Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Infiintarea sistemului de canalizare (Retea de canalizare si Statie de epurare) ape uzate? in com. Berezeni, jud. Vaslui


Detaliu pentru invitatia numarul 330420
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BEREZENI
Numar invitatie: 330420/26.06.2012
Denumire contract: ?Infiintarea sistemului de canalizare (Retea de canalizare si Statie de epurare) ape uzate? in com. Berezeni, jud. Vaslui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BEREZENICod fiscal: 3552085, Adresa: COMUNA BEREZENI, JUDETUL VASLUI, Berezeni, Telefon: 0235431326, Fax: 0235431326
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BEREZENI, JUDETUL VASLUI, Berezeni, Romania, cod postal: 737065, telefon: +40 235431326, fax: +40 235431326, persoana de contact: IULIAN MILIARE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA BEREZENI, JUDETUL VASLUI, Berezeni, Romania, cod postal: 737065, telefon: +40 235431326, fax: +40 235431326, persoana de contact: IULIAN MILIARE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Infiintarea sistemului de canalizare (Retea de canalizare si Statie de epurare) ape uzate? in com. Berezeni, jud. Vaslui
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Infiintarea sistemului de canalizare (Retea de canalizare si Statie de epurare) ape uzate? in com. Berezeni, jud. Vaslui.OB. 1 ? Infiintarea retelei de canalizare a comunei BerezeniOB. 2 ? Infiintarea statiei de epurare a comunei BerezeniScopul contractului este indeplinirea activitatilor de Proiectare faza D.T.A.C. (documentatie tehnica pentru autorizatia de construire), faza D.E. (detalii de executie, inclusiv verificarea tehnica a acestora) si Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor de constructiisi a activitatilor privind Executia de lucrari (in conformitate cu specificatiile caietului de sarcini) pentru obiectivul de investitii: Infiintarea sistemului de canalizare (Retea de canalizare si Statie de epurare) ape uzate? in com. Berezeni, jud. Vaslui. Valoarea estimata (fara TVA) pentru acest obiectiv este de 5.118.846, 15 lei , din care valoarea serviciilor de proiectare nu trebuie sa depaseasca suma de 224.714, 45 lei . Valoarea estimata reprezinta suma maxima care poate fi alocata de autoritatea contractanta pentru realizarea si punerea in functiune a acestui obiectiv.
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 118, 846.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 100.000, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare va fi conform art.86, din H.G. 925/2006 actualizata.Daca Ofertantul opteaza pentru virament bancar contul este: RO42TREZ6585006XXX001865, Trez. Mun. Husi, cod fiscal: 3552085, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.? Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai traziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor ;? In cazul IMM pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Lg. nr.346/2004 (cuantumul gar. de particip.va fi redus la jumatate), cu conditia prezentarii doc. din care sa rezulte incadrarea in aceasta categorie.(Formular nr. 7 ? Declaratie privind incadrarea in categoria IMM). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare solicitata trebuie constituita in numele asocierii si beneficiaza de prevederile art.16, alin.(2) din Lg.346/2004, numai in cazul in care toti asociatii se incadreaza in categoria IMM.? In conformitate cu art. 2781, alin.1, lt.b., din O.U.G. 34/2006, actualizata cu modif. si compl.ulter., din garantia de participare se va retine suma de 8.071, 88 lei.Garantia de participare se restituie cu respectarea dispoz.art. 88 din HG 925/2006, actualizata.Orice oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valab. solicitate in doc. de atrib., precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Declaratia privind incadrarea in categoria IMM - Formular nr. 7, din sectiunea Formulare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie va fi conform art. 90 alin. (1) din H.G. 925/2006 actualizata.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, se va avea in vedere prevederile H.G. 925/2006 si H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Se completeaza: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 1, din sectiunea Formulare;2. Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, cu modif.si compl.ulter. - Formular 12A;3. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modif.si compl.ulter. ? Formular 12B, din sectiunea Formulare;4. Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modif.si compl.ulterioare - Formular nr. 4, din sectiunea Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Miliare Iulian - Primar, Consilieri locali: Andon Mihai, Anghel Nela, Breazu Emil, Bujoreanu Virgil, Dima Stelian, Drangoi Ionel, Gaita Dorel, Musteata Iulian, Musteata Marinel, Neculita Nelu, Oanea Iulian, Podoleanu Sava, Pricop Dorina, Stanga Neculai, Talmaciu Vasile; Malaiescu Marian ? presedinte, Prajica Lascar - inspector, Popa Vasile ? inspector, Neculita Victorita ? inspector, Ionescu Flavius ? expert cooptat.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular nr. 5, din sectiunea Formulare. Pentru o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii.6. Certificat de atestare fiscala (taxe si impozite la bugetul consolidat general ANAF) din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul consolidat.7. Certificat referitor la plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele privind impozitele si taxele locale, in cazul persoanelor juridice eliberate de Primarie, in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local.8. Cazier judiciar pentru operatorul economic (firma) in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru persoanele fizice si juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare echivalente sau declaratie pe propria raspunedere in prezenta unui notar. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. prevederilor art. 180 si ale art. 181, lit. a), c1) si d).In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190, alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. prevederilor art. 180 si ale art. 181, lit. a), c1) si d). Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca detin drept domeniu de activitate (principal sau secundar), corespunzator lucrarilor care fac obiectul prezentei achizitii, valabil ? original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator de la ONRC in original/copie legalizata.Nota! Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate.In caz de asociere, documentele se prezinta de catre fiecare asociat in parte.Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor prezenta documente echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare/ atestare/apartenenta din punct de vedere profesional conform tarii rezidente.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cash-flow de executie a lucrarii ptr. 6 luni.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente ptr. a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 850000 lei, suma respectiva putand fi imobilizata pe o perioada de 6 luni., Media cifrei de afaceri globale pe cel mult ultimii 3 ani sa fie cel putin: 10000000 lei.Operatorii economici ce beneficiaza de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004, vor prezenta 50% din valoare.Situatiile financiare pentru anii 2009, 2010, 2011.Documente de confirmare pentru cifra de afaceri: a) bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, pe cel mult ultimii trei ani financiari incheiatib) alte documente echivalente (declaratie fiscala)., Informatii privind asocierea.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, acestia pot beneficia de reducere de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara ? valoarea minima impusa 5020000 lei fara TVA (din care proiectare 220000 lei si executie 4800000 lei).1. Pentru proiectare : indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract de servicii de proiectare tehnica sisteme de alimentare cu apa si de canalizare si instalatii aferente (domeniul de activitate aferent obiectivului contractului) in valoare de cel putin 220000 lei fara TVA.Se va prezenta copie dupa cel putin un contract de servicii de proiectare tehnica si un proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor de proiectare, insotite de recomandare sau alte documente care demonstreaza indeplinirea contractelor.Se va accepta indeplinirea experientei similare si prin prezentarea de contracte distincte (lucrari de canalizare si/sau instalatii aferente si/sau statii de epurare).Nu se va accepta indeplinirea experientei similare numai prin prezentarea de contracte de proiectare tehnice sisteme de alimentare cu apa., 2. Pentru executie: executia si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract similar de lucrari de canalizare si instalatii aferente (domeniul de activitate corespunzator contractului) a carui valoare sa fie de minim 4800000 lei fara TVA. Se va prezenta copie dupa cel putin un contract, insotita de procese verbale de receptie la terminarea lucrarii si de recomandare sau alte documente care demonstreaza indeplinirea contractelor.Se va accepta indeplinirea experientei similare si prin prezentarea de contracte distincte (lucrari de canalizare si/sau instalatii aferente si/sau statii de epurare)., 1. Informatii privindprincipalele prestari de servicii in ultimii 3 ani2. Informatii privind principalelelucrari din ultimii 5 ani, Informatii privind dotarile specifice1. Pentru serviciile de proiectareOfertantul trebuie sa dispuna de echipament specific activitatii de proiectare. Se vor prezenta dotarile specifice, copii dupa licente pentru programe specializatepentru realizarea proiectarii asistata de calculator; soft specializat pentru realizarea si intocmirea cantitatilor de lucrari, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea contractului.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii de proiectare., 2. Pentru executie lucrariOfertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Informatii referitoare la personalDeclaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Pentru personalul tehnic se vor prezenta CV-urile (cu semnaturile in original) din care trebuie sa reiasa participarea la realizarea a cel putin unui proiect similar, copii dupa partile relevante ale contractelor individuale de munca, contractele sau angajamentele de colaborare (copie) in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, precum si declaratie privind disponibilitatea participarii la realizarea proiectului, 1. Pentru serviciile de proiectareOfertantul trebuie sa dispuna de personal cu experienta in domeniul proiectarii tehnice pentru lucrari de canalizare, instalatii de apa.Cerinte minime pentru serviciile de proiectare: - un coordonator proiect (sef proiect), minim 5 ani experienta in domeniul de activitate;
- un inginer constructor specialist in instalatii de alimentari cu apa si canalizare, minim 3 ani experienta in domeniul de activitate;
- un inginer structurist, minim 3 ani experienta in domeniul de activitate;
- un inginer specialist in instalatii electrice, minim 3 ani experienta in domeniul de activitate., 2. Pentru executie lucrariOfertantul trebuie sa dispuna de personal cu experienta in domeniul exec. de lucr. de canaliz., statii de epurare si inst. aferente.Cerinte minime pentru lucrari: - un inginer care sa detina functia de sef de santier, cu o vechime de cel putin 3 ani in domeniu;
- un inginer constructor, cu o vechime de cel putin 3 ani in domeniu;
- un inginer instalatii de alimentari cu apa si canalizare, cu o vechime de cel putin 3 ani in domeniu;
- un responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul: lucrari de constructii edilitare;
- un responsabil CQ (decizie de numire) in conformitate cu prevederile legale in domeniul: lucrari de constructii edilitare. Standard de calitate ISO 9001:2008 sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europene, Standard de mediu ISO 14001:2004 sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europene
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara 1. Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a. Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 85 de puncte; b. Pentru alt pret decat cel prevazut la litera a. Se acorda punctajul astfel: Pn = (pret minim/pret n) x 85 (punctaj maxim alocat), Unde: Pn = punctajul obtinut de oferta n, Pret n=reprezinta pretul ofertei n, Pret minim = cel mai mic pret din competitie. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile fara TVA declarate in Formularul de oferta.
Durata de executie a contractului
15
Descriere: 2. Punctajul se acorda astfel: a. Pentru durata de executie minima se acorda punctajul maxim, respectiv 15 puncte; b. Pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la litera a. se acorda punctajul astfel: Pdurata n = (durata minima / durata n) x 15 (punctaj maxim alocat). Durata de executie a lucrarii va fi exprimata in luni. Ptr. o durata de executie a contractului mai mare de 36 de luni oferta va fi neconforma. Ptr. o durata de executie a contractului mai mica de 12 luni, oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer