Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?INFIINTAREA UNUI CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN COMUNA LUPENI ? JUD. HARGHITA?


Detaliu pentru invitatia numarul 327583
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Lupeni Jud. Harghita
Numar invitatie: 327583/22.05.2012
Denumire contract: ?INFIINTAREA UNUI CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN COMUNA LUPENI ? JUD. HARGHITA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Lupeni Jud. HarghitaCod fiscal: 4368049, Adresa: Lupeni, str. Principala, nr. 566, jud.Harghita, Lupeni, Telefon: +40 266248104, Fax: +40 266248212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Lupeni, str. Principala, nr. 566, jud.Harghita, Lupeni, Romania, cod postal: 537165, telefon: +40 266248212, fax: +40 266248212, persoana de contact: Albert Matyas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Lupeni, str. Principala, nr. 566, jud.Harghita, Lupeni, Romania, cod postal: 537165,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?INFIINTAREA UNUI CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN COMUNA LUPENI ? JUD. HARGHITA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin aceasta achizitie se impune realizarea unui centru de informare turistica in satul Lupeni. Centrul de informare va dispune de baza de date cu structurile de primire turistica locale si pagina de internet proprie de promovare si informare, cu posibilitatea de conectare la centrele nationale de promovare turistica.Centrul de informare turistica va cuprinde urmatoarele spatii: doua incaperi din care una pentru primirea publicului, grupuri sanitare pentru turisti separate pe sexe cu acces direct din exterior, grup sanitar pentru personalul angajat, centrala termica si sopron acoperit pentru depozitarea lemnului. Prin prezenta licitatie se doreste de asemenea dotarea centrului cu mobilier, echipamente IT si de birotica necesare bunei functionari conform proiectului tehnic elaborat.
II.1.6) CPV: 45215220-5 - Lucrari de constructii de cladiri sociale, altele decat caminele si structurile cu caracter social (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 519, 591 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: Lotul1 - 8700lei, Lotul2 ? 1300lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelorSe constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(Formular nr.14 in original) Nu se admit CEC-uri.In cazul asociatiilor, poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati. Nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.Ofertantii care vor constitui garantia in conformitate cu prevederile art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formular nr.15Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia, atunci cand ofertantul: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada devalabilitate a oferteiIn cazul in care se formuleaza o contestatie, iar in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63000lei si 420000lei inclusiv -1% din aceasta valoare, b) intre 420001lei si 4200000lei inclusiv -4200 lei+0, 1% din ceea ce depaseste 420001lei;In orice situatie, garantia trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? la sedinta de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA.Mod de constituire: Scrisoare de garantie de buna executie sau Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partialeScrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca sau o societate de asigurari si se va depune in original si se va utiliza Formularul nr. 20In cazul retinerilor succesive, contractantul are obliga?ia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Garantia se restituie: a) 70% in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim.b) 30% la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza PVde receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat. Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prinLegea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, cat si cel local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tari in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie lizibila conform cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Ofertantii care inregistreaza datorii restante fata de obligatiile fiscale exigibile, vor fi eliminati din procedura. Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.3) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prinLegea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoana cu functie de decizie: Albert Matyas - primar, Beko Csaba ? consilier, Sinka Marta - secretar, Fancsali Éva ? contabil.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 25 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Nota: In caz de asociere/ subcontractare, se va depune de fiecare asociat/subcontractant in parte.4) Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: a) Se va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat. Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.b) Se va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta) ? fata de ceilalti ofertanti.?..Documentele doveditoare pot fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?. Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile ini?iate in vederea atribuirii contractelor de achizi?ie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al ter?ului/ter?ilor sus?inator(i). Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Atasarea Certificatului constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, emis de Oficiul National alRegistrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor (eliberat cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere).Ofertantului clasat pe primul loc se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata inaintea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire.Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.Persoane juridice /fizice straine1.Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. Mod de dovedire: Se vor atasa copii lizibile conform cu originalul, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2. Cerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata sau copii lizibile conform cu originalul si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, valabil la data depunerii ofertelor.Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraConditia minima de calificare: Pentru Lotul 1: Media cifrei de afaceri realizata din domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani va fi egala saumai mare de 870.000 lei.Pentru Lotul 2: Media cifrei de afaceri realizata din domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani va fi egala saumai mare de 130.000 lei.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLotul1: Se solicita prezentarea cel putin unui contract sau maxim 3 contracte de construire/reabilitare/modernizare similar in domeniul de executare/reabilitare si modernizare de cladiri din ultimii 5ani, in valoare de minim 450000lei fara TVA.Acesta va cuprinde toate elementele necesare pentru evaluarea ofertei, in conformitate cu criteriile de evaluare.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si finalizate in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Lotul 2: Se solicita prezentarea cel putin unui contract sau maxim 3 contracte de furnizare din ultimii 3 ani care sa contina produse similare celor din prezenta documentatie, in valoare de minim 50000lei.Cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor., Existentei in dotare sau prin acord de inchiriere a unui parc de utilaje pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Avand in vedere listele de cantitati din Proiectul Tehnic, si necesitatea executarii fluente a lucrarilor ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in dotare sau prin inchiriere a unui parc de utilaje, compus cel putin din urmatoarele utilaje: ?Statie de betoane, cu autorizatie de mediu valabila?Excavatoare ? 1 buc.?Autobasculante ? 1 buc.?Autobetoniere ? 1 buc.Se vor atasa copii lizibile conform cu originalul de pe facturi. Criteriul se indeplineste in mod cumulativ de catre asociati., Ofertantul va dispuna de resursele umane calificate strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului(personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): Pt. Lotul 1: - Sef santier: Studii superioare de lunga durata in specialitate, experienta min 5 ani- Responsabil tehnic cu executia RTE, cu atestat- Responsabil pentru calitate- Atestare ANRE pentru ofertant/subcontractant- Existenta, in efectivul responsabil de indeplinirea contractului a unui manager de proiect si a unui inginer specialist in instalatii pentru constructii sau electricPt. Lotul 2: Dovada disponibilitatii pentru acest proiect de personal tehnic specializat(propriu sau cooptat) pt. partea de dotari. Va fi nominalizat, cu documente, pentru minim un specialist/PFA/societatespecializata cu responsabilitatea de punere in functiune si mentenanta echipamentelor IT livrate, in perioada de garantieLa asociatii, cerinta se indeplineste cumulat., Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatiiIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat trebuie sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire. Standarde de protectie a mediuluiSe solicita prezentarea urmatoarelor: ?Certificat de atestare ISO 14001 privind managementul de mediu, valabil la data deschiderii ofertelor, in copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul pentru domeniul corespunzator obiectului proceduriisau?Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Descriere: Punctajul pentru pretul ofertei se acorda astfel: maxim 60 puncte a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 60 de puncte; b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ? pret (n), se acorda punctaj astfel: P(financiar n) = (pret minim/pret (n)) x 60
Durata de executie
20
Descriere: Descriere: Punctajul pentru durata de executie se acorda astfel: maxim 20 puncte Ofertantul care propune cea mai mica durata de executie a contractului (6 luni), fata de termenul prevazut in caietul de sarcini (12 luni), primeste punctajul maxim, respectiv 20 puncte; Ceilalti ofertanti care propun un termen de finalizare a contractului mai mare decat cea mai scurta durata (6 luni) si mai mic de 12 luni, primesc punctajul calculat astfel: Puncte n = (termenul cel mai mic ofertat/termenul ofertat ?n?) x 20.Ofertan?ii care vor avea durata de executie a contractului mai mic de 6 luni vor primi punctajul maxim de 20 de puncte. Ofertan?ii care vor avea durata de executie a contractului mai mare de 12 luni vor fi descalifica?i, oferta lor va fi considerata neconforma.
Perioada de garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Descriere: Punctajul pentru perioada de garantie acordata lucrarii/bunurilor - se acorda astfel: maxim 20 puncte Pentru perioada de garantie a lucrarilor/bunurilor mai mica de 2 ani, se acorda: 0 puncte. Pentru 2 ani acordati, ca perioada de garantie a lucrarilor/bunurilor, se acorda: 5 puncte. Pentru 3 ani acordati, ca perioada de garantie a lucrarilor/bunurilor, se acorda: 10 puncte. Pentru 4 ani acordati, ca perioada de garantie a lucrarilor /bunurilor, se acorda: 15 puncte. Pentru cel putin 5 ani acordati, ca perioada de garantie a lucrarilor/bunurilor, se acorda: 20 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcare on line de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer