Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Injectie de putere pe strada Theodor Pallady, mun. Cluj Napoca


Detaliu pentru invitatia numarul 333231
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 333231/07.08.2012
Denumire contract: Injectie de putere pe strada Theodor Pallady, mun. Cluj Napoca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Taberei, nr.20, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400512, telefon: +40 264205369, fax: +40 264205704
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Taberei, nr.20, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400512
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Injectie de putere pe strada Theodor Pallady, mun. Cluj Napoca
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Injectie de putere
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 521, 170 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000 lei (respectiv 5.000 lei pentru IMM-uri). Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un act de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o Societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original Cont bancar RO35 RNCB 01060014 5309 0001 deschis la BCR Cluj. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica.In conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4301, 17, daca contestatia este respinsa ca nefondata
Garantie de buna executie
10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - scrisoare de garantie bancara privind cuantumul valoric al garantiei de buna executie; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului- Acte de garantare emise de catre o Societate de asigurare in favoarea autoritatii contractante; Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- eliberat de Primaria locala- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?NOTA* : Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Oferta depusa de operatorul economic care figureaza cu datorii scadente catre bugetele de stat si bugetul local vor fi respinse conform art. 36, alin. 1 lit. b din HG 925/2006 actualizata.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 .Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Tertii sustinatori/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire-Completata in conformitate cu Formularul A1 dinSectiunea FormulareNota: - Membrii Consiliului de Administratie ai SC FDEE Electrica Distributie Transilvania Nord SA sunt: Ticu Dan Florin, Preda Silvia, Suciu Rodica Mihaela, Tudose Maria-Magdalena;In cadrul SDEE Cluj Napoca persoanele cu functie de decizie sunt: Director Ing. Vasile Farcas, Contabil Sef Ec Luminita Birou.Persoanele care aproba/semneaza document emise in legatura sau pentru procesura de atribuire sunt: ing. Sorin Muresan, ec. Marilena Bobos, ing. Ioan Bodea, ing. Maria Gainar, ing. Danila Rus, ing. Gina Calbajos Manolea, ing. Lucian Haidu, ing. Noemia MuresanCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010- completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare. Pentru persoane juridice romane : Certificat constatator- in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie nelegalizata).Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicari privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentulin original/copie legalizata.Atestate de tip B si C2A emis de ANRE valabil pe data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul castigator va avea obligatia reinoirii acestui atestat daca atestatul expira in perioada de executie a lucrarilor -In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil inregistrat, Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similara Se va completa Formular B4 si va fi insotit de contract, PV receptie, recomandari (minim una, maxim trei), in copie nelegalizata. Recomanarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a operatorului economic;
- receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor Obs. Ofertele care nu vor prezenta in cadrul documentatiei de eligibilitate, experienta similara mentionata, vor fii declarate inacceptabile., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii, ISO 9001/2008, Standarde de asigurare a sistemului de management de mediu, ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer