Achizitie publica - Inlocuire centrala termica si instalatii termice interioare la sediul 2 al Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta
Detaliu pentru invitatia numarul 337271
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337271/11.10.2012
Denumire contract: Inlocuire centrala termica si instalatii termice interioare la sediul 2 al Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M. 0333 BUCURESTICod fiscal: 8295969, Adresa: b-dul Iuliu Maniu, nr. 69, sect. 6, Bucuresti, Telefon: 7692305, Fax: 4343790
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: b-dul Iuliu Maniu, nr. 63, sect. 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061084, telefon: +40 217692305, fax: +40 214343790, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: b-dul Iuliu Maniu, nr. 63, sect. 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061084, telefon: +40 217692305, fax: +40 214343790, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inlocuire centrala termica si instalatii termice interioare la sediul 2 al Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1.Achizitionare centrala termica, instalatii termice in centrala, instalatii electrice in centrala si instalatii termice interioare pentru sediul 2 al Inspectoratului Genereal pentru Situatii de Urgenta.2.Dezafectarea vechii centrale, a instalatiilor aferente acesteia si a instalatiilor termice interioare cladirii si montarea noilor echipamente.3.Intocmirea documentatiilor necesare pentru obtinere avize , acorduri si autorizatii necesare pentru executie si pentru functionare -gaze, ISCIR, mediu APM , BRML , ISU, detinatori de alte retele , Primarie , etc si obtinerea tuturor avizelor , acordurilor si autorizatiilor necesare functionarii si exploatarii centralei termice.4.- Punerea in functiune (PIF) acentralei termice.
II.1.6) CPV: 39715000-7 - Dispozitive de incalzire a apei si incalzire centrala; echipament pentru instalatii de apa si canalizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 371, 743.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum-5000 lei; valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Constituire: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari conform formularului nr.1. Cont U.M.0333 : RO85TREZ7065005XXX005246 - Trezoreria Statului sector 6 Bucuresti. La constituirea prin virament bancar a garantiei de participare, este obligatoriu ca la data si ora deschiderii ofertelor viramentul bancar sa poata fi confirmat prin extrasul de cont al autoritatii contractante. Conform art.16 din Legea nr.346/2004, se accepta constituirea garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea solicitata, daca se face dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Pentru demonstrarea incadrarii in aceasta categorie, operatorii economici au obligatia de a prezenta, la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor, declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr.346/2004.Lipsa declaratiei sau prezentarea acesteia fara a fi completata conform prevederilor din actul normativ mentionat, va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana se prezinta in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In baza art.278^1 din OUG nr. 34/2006, in masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 3717.44 lei. Garantia pentru participare se va restitui in conformitate cu prevederile art.88 din H.G.R. nr.925/2006. Documentul se prezinta in original si se ataseaza la exteriorul plicului ce contine oferta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% (5% pentru IMM ? uri) din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.89 din H.G.R.nr. 925/2006, prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari (Formular nr. 2), sau prin virament bancar (Ordin de plata) in contul U.M.0333 cu nr. RO85TREZ7065005XXX005246, deschis la Trezoreria Statului sector 6, beneficiar : UM 0333 Bucuresti, cod fiscal :8295969.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Ofertantii vor prezenta Formularul 4, in original, conform modelului din sectiunea modele de formulare. Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din O.U.G.nr.34/2006. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Ofertantii vor prezenta Formularul 5, in original, conform modelului din sectiunea modele de formulare. Cerinta nr. 3 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte, indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Documentul ?Certificat de atestare fiscala? se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 4 Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Documentul ?Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale? se poateprezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 5 Prezentarea ?Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta? in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P (Ofertantii vor prezenta Formular nr. 6 conform modelului din sectiunea modele de formulare). Cerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69>1 din OUG nr. 34/2006 ? in original. Ofertantii vor prezenta Formular nr. 7 conform modelului din sectiunea modele de formulare.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Bana Cristian, Petre Diana Cristina, Anusievici Edward, Grigore Victor, Iftode Marius, Vilcu Constantin-Silviu, Nicolescu Mirabela. Cerinta nr.7 Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorii economici vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. Cerinta nr.1 - Ofertantii vor prezenta Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate alsocietatii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Certificatul constatator trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor. Nota : Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata (in cazul in care documentul initial este in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara (prezentarea unui contract de lucrari finalizat).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 10:06