Achizitie publica - Ingradirea elementelor aflate sub tensiune in statiile Alba Iulia, Sibiu Sud, Iernut
Detaliu pentru invitatia numarul 353757
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353757/16.09.2013
Denumire contract: Ingradirea elementelor aflate sub tensiune in statiile Alba Iulia, Sibiu Sud, Iernut
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: - SUCURSALA TRANSPORT SIBIU, B-dul C.Coposu nr. 3, Sibiu, Romania, cod postal: 550245, telefon: +40 269207130, fax: +40 269207101, persoana de contact: Serviciul Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul CNTEE Transelectrica SA -Sucursala de Transport Sibiu, B-dul C.Coposu nr. 3, Sibiu, jud. Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Ingradirea elementelor aflate sub tensiune in statiile Alba Iulia, Sibiu Sud, Iernut
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de lucrari pentru ingradirea echipamentelor aflate sub tensiune din locatiile Transelectrica Sucursala Sibiu, in baza documentatiei de proiectare elaborata de proiectant.Valoarea estimata totala a contractului este de 415.640, 00 lei fara TVA, din care valoarea aferenta procentului de diverse si nepravazute este de 21.050, 00 lei fara TVA, reprezentand 5, 33% din valoarea supusa licitatiei.Valoarea estimata a lucrarilor supuse prezentei licitatii este de 394.590, 00 lei fara TVA, reprezentand valoarea functie de care se vor elabora si evalua ofertele.
II.1.6) CPV: 45220000-5 - Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 415, 640 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :7.890, 00 Lei sau echivalent euro. Conversia in RON pentru o garantie de participare depusa in alta moneda, se va face la cursul leu/valuta publicat de BNR valabil la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare la licitatie este de 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se constituie prin una din urmatoarele forme : - instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire, in original; -ordin de plata, in contul RO32RNCB0227016318360001 deschis la BCR Sibiu, beneficiar TRANSELECTRICA SA Sucursala Sibiu, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, depus in copie. In cazul in care operatorul economic se incadreaza ca IMM, pentru a putea beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, art. 16, alin. 2, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta are obligatia de a depune atasat dovezii de constituire a garantiei de participare declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr. 1 din Legea nr. 346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM. In cazul depunerii unei contestatii la CNSC, in masura in care contestatia intra sub incidenta dispozitiilor prevazute la Art. 278^1 alin. (1) sau alin. (2) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 3.945, 90 lei.
Garantie de buna executie
Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% (5% pentru IMM) din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Garantia de buna executie se constituie si se restituie in conditiile prevazut de HG 925/2006-Sectiunea a 2-a, art. 89-92.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.)- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 180 din OG 34/2006 - Formularul A.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.2.)- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 181 din OG 34/2006 - Formularul B.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.3.)- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 - Formularul K.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Nota : Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce piveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (semneaza/aproba documente emise in legatura cu procedura) sunt : - Branga Lucian Ioan Florin- Rodean Ioan- Orza Livia- Caraus Paul Adrian- Dirlea Ilie- Tibori Elena- Oltean Nicolae- Mirescu Octavian Florin- Hossu Radu-Traian- Mate Ion- Bratu Simona Maria.4.)- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP 314/12.10.2010 - Formularul L.5.)- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original, sau copie legalizata, sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );6.)- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original, sau copie legalizata, sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Nota: Certificatele de la pct.5 si 6 trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 5) si 6), ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.7.)- Prezentarea generala a ofertantului: fisa de informatii generale - Formularul J; 8.)- Certificat constatator emis de ONRC sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate din certificatul constatator emis de ONRC un cod CAEN corespondent cu obiectul contractului.Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta certificatul constatator in original / copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie;9.)- Autorizari specifice contractului: Atestat ANRE de tip E 2. Ofertantul va depune Atestatul ANRE de tip E 2, emis in baza Ordinului ANRE nr. 23/2013 sau nr. 24/2007, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata)NOTA: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experianta similara - Ofertantul va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Certificarile vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Precizari : Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., 2. Resurse umane - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari, la care se vor atasa CV-urile persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului de lucrari., 3. Resurse tehnice - Informatii referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., 4. Informatii subcontractanti/asociati: a) - Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul - Formularul G);b) - Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului (daca este cazul - Formularul M).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 13:20