Achizitie publica - INLOCUIRE ASCENSOARE CORP NOD CENTRAL
Detaliu pentru invitatia numarul 337486
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337486/16.10.2012
Denumire contract: INLOCUIRE ASCENSOARE CORP NOD CENTRAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal de Urgenta RomanCod fiscal: 2613940, Adresa: Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Telefon: 0233-741917, Fax: 0233-741963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Romania, cod postal: 611027, telefon: +40 0233741917, fax: +40 0233741963, persoana de contact: Birou Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal de Urgenta Roman, Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Romania, cod postal: 611027, telefon: +40 0233741917, fax: +40 0233741963, persoana de contact: Birou Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INLOCUIRE ASCENSOARE CORP NOD CENTRAL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea, montarea, punerea in functiune si asigurarea documentatiilor in vederea autorizarii ISCIR a patru ascensoare (2 ascensoare tip Electric cu camera masini - Medica sau echivalent si 2 ascensoare tip Electric cu camera masini - pentru persoane, precum si demontarea ascensoarelor vechi.
II.1.6) CPV: 42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 443, 548.38 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8870, 96 RON. IMM-urile (facand dovada in acest sens prin prezentarea declaratiei privind inacadrarea in categoria IMM), beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin (2) din Legea 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se va constitui in una din urmatoarele forme: - OP in contul nr. RO24TREZ4925006XXX003848 deschis la Trezoreria Roman, - instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, in original.In cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi modelul din fisierul ?modele de formulare? - formularul 3. Neconstituirea garantiei de participare in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabilitate solicitata atrage dupa sine respingerea ofertei in baza art. 33 alin. (3) lit. b din HG 925/2006, fiind considerata inacceptabila conform art. 36 alin. (1) lit. a din HG 925/2006. In cazul in care se depune o contestatie pe care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4223.54 RON.
Garantie de buna executie
In procent de 10% (cu declaratie de IMM 5%) din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui in una din urmatoarele forme: - instrument da garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu prevederile HG nr. 1045/19.10.2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic. Se va prezenta Formularul nr. 5 din fisierul ?modele de formulare? insotit de urmatoarele documente: - cazier fiscal al societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante;
- certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante;
- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal alfirmei ofertante;
- cazier judiciar al societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante;
- cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante;2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta Formularul nr. 6 din fisierul ?modele de formulare?.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita conform Formularului nr. 7 din fisierul ?modele de formulare?. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt mentionate in cuprinsul Formularului nr. 7.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. Se va prezenta Formularul nr. 8 din fisierul ?modele de formulare?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii, eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor, si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere legalizata a acestora inlimba romana.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicie pentru acesta. 1. Certificat constatator emis de ONRC cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului contractului - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.2. Autorizatie ISCIR pentru montare, instalare si punere in functiune, conform legii 64/2008 - copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. Documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventuali subcontractanti si/sau terti sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa o cifra medie de afaceri peultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent contractului de cel putin 887.096, 76 lei, fara a se impune prezentarea bilantului contabil, ramanand la latitudinea operatorilor economici documentele ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintei de calificare. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte: 2009 - 4, 2373 lei/euro; 2010 - 4, 2099 lei/euro; 2011 - 4.2373 lei/euro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante furnizari de produse, din caresa reiasa ca ofertantul a furnizat produse similare. Aceasta lista va fi insotitade maxim 5 contracte din care sa rezulte ca ofertantul a furnizat prooduse similare in valoare cumulata de cel putin 443.548, 38 lei fara TVA. Aceasta lista poate fi insotita de recomandari din partea beneficiarilor, proces verbal de receptie produse si/sau alte documente care sa ateste dovada indeplinirii contractului/contractelor, proces verbal de autorizare ISCIR la punerea in functiune., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului conform prescriptiilor tehnice ISCIR - R2/2010 si Legii 64/2008., Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora - daca este cazul., Declaratie de conformitate CE care sa ateste ca produsul ofertat este conform cu Directiva 2006/42/CE, sau echivalent. Cetificat ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent prezentului contract(proiectare, furnizare, montare, punere in functiune).In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentrudomeniul de activitate pe care il desfasoara fiecare asociat in cadrul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 13:13