Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?INFIINTAREA SI DOTAREA SERVICIULUI DE DEZAPEZIRE A DRUMURILOR SI INTRETINEREA SPATIILOR VERZI DIN COMUNA GRANICERI, JUD.ARAD?


Detaliu pentru invitatia numarul 347445
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GRANICERI (PRIMARIA COMUNEI GRANICERI)
Numar invitatie: 347445/28.05.2013
Denumire contract: ?INFIINTAREA SI DOTAREA SERVICIULUI DE DEZAPEZIRE A DRUMURILOR SIINTRETINEREA SPATIILOR VERZI DIN COMUNA GRANICERI, JUD.ARAD?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GRANICERI (PRIMARIA COMUNEI GRANICERI)Cod fiscal: 3519291, Adresa: NR.10, JUD ARAD, Graniceri, Telefon: 0257353150, Fax: 0257353150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: NR.10, JUD ARAD, Graniceri, Romania, cod postal: 317140, telefon: +40 257353150, fax: +40 257353150, persoana de contact: Batranut Petru Claudiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: NR.10, JUD ARAD, Graniceri, Romania, cod postal: 317140, telefon: +40 257353150, fax: +40 257353150, persoana de contact: Batranut Petru Claudiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate Publica Locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?INFIINTAREA SI DOTAREA SERVICIULUI DE DEZAPEZIRE A DRUMURILOR SIINTRETINEREA SPATIILOR VERZI DIN COMUNA GRANICERI, JUD.ARAD?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop INFIINTAREA SI DOTAREA SERVICIULUI DE DEZAPEZIRE A DRUMURILOR SIINTRETINEREA SPATIILOR VERZI DIN COMUNA GRANICERI, conform Caietului de Sarcini ce face parte integranta din Documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 34390000-7 - Accesorii pentru tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 549 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In vederea participarii la licitatie, ofertantul va depune o garantie de participare in valoare de 2.200 lei pentru LOT I, 300 lei pentru LOT II.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; b)ordin de plata, confirmat de banca emitenta; c)in numerar, la casieria autoritatii contractante.Cursul la care se va efectua echivalenta pentru garantia de participare din lei in alta valuta este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul RO25TREZ0222145020401XXX , deschis la TrezoreriaChisineu Cris.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractuluide achizitie publica fara TVA. Modul de constituire: prin orice instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(in original) care va deveni anexa la contract (scrisoare de garantie de buna executie), sau prin retineri successive din plata cuvenita pentru facturile partiale, respectandu-se prevedire art. 90 din HG 925/2006. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi stabilita de comun accord.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 180 SI ART. 181 DIN O.U.G. NR. 34/2006:1.Decl. privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 5;In cazul depunerii unei oferte sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare - Formular 6;3.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Directia/Serviciul de specialitate alConsiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal in original, in original/ copie legalizata / copie certificata in conformitate cu originalul, semnata si stampilata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.5. Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertei;6. Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la datalimita de depunere a ofertei;II.CONFIRMAREA PARTICIPARII LA PROCEDURA CU RESPECTAREA REGULILOR REFERITOARE LA CONCURENTA: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui. ANRMAP nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 7;III. NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69 ind 1 DIN O.U.G. NR. 34/2006: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice1 din OUG nr. 34/2006, aprobatacu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 8;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar: Batranut Petru Claudiu, Viceprimar: Vesa Gheorghe , Secretar, membru: Veliciu Anca Maria, Responsabil Achizitii, Presedinte comisiei de evaluare: Cociuba Nicoleta, membru: Ardelean Daniela, Consilieri locali : Salca Viorel, Botau Lucian, Catana Vasile-Florin, Cioban Gheorghita, Iovu Alexandru, Lilea Dorina-Maria, Sarbu Teodor, Sofrone Florin, Vesa Gheorghe, Varva Daniela.IV. CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURADeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 9;NOTA: Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Toti membrii asocierii vor prezenta aceste documente.-Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. art. 180 si ale art. 181 - lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.-In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert sustinator ? se vor prezenta documentele conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 297/2011.Toti ofertanti vor prezenta documentele de calificare si selectie conform ANEXEIII din Ordinul nr. 509 al presedintelui A.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si de selectie, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei in data de 28 septembrie 2011Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator Certificat Constatatoremis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa urmatoarele: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modificarile si completari ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) in valoare de minim/cel putin 220.000 lei pentru Lotul I , respectiv 36.000 lei pentru Lotul II.In vederea demonstrarii cifrei medii de afaceri globale, se vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2010 si 31.12.2011 vizate si inregistrate la organele abilitate si bilantul contabil la31.12.2012 pentru care nu se impune inregistrarea, sau alte documente edificatoare prezentate in sustinerea cerintei de calificare (balanta de verificare la 31.12.2012).Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede vor utiliza ratele de schimb medii anuale lei-valuta stabilite de catre Banca Centrala Europeanacalculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de BCE pentru fiecare an in parte: Anul 2010 curs mediuBCE 1euro = 4.2929 leiAnul 2011 curs mediu BCE 1euro = 4.3282 leiAnul 2012 curs mediu BCE 1euro = 4.4899 lei.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM.Completarea Formularului 2Completarea Formular 16, NOTA: 1.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.2.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea ec-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze Autoritatii Contractante faptul ca, in cazul in care Contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Documentele vor fi valabile la data limita Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata a documentelor solicitate mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1) Experienta similaraAtat LOT I+ LOT II: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au livrat in ultimii 3 ani produse similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri. Pentru dovedirea unei experiente similare ofertantii trebuie sa indeplineasca urmatorul nivel minim: Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 3 ani, a unei experiente similare de livrare de produse (contracte de furnizare) in valoare cumulata de minim 100.000 lei fara TVA pentru Lotul I, respectiv 17.000 lei fara TVA pentru Lotul II.Dovada indeplinirii acestei experiente similare se face, in mod obligatoriu, cu certificate/documente (constator/recomandare/proces verbal de receptie sau orice alte documente doveditoare) emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer