Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INJECTIE DE PUTERE IN LOCALITATEA GHERTA MARE SPRE TURT , JUD SATU MARE


Detaliu pentru invitatia numarul 335189
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 335189/11.09.2012
Denumire contract: INJECTIE DE PUTERE IN LOCALITATEA GHERTA MARE SPRE TURT , JUD SATU MARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Mircea cel Batran nr.10, Satu Mare, Romania, cod postal: 3900, telefon: +40 261805830, fax: +40 261805827, persoana de contact: Dr.ing.Mircea Tamas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SDEE SATU MARE, Str.Mircea cel Batran nr.10, Satu Mare, Romania, cod postal: 3900
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INJECTIE DE PUTERE IN LOCALITATEA GHERTA MARE SPRE TURT , JUD SATU MARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: a. SE VA REALIZA UN RACORD LES 20KV L=560 M DIN LEA 20KV CALINESTI.b. SE VA REALIZA UN POST DE TRANSFORMARE IN ANVELOPA DE BETON 100KVAc. SE VOR REALIZA DOUA CIRCUITE DE JOASA TENSIUNE SUBTERANE , PE TRONSOANELE E-F L=40M SI E-G L= 110M , CU CABLU ACYAbY 3*150+70mmp.
II.1.6) CPV: 45315300-1 - Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 246, 076 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4921.52lei (2460.76 lei pentru IMM-uri). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original. Garantia departicipare va fiexprimata in lei si poate fi constituita prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica. Contul bancar pentrudepunerea garantiilor este: RO58RNCB0221011950910001
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari reprezinta 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA. In cazul decalarii termenului contractual se va urmari si prelungirea perioadei initiale, de valabilitate a garantiei de bunaexecutie. Moduri de constituire a garantiei de buna executie a contractului : se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin (1) din H.G. 925/2006 In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului. - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie. Durata garantiei de buna executie este de cel putin 24 de luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea: completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 dinOUG 34/2006: completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare ? inoriginal;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj): eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale trebuie sa fie in termen de valabilitate si sa contina informatii din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale: eliberat de Primaria locala ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. Certificatul trebuie sa fie in termen de valabilitate si sa contina informatii din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nuare datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006: completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare.Observatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Tertii sustinatori/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP si completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare.Nota: In cadrul SDEE Satu Mare persoanele cu functie de decizie sunt: Director ing. Tura Ilie si Contabil Sef ec. Orosz AnaPersoanele de la SDEE Satu Mare care aproba/semneaza documente legate de procesul de atribuire sunt: ing. Tura Ilie, ing. Pribilean Viorel, ec. Lakatos Maria, sing. Darida Valer, ing. Tamas Mircea, ing. Chiorean Dan, ing. Serban Adela Certificat constatator: Pentru persoane juridice romane : - Certificat constator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor , de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si orice alt documentedificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie nelegalizata).Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenentaprofesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Atestat de tip C2A sau C2B emis de ANRE valabil la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, Ultimul bilant contabil inregistrat, vizat/insotit de dovada depunerii laorganele competente;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Experienta similara. Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a executat lucrari similare celei supuse achizitiei. Formularul B4 va fi insotit de minim un contract, PV de receptie si recomandari. Recomandarile trebuie saprecizeze cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilorcontractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; - daca peparcursul derularii contractului au fost inregistrate: neconformitati care aucondus la refaceri partiale sau totale de lucrari; - cazuri de accidente tehniceproduse din vina exclusiva a operatorului economic - receptii amanate saurespinse datorita nerespectarii parametrilor., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializareaacestora, Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiSe vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedireapregatirii profesionale a persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului. Se ataseaza CV-uri. Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii, ISO9001/2008 sau echivalent, Standarde de asigurare a sistemului de management al mediului, ISO14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2012 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer