Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Infintare statie de tratare a apei potabile, comuna Traian, jud. Ialomita


Detaliu pentru invitatia numarul 336764
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TRAIAN (PRIMARIA COMUNEI TRAIAN)
Numar invitatie: 336764/05.10.2012
Denumire contract: Infintare statie de tratare a apei potabile, comuna Traian, jud. Ialomita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TRAIAN (PRIMARIA COMUNEI TRAIAN)Cod fiscal: 15552755, Adresa: Traian, jud. Ialomita, Traian, Telefon: 0243244342, Fax: 0243244342
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Traian, jud. Ialomita, Traian, Romania, cod postal: 927147, telefon: +40 243244342, fax: +40 243244342, persoana de contact: Primaria Traian, str. Unirii, nr. 589
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI TRAIAN JUD. IALOMITA STR.UNIRII NR.589
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infintare statie de tratare a apei potabile, comuna Traian, jud. Ialomita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Infintare statie de tratare a apei potabile, comuna Traian, jud. Ialomita
II.1.6) CPV: 45232430-5 - Statii de tratare a apei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 054, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
21.080 lei.Mod de constituire a garantiei de participare: -se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art. 86 din HGR nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- perioada de valabilitate a garantiei de participare 90de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.- Sub sanctiunea respingerii ofertei scrisoarea garantie de participare trebuie sa fie emisa in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire (Formular B)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie este de 36 de luni.Oferta care prezinta un termen de garantie mai mic de 36 luni va fi considerata neconforma, potrivit prevederilor art.36.alin. (2) lit. B) din H.G. nr.925/2006, intrucat aceasta este vadit dezavantajoasa pentru autoritatea contractanta;
- cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual 10% din valoarea contractului.- modul de constituire a garantiei de buna executie: 1.se constituie fie in intregime printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.2. se constituie fie prin retineri succesive in conditiile art. 90, alin. 3 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, modificata prin HG 1045/2011.- restituirea se va face? conform HG 925/2006 sectiunea a 2 a.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din ordonantaCerinta minima de calificare: completare-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic Anexa nr. 10 din SECTIUNEA III - FORMULARE, (incadrarea in situatia prevazutala art.180 si 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006Cerinta minima de calificare: completare- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006 - Formularul H incadrarea in situatia prevazutala art. 691din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Certificate de atestare a platii impozitelor si taxelorCerinta minima de calificare: -Cazier judiciar al operatorului economic; in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se va accepta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta de art. 180 si art. 181 lit. d) din OUG nr. 34/2006.- Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, original/copie legalizata/copie conform cu originalul conf ordinului 509/2011 al ANRMAP.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in copie legalizata.- In cazul in care un ofertant depune Oferta/candidatura in care pentru realizarea lucrarii sunt implicate filiale/sucursale/puncte de lucru ofertantul trebuie sa depuna si pentru filiale/sucursale/puncte de lucru documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: - Nastase Fanel - primar- Gheorghe Lucretia - contabil- Bonciu Nicolae- consilier, Bracaci Gheorghe - consilier, Cojocaru Gabriel - consilier, Corbu Vasile ? consilier, Diaconu Vasile -consilier, Dogaru Nicolae -consilier, Dumitru Marian - consilier, Gheorghe Constantin-consilier, Gheorghe Emil Walter -consilier, Marin Walter-consilier, Nastase Cornel ?consilier, Stefan Mihaita ? consilier. Se solicita ca operatorul economic sa prezinte urmatoarele autorizari specifice: Cerinta minima de calificare: Operatorul economic trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului.Documente solicitate :1. Certificat constatatoremis de oficiul registrului comertului , in original/copie legalizata/copie conform cu originalul conf ordinului 509/2011 al ANRMAP si trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelorAtentie : In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate la cap. III2.1.b)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Se vor prezenta Informatii generale cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) precum si bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani (2009, 2010, 2011). Valoarea minima a cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie egala sau mai mare de: 2.090.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte minime de calificare: - Indeplinirea in ultimii 5 ani a unuicontract de lucrari in domeniua carui valoare sa fiemai mare sau egala cu 1.054.000 lei ( fara TVA ) care au avut ca obiectlucrari similare de executie (statie de tratare/epurare).1. Declaratie privindlista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Anexa nr. 16 din Sectiunea III .2. Informatii privind Experienta similara ? Anexa 16A din Sectiunea III . Anexase va completa pentru fiecare contract dintre cele prezentate in scopul sustinerii capacitatii tehnice si profesionale;3.? Contractele de executie prezentate drept experienta similara trebuie insotite de: ?procese verbale de receptie care sa faca dovada finalizarii contractului pe valoarea solicitata? Recomandaridinparteabeneficiarilor/ clientilor.4. Recomandareatrebuiesa se referecelputinla urmatoareleaspecte: a. Moduldeindeplinireaobligatiilorcontractuale peparcursulderulariicontra, - Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje , mijloace de transport , instalatii , echipamente tehnice strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si sa dispuna de o metoda computerizata pentru programul general de executie (Formularul I)5.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? Anexa nr. 13 din Sectiunea IIIpentru activitatea de executie.6. Pentru utilajele , mijloacele de transport, instalatiileasigurate de la terti se vor prezenta documente privind inchirierea., - Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniile :1. Lucrari de constructii edilitare2. Lucrari de constructii civile.(Anexa nr. 35)- Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniile :1. Lucrari de constructii civile2. Lucrari de constructii edilitare3. Instalatii sanitare4. Instalatii electrice(Anexa nr. 35)- Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin de 1 (un) inginer care sa detina functia de sef de santier, cu o vechime de cel putin 5 ani in domeniu instalatii in constructii. (Anexa nr. 35).- Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin uninspectorS.S.M. siun topometrist (Anexa nr. 42) .- Ofertantul trebuie sa detina personal angajat in sudura (ofertantul trebuie sa faca dovada ca are calificati si autorizati ISCIR cel putin doi sudori in polietilena si unul in otel) -(Anexa nr. 42)., 7.Se va prezenta copie dupa autorizatia ISCIRa firmei/persoanei angajate/prestari servicii.8. Declaratie privind angajatii ofertantilor si personalul ce va fi angajat in contract ? Anexa nr. 14 din Sectiunea III .9. Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari ?Anexa nr 35 ? Sectiunea III.10.C.V. urile persoanelor prezentate ca Responsabil tehnic cu executia pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata cat si sef de santier pentru indeplinirea contractului ? Formular A16. Copie dupa Atestat si Legitimatie vizata la zi a Responsabilului tehnic Tehnic cu Executia17. CV-urilepersoanelor prezentate pentru indeplinirea contractului - Formular A, 18. Contract de munca vizat ITM sau Contract de prestari servicii pentru persoanele prezentate ca Responsabil cu controlul tehnic de calitate.19.Copie dupa Autorizatie a Responsabilului cu Controlul tehnic de calitate ( toate lucrarile ).20. Declaratii de disponibilitate - Formular G din Sectiunea III -completata si semnata in originalNota: Pentru responsabilul cu controlul calitatii se va permite si considera suficienta pentru indeplinirea cerintei prezentarea deciziei de numire.- Atentie : Declaratia de disponibilitate se va prezenta cu semnatura in original. Sistemul de Management al Calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.Sistemul de Management al Mediului in conformitate cu standardul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Descriere : Descriere criteriu: Pentru oferta cu valoarea cea mai scazuta exprimata in lei se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv pret minim = 70 de puncte. Pentru alt pret punctajul se acorda astfel : P(n) = Pret minim/ Pret (n) x 70. Pentru un pret mai mic de 85% din valoarea estimata a contractului se acorda 0 puncte.
Durata de executie
25
Descriere: Descriere : Pentru oferta cu durata de executie cea mai mica exprimata in luni se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv durata minima = 30 puncte. Pentru alta durata , punctajul se acorda astfel : D(n) = Durata minima / Durata (n) x 30. Acesta factor de evaluare va fi exprimat in luni. Durata maxima este de 36 de luni, peste aceasta durata oferta va fi declarata neconforma. Durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 2 luni.
Garantia executiei
5
Descriere: Perioada de garantie minima a lucrarilor este de 5 ani. Orice perioada de garantie a lucrarilor sub 5 ani va fi considerata o oferta neconforma. Perioada de garantie a lucrarilor se va exprima in luni incepand cu data terminarii lucrarii. Perioada de garantie cea mai indelungata va primi 5 puncte. Pentru celelalte perioade de garantie a lucrarilor se va acorda astfel: Po = (Pofertata/P maxima) x 5. Unde Po = Perioada de garantie a lucrarilor pentru factorul de evaluare perioada de garantie a lucrarilor, Pofertata = Perioada de garantie a lucrarilor a operatorului economic pentru care se calculeaza punctajul iar Pmaxima = Perioada de garantie a lucrarilor cea mai indelungata ofertata in cadrul procedurii.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer