doc. de garantare emis in cf leg va prevede ca ofertantul care depune contestatie la CNSC, in situatia respingerii contest. de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestat. renunta la contest. in masura in care renuntarea la contest. nu este ca urmare a adoptarii de catre autorit. contract. a masurilor de remed. necesare soc. bancara/asig. va plati necondit. autorit. suma calculata conform art. 2781 alin.(1) din OUG nr.34/2006 Doc. de garant.care nu contine preved. enuntate mai sus, nu va fi acceptata. Pt.plata in valuta se va lua in calcul val. leu/euro a BNR la 21.05.2013
Garantie de buna executie
Garantia buna executie e de 5% din val.contract. fara TVA si se constituie ca instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asigurari conf. Formularul 2, care devine anexa la contract cu prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din HG 925/2006 si se poate constitui prin retineri succ. din sumele datorate pt fact. partiale. In acest caz contract.are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autorit. contract., la trezoreria statului. Suma care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autorit. contract. va dispune ca banca sa instiinteze contract. despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis e purtator de dobanda in favoarea contract iar daca ofertantul este in categoria IMM garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantum precizat in dosarul de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateAutoritatea contractanta va fi reprezentata print-o comisie constituita conf Ord 170/2012 care va organiza derula si finaliza procedurile de atribuire care vor fi confirmate de catre primar in calitate de reprezentant legel al Autoritatii Contractante(vezi anexa caiet de sarcini).Prin decizia primarului Rusu Ion s-a constituit comisia de licitatie in vederea achizitionarii lucrarilor de executare si proiectare a lucrarilor la obiectivul ?Infiintare retea alimentare cu apa in Comuna Tartasesti, Judetul Dambovita? conform declaratiei anexate dupa cum urmeaza: PRESEDINTEPresedinte-Tudorache Cristian-viceprimarMembrii: *Simionescu Ecaterina-secretar*Marin Elena-referent*Mosoiu Maria-referent*Serban Ionel Vasile-inspectorIn cazul in care din motive obiective comisia desemnata mai sus este incompleta, aceasta va fi completata cu unul dintre membrii supleanti desemnati mai jos: Membri supleanti: *Nicolae Nicoleta-casier*Pavel Iona ? consilierAprobarea Studiului de fezabilitate a fost facuta la propunerea primarului Rusu Ion, conform hotararii de consilui localcare are urmatoarea componenta: *Costache Marin*Bulgariu Maricel*Serban Stelian Paul*Chirila Stefan*Tudor Florin*Marin Rosina Nicoleta*Micu Aurel*Ciobanu Ion*Cristina Marian*Savoiu Daniel Perino*Micu Daniel SergiuPentru ofertant sunt obligatorii urmatoarele cerinte: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareConditie de calificare: ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii, daca oferta este depusa de o asociere.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspunderese va completa Formularul nr.42.Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil. Obligatoriu atat pentru proiectant cat si de executantul lucrarii, daca oferta este depusa de o asociere.Modalitatea de indeplinire : Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura .Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii daca oferta este depusa de o asociere.Modalitatea de indeplinire : Se va completa Formularul nr. 5A4. Dovada ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala, vamala. Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii daca oferta este depusa de o asociere.Modalitatea de indeplinire : Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic.5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 .Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii daca oferta este depusa de o asociere.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere se va completa Formular nr.4A6.Persoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu, valabil la data limita de depunere a ofertei.Documentele, se vor atasa in original /copie legalizata/copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente , eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii, daca oferta este depusa de o asociere.7.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii daca oferta este depusa de o asociere.Modalitatea de indeplinire : Se va completa Formularul nr. 58.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^ 1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind conflictul de interese.Toate documentele trebuie sa aiba data valabila raportata la data limita stabilita pt depunerea oferteiObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii daca oferta este depusa de o asociere.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere se va completa Formularul nr.6 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original/copie legalizata/ copie conform cu originalul.Certificatul constatator emis de ORC din care sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate activitatile supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie- Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare. Executantul va fi obligat sa sustina financiar pe o perioada de 3 luni, continuitatea executarii lucrarilor licitate, indiferent de modalitatea de alocarea a fondurilor in baza HG 577/1997 prezentand documente doveditoare asigurare de risc financiar eliberata de o societate de asigurari sau scrisoare de bonitate eliberata de o banca sau prezentarea unui un chas flow pentru 3 luni conform ordinului 509/2011 ANRMAP in valoare de 1.932.887 lei sau orice alt document care poate dovedi sustinerea financiara pe aceasta perioada ., Se va prezenta o declaratie de angajament a ofertantului, prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului de lucrari, va prezenta in original asigurarea pentru toate riscurile lucrarilor de constructii montaj si raspunderea constructorului - raspundere civila Se va completa o declaratie privind asigurarea de risc profesional valabila la data limita de depunere a ofertelor in original/ copie legalizata / copie conform cu originalul data de reprezentantul legal al firmei, Informatii privind situatia economico-financiara Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 15.463.102 lei pentru operatorul economic si sa rezulte din bilantul sau orice alt act doveditor in conformitate cu exercitiul financiar al ofertantului la 31.12.2010, 31.12.2011 sau 31.12.2012 sau orice alt act doveditor in conformitate cu exercitiul financiar al ofertantului ; Persoanele juridice straine vor a prezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul de referinta dintre leu si euro stabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calcleaza situatia fnanciara aferenta, In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate., Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare pentru cel putin 1 contract sau maxim 2 contracte asemanatoare ca natura si complexitate cu obiectului contractului, avand o valoare cumulata de minim 7.517.212 lei , fara TVA sau echivalentul in euro la cursul mediu anual al BNR aferent fiecaruia din cei trei ani insotita de cerificari de buna executie care sa indice beneficiari , valoare, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus acte depuse in orig. /copie legalalizata/ copie conform cu originalul semnata de reprez legal al firmei. declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Avand in vedere natura complexa a achizitiei experienta similara poate fi indeplinita si prin prezentarea unui contract maxim doua ce au ca obiect combinatia de lucrari si servicii similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 7.731.551 lei fata TVA ., Personalul tehnic de specialitate. Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului) dupa cum urmeaza: , Pentru executantul lucrarii: -manager de proiect cu diploma de absolvire si experienta in cel putin un proiect similar, sef de santier cu diploma de sudii universitare inginerie si experienta elevanta in aceasta calitate. experienta : Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de ?sef de santier?sau orice alta functie asemanatoare intr-un contract, responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM) si responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul edilitare . Persoana respectiva trebuie sa fie certificata, in conformitate cu legislatia in vigoare., Specialist protectia mediului cu diploma de absolvent studii superioare si cu licenta: experienta generala de cel putin 3 ani; experienta specifica dovedita prin realizarea a cel putin un studiu de impact asupra mediului;, Informatii privind asocierea: In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere . Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, Declara?ie privind subcontractantul/subcontractan?ii, par?ile din contract pe care acesta/ace?tia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoa?tere ale acestuia/acestora ?i, dupa caz, acordul acestuia/acestora In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Nedeclararea subcontractorilor duce la descalificarea ofertantului in cazul in care se constata ca acesta nu are capacitatea tehnica si experienta necesara pentru a desfasura diverse activitati . Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii daca oferta este depusa de o asociere. (declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) pentru care se vor prezenta urmatoarele documente: Declaratia pe propria raspundere in temeiul art.69F din OUG 34/2006 si art. 90 si 93 din Legea 161/2003., Decalaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani pt ofertant, Pentru echipamentele executantului detinute in orice forma vor fi prezentate - declaratie privind dotarile tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de executie., Dotarea sau acces la echipament minim necesar in asigurarea unei proiectari de calitate a unui obiectiv de complexitatea contractului prezent care trebuie sa includa o declaratie privind dotarile tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de proiectare conf. art 188 din OUG 34/2006., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat, in ultimii 3 ani, serviciisimilare pentru cel putin 1 contracte sau maxim 2 contracte similare ca natura si complexitate de proiectare, cu o valoare cumulata de minim de 214.339 Lei fara TVA sau echivalentul in euro la cursul BNR din 31.12 al anului respective insotita de cerificari/documente care sa indice beneficiari , valoare, perioada prestarii serviciilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus acte depuse in orig. /copie legalalizata/ copie conform cu originalul semnata de reprez legal al firmei. declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiaraComponenta financiara Punctajul financiar se acorda astfel: 1.1pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor (cumulat pentru proiectare si executie)se acorda Pfinanciar =60 puncte; 1.2 pentru alt pret decat cel prevazut la pct. 1.1 se acorda punctajul astfel: Pfinanciar = (pretminim / pretn) x 60 puncte;
Punctaj tehnic 1- P1 Termenul de executie a lucrarilor de constructie
15
Descriere: Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de executie a lucrarilor de constructie? se calculeaza si se acorda astfel: P1 ; Pentru cel mai mic dintre termenele de indeplinire a lucrarilor de constructii, se acorda punctajul maximum P1 maxim = 15 puncte. Pentru perioade mai mari decat cel mai mic dintre termenele de indeplinire a lucrarilor de constructii, termenul de indeplinire a lucrarilor de constructii se va calcula conform astfel: P1 (n) = (termenul cel mai mic de indeplinire a lucrarilor de constructii / termenul de indeplinire a lucrarilor de constructii (n)) x 15. Durata de executie a lucrarilor maxim acceptata este de 9 Luni( peste care oferta va fi declarata neconforma) si durata minima este de 5 luni (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar)
Punctaj tehnic 2- P2 Termenul de indeplinire a serviciilor de proiectare
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de indeplinire a serviciilor de proiectare? se calculeaza si se acorda astfel: P2; Pentru cea mai mica perioada de indeplinire a serviciilor de proiectare tehnica, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv P2 maxim = 15 puncte; Pentru perioade de indeplinire a serviciilor de proiectare tehnica mai mari decat cea prevazuta la capitolul IV.1. se acorda punctajul astfel: P2 (n) = (perioada de indeplinire cea mai mica a serviciilor de proiectare / perioada de indeplinire serviciilor de proiectare (n) ) x 15; termenul de predare a proiectului maxim acceptat este de 3 luni ( peste care oferta va fi declarata neconforma) si durata minima este de 14 zile (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar)
Punctaj tehnic 3 - P3- Garantie acordata lucrarii
10
Descriere: Punctajul pentru perioada de garantie acordata lucrarii se calculeaza si se acorda astfel: Pentru cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarii se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv P3 maxim = 10 puncte; Pentru perioade de garantie acordate lucrarii mai mici se acorda punctajul astfel: P3 (n) = (perioada de garantie acordata lucrarii din oferta evaluata (n)/ perioada cea mai mare de garantie acordata lucrarii) x 10.perioada de garantie minima acceptata este de 12 luni( sub care oferta va fi declarata neconforma) si durata maxima este de 120 luni (peste care oferta nu va fi punctata suplimentar)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 20:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer