Achizitie publica - Inlocuire acoperis Scoala nr. 3, Chilia Veche
Detaliu pentru invitatia numarul 339840
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339840/21.11.2012
Denumire contract: Inlocuire acoperis Scoala nr. 3, Chilia Veche
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CHILIA VECHE (CONSILIUL LOCAL CHILIA VECHE)Cod fiscal: 4508738, Adresa: Comuna Chilia Veche , judetul Tulcea, Chilia Veche, Telefon: 0240547301, Fax: 0240547301 ; 0240547384
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Chilia Veche , judetul Tulcea, Chilia Veche, Romania, cod postal: 827050, telefon: +40 240547301, fax: +40 240547384, persoana de contact: Compertimentul Achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Chilia Veche , SALA DE SEDINTE A PRIMARIEI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inlocuire acoperis Scoala nr. 3, Chilia Veche
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune atat executarea unor lucrari de sarpanta din lemn, ignifugarea elementelor de constructie, cat si montarea invelitorii din tigla metalica, a jgheaburilor si burlanelor necesare pentru scurgerea apelor pluviale.Materialele necesare lucrarii vor fi achizitionate de catre executant, conform listei de cantitati, a planurilor si a standardelor caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45260000-7 - Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 082 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2741.64 lei (137.082 lei x 2%). Valoarea care se retine in cazul in care ofertantul depune o contestatie care va fi respinsa de CNSC, in temeiul art. 278^1, al (1) din OUG 34/2006 este de 1370.82 lei (137.082 lei x 1%). Garantia de participare se va constitui in lei, prin instrument de garantare emis conform legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari, fie prin ordin de plata (virament) emis de ofertant in favoarea autoritatii contractante, in contul RO07TREZ6415006XXX000154 deschis la TrezoreriaMunicipiuluiTulcea, cod fiscal: 4508738. Oricare din variantele de mai sus va alege, ofertantul trebuie sa depuna in original documentul de constituire a garantiei de participare la sediul autoritatii contractante, pana cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, conform documentatiei de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de cel putin 60 (saizeci) dezile de la data limita de depunere ofertelor. Daca ofertantul beneficiaza de reducerile prevazute de legea nr. 346/2004, acesta va depune o declaratie pe propria raspundere in acest sens (Formularul 10 din sectiunea ?formulare?). Garantia de participare la procedura de cerere de oferte va fi restituita conform art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta un procent de 10% din pretul fara TVA al acestuia. Modalitatea de constituire: conform art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG.34/2006, Formular 1 din sectiunea ?formulare?Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG.34/2006, Formular 2 din sectiunea ?formulare?- Certificat care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);
- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);Certificat de participare cu oferta independenta, Formular 3 din sectiunea ?formulare?;Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie, Formular 6 din sectiunea ?formulare?;Declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din OUG 34/2006, Formular 4 din sectiunea ?formulare?Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: primar ? Ciupitu Georgeta, viceprimar - Gorgovschi Cristian, secretar UAT ? Cernencu Marioara, consilieri locali: Botas Ion, Danaila Florica, Lungu Dorimidont Dumitru, Minea Octavian, Pocora Nicolae, Pohilca Cornel, Pohilca Nina, Savlovschi Alina, Sumila Florentina, Zabara Vasile, consilier Taxe si impozite- Baccela Lucica, consilier Casierie ? Brailovschi Lucica, referent Urbanism- Jelescu Marioara, referent Achizitii Publice ? Velea Lucretia, Anton Constanta- director scoala. Certificatul constatator eliberat in urma cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, de catre Registrul Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului si ca nu figureaza mentiuni referitoare la intrarea in faliment a acestuia. Persoanele juridice/fizice straine: prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate). Certificatul constatator poate fi depus in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de comunicarea rezultatului procedurii si in situatia in care aceasta a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, de a-l depune pentru conformitate in original sau copie legalizata.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare, da dreptul autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara.Ofertantul va prezenta Declaratia si lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, respectivele certificari indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precizand daca au fost duse la bun sfarsit in conformitate cu normele profesionale din domeniu., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiCompletarea Formularului 14 si prezentarea de CV-uri pentru personalul cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului, pregatirea profesionala si calificarea personalului, efectivele medii anuale ale personalului pe ultimii 3 ani.Cerinte minime de calificare: - studii de specialitate pentru seful de santier, - atestare prevazuta de lege pentru responsabilul tehnic cu executia, fiind valabile in momentul depunerii ofertei (in copie conform cu originalul).Pentru personalul folosit la realizarea acestor lucrari se vor prezenta documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertant si personalul nominalizat.Se vor respecta intrutotul prevederile caietului de sarcini referitoare la masurile de protectia si securitatea muncii., Informatii privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Standarde de asigurare a calitatiiCertificat ISO 9001 sau echivalent, in copie legalizata sau copie conform cu originalul, Standarde de management de mediu Certificat ISO 14001 sau echivalent, in copie legalizata sau copie conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara, a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alte preturi decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P(1)= [ cel mai mic pret/ pret (n) ] Xpunctajul maxim acordat (70 puncte).
Termenul de executie (maxim 45 zile, minim 30 zile)
20
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre termenele de executie a ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare; b) pentru alte termene decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P(2) = [ cel mai mic termen / termen (n)]Xpunctajul maxim acordat (20 puncte).
Perioada de garantie pentru lucrarile executate (maxim 60 luni, minim 36 luni)
10
Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie a ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alte perioade de garantie decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P(3) = [ durata n / cea mai lunga durata ] Xpunctajul maxim acordat (10 puncte).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 15:36