Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INFOSEC sisteme automate de prelucrare a datelor TEMPEST


Detaliu pentru invitatia numarul 321157
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Numar invitatie: 321157/01.03.2012
Denumire contract: INFOSEC sisteme automate de prelucrare a datelor TEMPEST
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERICod fiscal: 24931499, Adresa: CALEA VICTORIEI NR.152, Bucuresti, Telefon: 0212025251, Fax: 0212025269
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA VICTORIEI NR.152, Bucuresti, Romania, cod postal: 010096, telefon: +40 212025227, fax: +40 212025294, persoana de contact: Sediul M.E.C.M.A. din Calea Victoriei, nr. 152, Sector 1, Directia Generala Achizitii Publice si Concesiuni, etaj 3, cam. 307
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA VICTORIEI NR.152, Bucuresti, Etaj 4, Camera 422
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFOSEC sisteme automate de prelucrare a datelor TEMPEST
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Instalare, configurare, punere in functiune si certificare conform normelor ORNIS - INFOSEC sisteme automate de prelucrare a datelor TEMPEST, conform specificatiilor din Caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 420 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cunatum garantie de participare: 1.400 RON- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor- Modalitate de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari (Formularul 17), sau cu OP in contul nr. RO05 TREZ 7005 005X XX00 2305, deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti;Mod de prezentare - in original; IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sen- Reducerea de 50% se va aplica doar in cazul in care toti membrii asocierii intra in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA contractului - Mod de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (Formularul 18) - IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de buna executie, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens (daca este cazul). Atentie! Reducerea de 50% se va aplica doar in cazul in care toti membrii asocierii intra in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- prezentare Formular 1 - Declaratie privind eligibilitatea, semnat, datat si stampilat.NOTA: - In situatia in care oferta beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate atat de ofertant cat si de sustinator;
- In situatia in care ofertantul are subcontractanti, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate numai de ofertant;
- In situatia depunerii unei oferte comune, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate de toti asociatii;
- In situatia depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate atat de asociatii cat si de sustinator;
- In situatia depunerii unei oferte comune care are subcontractanti, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate doar de asociati.- Ofertantii si persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Prezentare Formular 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181, semnat, datat si stampilat.- Prezentare Certificat de atestare fiscala, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Prezentare Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNOTA: - In situatia in care oferta beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, Formularul 2 va fi prezentat atat de ofertant cat si de sustinator iar certificatele de atestare fiscala si de taxe si impozite locale vor fi prezentate numai de ofertant; Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica va completa Formularul 2 numai cu literele a), c^1) si d);
- In situatia in care ofertantul are subcontractanti, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate numai de ofertant;
- In situatia depunerii unei oferte comune, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate de toti asociatii;
- In situatia depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, Formularul 2 va fi prezentat atat de asociati cat si de sustinator iar certificatele de atestare fiscala si de taxe si impozite locale vor fi prezentate numai de asociati; Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica va completa Formularul 2 numai cu literele a), c^1) si d);
- Ofertantii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181 lit. a), c), c^1), d) si e).- Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181 lit. a), c^1) si d).Cerinta nr. 3- Prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta, semnat, datat si stampilat.Cerinta nr. 4- Prezentare Formular 4 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, semnat, datat si stampilat.- Persoanele cu functie de decizie in cadrul Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri sunt: Lucian Nicolae Bode ? Ministru, Andrei Todea -Director General Adjunct, Diana Ioana Florea ? Director General, Florentina Constantinescu ? Director General, Ioan Olariu ? Director General Adjunct, Vasile Palii - consilier, Ionel Cretu - referent, Adrian Mustata- consilier, Stefan Pop ? Director General, Ioan Perdum ? Consilier juridic, Veronica Rosu - Consilier juridic- Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 4) ? se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator (cf. Art. 13 din Legea 279/2011 privind modificarea si completarea OUG 34/2006). Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii -emis cu max 30 zile inaintea depunerii ofertelor, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori precum si faptul ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/ lichidare/aranjament cu creditorii sau o alta situatie similara reglementata de legislatia in domeniu.-Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-Documentul va fi prezentat de fiecare dintre asociati, in cazul unei asocieri.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copieconform cu originalul, autoritatea contractanta poate solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei anifinanciari (2008, 2009 si 2010) trebuie sa fie de minimum 140.000 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara: Prezentarea unui numar maxim de 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minimum 70.000 lei sicare sa corespunda din punct de vedere al naturii si complexitatii prezentului contract., Cerinta nr. 2Informatii privindasociatii, Cerinta nr. 3Informatii privindsubcontractorii Cerinta nr. 1Prezentarea documentelor emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP, atasata Invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer