Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inlocuire ascensoare pentru persoane, la sediul D.G.F.P. Vrancea


Detaliu pentru invitatia numarul 335188
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE VRANCEA
Numar invitatie: 335188/11.09.2012
Denumire contract: Inlocuire ascensoare pentru persoane, la sediul D.G.F.P. Vrancea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE VRANCEACod fiscal: 4350386, Adresa: Str Stefan Cel Mare Nr 19 Et 3 Ap 16, Focsani Vrancea, Focsani, Telefon: 0237236600-206, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inlocuire ascensoare pentru persoane, la sediul D.G.F.P. Vrancea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inlocuirea ascensoarelor de persoane includ obligatoriu: furnizarea celor3 ascensoare, demontarea celor existente, lucrari de montaj si instalare necesare, efectuarea de probe, obtinerea autorizatiilor ISCIR necesare punerii in functiune, asigurarea garantiei pentru produsele livrate silucrarile executate - pentru cel putin 2 ani, asigurareaserviciilor de intretinere/reparatii pe perioada de garantie.
II.1.6) CPV: 42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 319, 354.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 6.380, 00 lei.- Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Modalitatea de constituire a garantiei de participare: Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia este irevocabila iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul RO51TREZ6915005XXX000095 deschis la Trezoreria Focsani, pe codul fiscal al D.G.F.P. Vrancea: 4350386.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr. 1, ( indicat in sectiunea Formulare si modele).Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Pentru operatorii economici incadrati, conf. L. 346/2004, in categoria IMM-urilor, garantia va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Eventualele retineri din garantie: conformcu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului, exprimat in lei, fara TVA.- Modalitate de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie poate fi constituita conform art.90din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Eventualele retineri din garantie: conform cu prevederileart. 91, alin.(1) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Eliberarea garantiei de buna executie: autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform cu prevederileart. 92 alin. (1) si (4)din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2 ( indicat in sectiuneaFormulare si modele).-Depunerea documentuluiprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 este obligatorie si va/vor trebui prezentat/prezentate si de catre sustinator/sustinatori, asociat/asociati, daca este cazul.-Incadrareain situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2) - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 3 (indicat in sectiuneaFormulare si modele ).-Depunerea documentuluiprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 este obligatorie si va/vor trebui prezentat/prezentate si de catre sustinator/sustinatori, asociat/asociati, daca este cazul.- In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic se afla intr-una din situatiile prevazutede art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.3) ? Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale depe raza careia societatea are sediul social, din care sa reias ca ofertantul nuare datorii la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificatul de atestare fiscala este obligatoriu si va/vor trebui prezentat/prezentate si de catre asociat/asociati, daca este cazul.4) - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale depe raza careia societatea are sediul social, din care sa reias ca ofertantul nuare datorii la bugetulgeneral consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- In cazul in care operatorul economic a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare.-Certificatul de atestare fiscala este obligatoriu si va/vor trebui prezentat/prezentate si de catre asociat/asociati, daca este cazul.Pentru persoanele juridice straine, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate sau alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre buget, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5) - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 4 (indicat in sectiuneaFormulare si modele ).Declaratiatrebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici atunci oferta comina trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere, in conformitate cu Formularul nr.4 A .6) - Certificat de pareticipare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 -privind punerea in aplicatie a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular nr. 5 (indicat in sectiuneaFormulare si modele ).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentul specificat se va intocmi numai de reprezentantul grupului de operatori (liderul de asociatie).7) - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formular nr. 6 (indicat in sectiuneaFormulare si modele ).Documentulprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. 34/2006 va trebui prezentat de asemenea atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, dupa caz.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare operator economic este obligat sa prezinte documentul specificat.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea sifinalizarea procedurii de atribuire sunt: ? Director Executiv: Ion Ghionea;? Sef Serviciu Finante, Contabilitate, Investitii si Buget Propriu: - Maria Grigore;
- Sef Serviciu Juridic: Laura Harabor;
-Control Financiar Preventiv Propriu: Maria Gavrila.Membrii comisiei de evaluare: - Tibrea Petrica, Dumitru Nita, Dragomir Mihai, Miron Ioan, Vlad Alexandru ? membrii cu drept de vot;
- Marin Ion ? membru supleant.Note: - In cadrul acestei sectiuni este permis depunerea documentelor in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? ? datate/ inregistrate, semnate si stampilate corespunzator.- Documenteletrebuie sa fiein limba romana sau intraducere legalizata, dupa caz.- Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic implicat in procedura, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii directe de la autoritati competente. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1.Pentru persoane juridice/fizice romane: -Certificat Constatator eliberatde Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte urmatoarele: -obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;
- Certificatul trebuie sa fie incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta.- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii 85/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare, privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata- Acestea vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acesta va prezenta pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: - In cazul in care ofertantul este persoana juridica/fizica straina, acesta va prezenta documente edificatoare care sadovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca obiectul de activitate al ofertantului are corespondent in obiectul contractului.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si in traducere in limba romana, efectuata de un traducator autorizat.Nota: -In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare operator economic (asociat/asociati) este obligat sa prezinte documentele solicitate, pentru partea din contract pe care o realizeaza.2.Autorizatie ISCIR pentru opertorii economici, sau echivalemt (pentru ofertntii din tara de origine) prin care sa faca dovada atestarii execututarii lucrarilor de montaj ? intretinere pentru ascensoarele de persoane, care fac obiectul prezentului contract.Note: -Prezentarea acestor documente este obligatorie si pentrusubcontractant/subcontractanti, asociat/asociati? dupa caz, pentru partea/partile din contract pe care o realizeaza.-Cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.- Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic implicat in procedura, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii directe de la autoritati competente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), care va fi minim 790.000 lei, cu TVA inclus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind principalele livrari de produse si lucrari de montaj efectuate in ultimii 3 ani, insotita de un document sau documente prin care sa se confirme ca a livrat simontat astfel deascensoare., Cerinta nr.2Declaratie privind personalul/organismul tehnic de specialitate, angajat in derularea contractului si autorizat ISCIR sau echivalent (pentru ofertantii din tara de origine), disponibil., Cerinta nr. 3Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 sau echivalent, privind sistemul de management al calitatii, pentru furnizarea si montarea de ascensoare, emise de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata la prezenta invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2012 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer