Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "INFIINTAREA RETELEI DE ALIMENTARE CU APA A SATULUI ALMAS, COMUNA GIRCINA , JUDETUL NEAMT"


Detaliu pentru invitatia numarul 335277
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Gircina (Consiliul Local Gircina)
Numar invitatie: 335277/12.09.2012
Denumire contract: "INFIINTAREA RETELEI DE ALIMENTARE CU APA A SATULUI ALMAS, COMUNA GIRCINA , JUDETUL NEAMT"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Gircina (Consiliul Local Gircina)Cod fiscal: 2612910, Adresa: ComunaGircina Jud. Neamt, Garcina, Telefon: 0233242100, Fax: 0233242200
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bursa Romana de Marfuri, Terminal Piatra Neamt, B-dul Decebal , nr. 35 , bl.14 , parter, localitatea Piatra Neamt, judetulNeamt , tel/fax: +40 0233232390, e-mail: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bursa Romana de Marfuri, Terminal Piatra Neamt, B-dul Decebal , nr. 35 , bl.14 , parter, localitatea Piatra Neamt, judetulNeamt , tel/fax: +40 0233232390, e-mail: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICII PUBLICE LOCALE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "INFIINTAREA RETELEI DE ALIMENTARE CU APA A SATULUI ALMAS, COMUNA GIRCINA , JUDETUL NEAMT"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de"INFIINTAREA RETELEI DE ALIMENTARE CU APA A SATULUI ALMAS, COMUNA GIRCINA , JUDETUL NEAMT".
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 638, 889 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 72000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 90 de zile de la termenul limita dedepunere aofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participarea : Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original; sau - Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO 28 TREZ 4915006XXX000152, cod fiscal 2612910? deschis la Trezoreria Municipiului Piatra Neamt; sau - Numerar depus la casieria centrala a institutiei-pentru IMM conform Legii nr.346/2004.Conform prevederilor art. 278^1 din O.UG. nr. 34/2006, (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din pretul contractului, fara TVA.Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului.sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de 0, 5% din pretul contractului, conform prevederilor HGR nr. 1045/2011.Formular model nr. 18.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 4; Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formular nr. 5. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? formular nr. 6. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati / subcontractant/ tert; Primar ? Balan Lazar Aurora , Viceprimar ?Corfu Ioan, Secretar ? Capitanu Stefan, Contabil - Diaconescu Daniela. Comisia de evaluare are urmatoarea componenta : Darie Rodica, Baroi Damian, Corfu Ioan. Consilieri: Alexandru Stefan, Amariei Marius Constantin, Birsan Cristinel, Corfu Ioan, Chirila Constantin, Detot Eugen, Dragan Ioan, Drangu Anisoara, Macarie Daniela, Savin Viorica, Simina Constantin, Stefan Filon, Tudosa Vasile.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? formular nr. 7. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati si eventualele persoane care vor asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 modificate prin Legea nr. 279/07.12.2011;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 8. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati si eventualele persoane care vor asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 modificate prin Legea nr. 279/07.12.2011. Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, in original , copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in original , copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalulDin certificatele solicitate mai sus , sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalulDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerin?a trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original , copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerin?a trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Nota ? autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 7.200.000 lei (2011, 2010, 2009), Demonstrarea existentei cash flow-lui pentru executarea contractului in valoare de 2.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similaraLista principalelor lucrari prestate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari ( indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ) .- Se solicita prezentarea a cel putin unui contract de lucrari efectuat in ultimii 5 ani, de valoare minima 3.600.000 lei , exclusiv tva, de natura si complexitate similare cu a celui pentru care se oferteaza. Se vor prezenta copii dupa contractele de lucrari din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata si pretul contractelor, procese verbale de receptie si certificate de buna executie(recomandare), Informatii privind personalul de specialitateDeclaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Ofertantul va avea obligatia sa asigure numarul minim de categorii de personal: 1 responsabil tehnic cu executia-specializare: lucrari edilitare, 2 Ingineri constructori1 Inginer instalator, Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Ofertantul va face dovada ca are in dotare proprie sau contract de colaborare;autocamioane transport-2buc;buldoexcavator-1buc;automacara-1 buc; cilindru compactor-1 buc.Pentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documente de proprietate respectiv facturi sau contracte de leasing, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta contracte de inchiriere., Lista cu subcontractantii si specializarea acestora, Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca, o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Standard de calitate a produsuluiISO 9001 :2000 sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europeneNu se acceptasisteme de management in curs de certificare ., Standard de mediu 14001 sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europeneNu se acceptasisteme de management in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara : Descriere criteriu: a. Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv b. Pentru alt pret decat cel prevazut la litera a se acorda punctajul astfel P(N)= pret minim/pret(n) x punctajul maxim alocat
Durata de executie a lucrarii
30
Descriere: 1.Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata de executie a lucrarii? se acorda astfel: P(n)= termen minim/termen(n)x punctajul maxim alocatDurata maxima de executie a lucrarii = 14 luni, Durata minima de executie a lucrarii =8 luni, Orice oferta a carui durata de executie este mai mica de 8 luni sau mai mare de 14 luni nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2012 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer